Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
За кодом CPV за ДК 021:2015 33600000-6 - фармацевтична продукція: Наркотичні та психотропні лікарські засоби: Морфін гідрохлорід Morphine; Фенобарбітал Phenobarbital; Діазепам Diazepam; Натрію оксибутират Sodium oxybate; Трамадол Tramadol; Трамадол Tramadol; Оксикодон гідрохлорид Oxycodone; Оксикодон гідрохлорид Oxycodone; Фентаніл Fentanyl
Очікувана вартість
117 510,00 UAH
UA-2022-08-31-007655-a ● f0bfa17bbe394200b176598442005330
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493846 |
Місцезнаходження: | 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14 |
Контактна особа: |
Соколовська Наталія Вікторівна 380997662705, 380983470068 nata_sokolov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2022 19:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2022 08:00 |
Очікувана вартість: | 117 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 587,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 упаковка
Морфін гідрохлорід Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Morphine
АТХ: morphine
1 упаковка
Фенобарбітал Phenobarbital
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661300-4 — Протиепілептичні засоби
МНН: Phenobarbital
АТХ: N03AA02
35 упаковка
Діазепам Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661500-6 — Психолептичні засоби
МНН: Diazepam
АТХ: diazepam
3 упаковка
Натрію оксибутират Sodium oxybate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
МНН: Sodium oxybate
АТХ: sodium oxybate
20 упаковка
Трамадол Tramadol р-н д/ін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Tramadol
АТХ: N02AX02
10 упаковка
Трамадол Tramadol Табл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Tramadol
АТХ: N02AX02
6 упаковка
Оксикодон гідрохлорид Oxycodone Табл. 40 мг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Oxycodone
АТХ: N02AA05
5 упаковка
Оксикодон гідрохлорид Oxycodone Табл. 10 мг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Oxycodone
АТХ: N02AA05
5 упаковка
Фентаніл Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - вул. Архітектора Паученка, 45/35, стаціонар №2; - вул. Ушакова, 3-а, стаціонар №1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2022 21:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2022 21:44 |
перелік змін до ТД.docx | |
28 вересня 2022 21:43 |
ТД наркотичні засобі 2022 нова редакція.doc | |
28 вересня 2022 21:43 |
Додаток 3 проект договору 2022 наркотичні ВТ.doc | |
31 серпня 2022 19:12 |
Оголошення.doc |
28 вересня 2022 21:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2022 21:44 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||
28 вересня 2022 21:43 |
ТД наркотичні засобі 2022 нова редакція.doc
|
|||
28 вересня 2022 21:43 |
Додаток 3 проект договору 2022 наркотичні ВТ.doc
|
|||
31 серпня 2022 19:12 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-31-007655-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМСТОР-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41665931
Дата подання: 05 вересня 2022 19:13
Розділення на лоти
З метою дотримання черговості забезпечення закладів ліками, що входять до Національного переліку основних лікарських засобів, передбаченої Постановою Кабінету міністрів України № 333 від 25 березня 2009 року та іншими ліками, а також на виконання частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі, якою передбачена недискримінація учасників в частині закупівлі лікарського засобу, що представлений у Державному реєстрі лікарських засобів України за позицією лише одного виробника, або такими, що потребують отримання постачальником окремого дозволу, просимо внести зміни до тендерної документації по Закупівлі, зокрема:
1. Виділити в окремий лот закупівлю Оксикодон гідрохлорид Oxycodone Табл. 10 мг. Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AA05 oxycodone та Оксикодон гідрохлорид Oxycodone Табл. 40 мг. Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AA05 oxycodone як такі, що представлені в Україні позицією лише одного виробника згідно Державного реєстру лікарських засобів України, тобто вказані лікарські засоби є ексклюзивними, тобто такими що не мають еквівалентів.
2. Виділити в окремий лот закупівлю Натрію оксибутират Sodium oxybate Код ДК 021:2015: 33661100-2 Анестетичні засоби Код МНН: sodium oxybate Sodium oxybate як такий, що представлений в Україні позицією лише одного виробника згідно Державного реєстру лікарських засобів України, тобто вказані лікарські засоби є ексклюзивними, тобто такими що не мають еквівалентів.
