Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (послуги з поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо) шляхом забезпечення другого аварійного виходу, об’єкт підряду: заклад освіти Оболонського району м.Києва, а саме: спеціалізована школа № 194 Оболонського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вулиця Героїв Дніпра, 10-Б)
Очікувана вартість
440 921,20 UAH
UA-2022-08-31-000952-a a401e7f2a09b40488f50027763fb0977
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Ірина

0444199838 tender.obolon@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Петренко Ірина
0444199838
tender.obolon@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо) шляхом забезпечення другого аварійного виходу, об’єкт підряду: заклад освіти Оболонського району м.Києва, а саме: спеціалізована школа № 194 Оболонського району міста Києва, за адресою: м. Київ, вулиця Героїв Дніпра, 10-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

31 серпня 2022 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Переможець 440 921,20
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 10:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2023 10:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:33
105-ПР_2.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:29
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2022 16:05
105-ПР_1.pdf зміни до договору
03 жовтня 2022 16:04
105-ПР.pdf укладений
31 серпня 2022 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін надання послуги: продовжити до 21 листопада 2022 року
Номер договору про закупівлю: 105-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 105-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 361 969,42
UAH (в тому числі ПДВ 60 328,24 UAH)