Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного покриття на території парку імені М.Чекмана, що знаходиться за адресою вул. Паркова 1 в м. Хмельницькому)»
Очікувана вартість
36 308,95 UAH
UA-2022-08-31-000387-a 9e7945afa0d4442788b51d61f87cd94a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрощук Богдана Вікторівна

+380382715894 kp_parky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Парки і сквери м.Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 38919564
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Паркова, 1
Контактна особа: Андрощук Богдана Вікторівна
+380382715894
kp_parky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У КП «Парки і сквери м. Хмельницького» виникла необхідність закупівлі згідно предмету «код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного покриття на території парку імені М.Чекмана, що знаходиться за адресою вул. Паркова 1 в м. Хмельницькому)». Згідно ч.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. На виконання вимог статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” перше оголошення ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-27-006527-a про проведення відкритих торгів для потреб на 2022 рік на «код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного покриття на території парку імені М.Чекмана, що знаходиться за адресою вул. Паркова 1 в м. Хмельницькому)», очікувана вартість 43 735.98,00 грн., оприлюднено 27.07.2022 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 12.08.2022 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: не було подано ні однієї пропозиції. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону — подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. 12.08.2022 було оголошено другу процедуру відкритих торгів ідентифікатор UA-2022-08-12-003768-a очікувана вартість 43 735.98,00 грн. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.08.2022 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: не було подано ні однієї пропозиції. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону — подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі за предметом «код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного покриття на території парку імені М.Чекмана, що знаходиться за адресою вул. Паркова 1 в м. Хмельницькому)» залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому пердмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендернй документації) двічі документально підтверджено. Враховуючи вищевказане, запропоновано обрати переможця переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного покриття на території парку імені М.Чекмана, що знаходиться за адресою вул. Паркова 1 в м. Хмельницькому)», відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2022 09:20
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття на території парку імені М.Чекмана, що знаходиться за адресою вул. Паркова 1 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29025, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Паркова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та/або актів наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня їх підписання Сторонами. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

31 серпня 2022 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
#03335445
Переможець 36 308,95
UAH
31 серпня 2022 09:20

Документи

31 серпня 2022 09:20
Електронний підпис
31 серпня 2022 09:17
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2022 09:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
#03335445
36 308,95
UAH
Документи

Документи

31 серпня 2022 09:20
Електронний підпис
31 серпня 2022 09:17
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 10:00
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 17:01
IMG_0004.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 17:00
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2022 16:32
IMG_0001.pdf зміни до договору
13 жовтня 2022 16:30
Електронний підпис укладений
14 вересня 2022 10:59
IMG_0002.pdf зміни до договору
14 вересня 2022 10:56
Електронний підпис укладений
14 вересня 2022 10:37
IMG_0001.pdf укладений
14 вересня 2022 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняти рішення про необхідність змін до договору №05/0-22 від 13.09.2022р. враховуючи наступне. У ході виконання договору Підрядником було направлено звернення до Замовника (лист №675 від 12.09.2022р.) щодо необхідності продовження строку надання послуг до 10.10.2022р. Відповідно до п.4, ч.5 ст.41 Закону продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобовязань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, бзатримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також відповідно до розяснення Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: " Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Так, наприклад, питання щодо обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх засвідчення регулюється Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні”. Питання видатків замовника регулюються Бюджетним кодексом України. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку". Таким чином, продовжити строк дії договору можливо лише до його завершення, а також на підставі документально підтверджених обставин обєктивних обставин, що спричинили таке продовження. Документальне підтвердження таких обставин не має вичерпного переліку та визначається у відповідності до кожного випадку окремо
Номер договору про закупівлю: 05/09-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняти рішення про необхідність змін до договору №05/0-22 від 13.09.2022р. враховуючи наступне. У ході виконання договору Підрядником було направлено звернення до Замовника (лист №б/н) щодо необхідності продовження строку надання послуг, оскільки через відсутність бітума та погіршення погодних умов. Відповідно до п.4, ч.5 ст.41 Закону продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобовязань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, бзатримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також відповідно до розяснення Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: " Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Так, наприклад, питання щодо обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх засвідчення регулюється Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні”. Питання видатків замовника регулюються Бюджетним кодексом України. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку". Таким чином, продовжити строк дії договору можливо лише до його завершення, а також на підставі документально підтверджених обставин обєктивних обставин, що спричинили таке продовження. Документальне підтвердження таких обставин не має вичерпного переліку та визначається у відповідності до кожного випадку окремо
Номер договору про закупівлю: 05/09-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним виконанням умов договору сторони домовились зменшити ціну договору № 05/09-22 від 12.09.2022 року, відповідно пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: 2.1 Ціна цього Договору становить 31 508.95 грн. (Тридцять одна тисяча п’ятсот вісім грн. 95 коп.) грн, без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 05/09-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 31 508,95
UAH