3. Виділити в окремий лот закупівлю Фентаніл Fentanyl Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AB03, оскільки всі представлені на ринку України лікарські засоби, що відповідають даному технічному завданню є іноземного виробництва, їх постачання потребує імпорту лікарських засобів, При цьому згідно із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», господарська діяльність з імпорту лікарських засобів передбачає отримання ліцензії. Відповідно до п. з Загальної частини Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених Постановою КМУ №929 від 30 листопада 2016 року, Імпорт лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) - діяльність, пов’язана із ввезенням на територію України зареєстрованих лікарських засобів.
Об’єднання лікарських засобів в один лот, у разі наявності хоча б одного так званого «ексклюзивного» препарату або препарату, що потребує окремого дозволу є дискримінацією по відношенню до скаржника та інших потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Виділити в окремий лот закупівлю Оксикодон гідрохлорид Oxycodone Табл. 10 мг. Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AA05 oxycodone та Оксикодон гідрохлорид Oxycodone Табл. 40 мг. Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AA05 oxycodone як такі, що представлені в Україні позицією лише одного виробника згідно Державного реєстру лікарських засобів України, тобто вказані лікарські засоби є ексклюзивними, тобто такими що не мають еквівалентів.
2. Виділити в окремий лот закупівлю Натрію оксибутират Sodium oxybate Код ДК 021:2015: 33661100-2 Анестетичні засоби Код МНН: sodium oxybate Sodium oxybate як такий, що представлений в Україні позицією лише одного виробника згідно Державного реєстру лікарських засобів України, тобто вказані лікарські засоби є ексклюзивними, тобто такими що не мають еквівалентів.
3. Виділити в окремий лот закупівлю Фентаніл Fentanyl Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AB03, оскільки всі представлені на ринку України лікарські засоби, що відповідають даному технічному завданню є іноземного виробництва, їх постачання потребує імпорту лікарських засобів, При цьому згідно із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», господарська діяльність з імпорту лікарських засобів передбачає отримання ліцензії. Відповідно до п. з Загальної частини Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених Постановою КМУ №929 від 30 листопада 2016 року, Імпорт лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) - діяльність, пов’язана із ввезенням на територію України зареєстрованих лікарських засобів.
Об’єднання лікарських засобів в один лот, у разі наявності хоча б одного так званого «ексклюзивного» препарату або препарату, що потребує окремого дозволу є дискримінацією по відношенню до скаржника та інших потенційних учасників закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2022 09:55
Шановний Учаснику!
Розглянувши вашу вимогу щодо розділення на лоти повідомляємо наступне.
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Тобто, закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Зазнаємо, що КНП «ЦМЛ КМР» є багатопрофільним лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним та неприбутковим підприємством, що надає послуги вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги в стаціонарних та амбулаторних умовах, та послуги по паліативній медичній допомозі будь яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України. Крім того, КНП «ЦМЛ КМР» є опорним закладом по наданню медичної допомоги хворим на гостру респіраторну COVID – 19, спричинену коронавірусом SARS-CоV-2, що потребує своєчасного та швидкого реагування по забезпеченню пацієнтів лікарні необхідними лікарськими засобами. Крім того, в умовах військового стану лікарня надає медичну допомогу великій кількості військовослужбовців, які потребують негайної медичної допомоги та потребують застосування саме цих лікарських засобів. Рішення про групування лікарських засобів в даній закупівлі було прийнято виходячи з економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Однією з підстав включення зазначеного переліку лікарських засобів є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Розподіл закупівлі на значну кількість лотів призведе до додаткових ризиків, а саме: що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, що призведе до непідписання договорів поділених лотів. Відсутність одного з найменувань призведе до неможливості надання своєчасної медичної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Для роботи лікарні є неприпустимим несвоєчасне постачання лікарських засобів. З урахуванням невеликої вартості предмету закупівлі, поділення на додаткові лоти закупівлі створює додатковий ризик у визнанні закупівлі такою, що не відбулася. Отже закупівлю цих лікарських засобів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Згідно з вимогами Документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару. Виходячи із вищенаведеного, вважаємо, що поділ даної закупівлі на окремі лоти є недоцільним. Дякуємо за небайдужість до закупівлі.
Розглянувши вашу вимогу щодо розділення на лоти повідомляємо наступне.
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Тобто, закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Зазнаємо, що КНП «ЦМЛ КМР» є багатопрофільним лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним та неприбутковим підприємством, що надає послуги вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги в стаціонарних та амбулаторних умовах, та послуги по паліативній медичній допомозі будь яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України. Крім того, КНП «ЦМЛ КМР» є опорним закладом по наданню медичної допомоги хворим на гостру респіраторну COVID – 19, спричинену коронавірусом SARS-CоV-2, що потребує своєчасного та швидкого реагування по забезпеченню пацієнтів лікарні необхідними лікарськими засобами. Крім того, в умовах військового стану лікарня надає медичну допомогу великій кількості військовослужбовців, які потребують негайної медичної допомоги та потребують застосування саме цих лікарських засобів. Рішення про групування лікарських засобів в даній закупівлі було прийнято виходячи з економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Однією з підстав включення зазначеного переліку лікарських засобів є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Розподіл закупівлі на значну кількість лотів призведе до додаткових ризиків, а саме: що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, що призведе до непідписання договорів поділених лотів. Відсутність одного з найменувань призведе до неможливості надання своєчасної медичної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Для роботи лікарні є неприпустимим несвоєчасне постачання лікарських засобів. З урахуванням невеликої вартості предмету закупівлі, поділення на додаткові лоти закупівлі створює додатковий ризик у визнанні закупівлі такою, що не відбулася. Отже закупівлю цих лікарських засобів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Згідно з вимогами Документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару. Виходячи із вищенаведеного, вважаємо, що поділ даної закупівлі на окремі лоти є недоцільним. Дякуємо за небайдужість до закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-31-007655-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМСТОР-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41665931
Дата подання: 09 вересня 2022 13:07
Дата подання: 09 вересня 2022 13:07
Усунення дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРМСТОР-УКРАЇНА», яке є постачальником фармацевтичної продукції по всій України, виявило намір взяти участь у Процедурі закупівлі, проте при ознайомленні з умовами тендерної документації, було виявлено дискримінаційні положення, а також положення, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, встановлення яких у тендерній документації порушують права потенційного учасника Процедури закупівлі, в тому числі Скаржника.
З метою захисту наших прав, як учасника торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушення Процедури закупівлі.
2. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме – виключити дискримінаційні вимоги та порушення законодавства, про які йдеться у скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2022 15:37
Рішення від 13.09.2022 № 5792.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2022 15:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2022 № 5964.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2022 12:19
Рішення від 22.09.2022 № 5964.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2022 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесені зміни.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2022 21:46
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2022 16:26 |
Кінець періоду оскарження: | 10 жовтня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 жовтня 2022 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 29.09.2022 від планово-економічного відділу КНП «ЦМЛ КМР» надійшла змінена потреба в наркотичних лікарських засобах. Відповідно до наданої потреби зменшена кількість товару та загальна сума закупівлі. Враховуючи, що внести відповідні зміни, а саме: внести зміни до річного плану закупівль (технічно неможливо після оприлюднення оголошення), змінити кількість, загальну суму закупівлі, - в оголошену процедуру закупівлі неможливо по причині відсутності такої технічної можливості системи Прозоро, а, згідно отриманого нового переліку наркотичних лікарських засобів, потреба в придбанні товару по вже оголошеній закупівлі відсутня, є необхідність відміни даної процедури закупівлі та оголошенні нової. Згідно п.1. ч.1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
29 вересня 2022 16:26
|
Електронний підпис |
29 вересня 2022 16:19
|
Протокол 168 відміна ВТ.docx |
29 вересня 2022 16:19
|
Протокол 168 відміна ВТ.docx.p7s |