Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Клінінгові послуги
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2022-08-31-000225-a ● 85fae34b954745dda54a44bc085c6326
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) |
Код ЄДРПОУ: | 43314918 |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А |
Контактна особа: |
Литвин Марина Олегівна +380563712767 marinalitvin655@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2022 08:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2022 15:03 |
Очікувана вартість: | 830 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Клінінгові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, за місцем розташування структурних підрозділів (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються «Замовником» кожного місяця у 10-ти денний термін з моменту надходження до Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) оформлених належним чином рахунку, загального акту наданих послуг, який складається на підставі окремих актів по кожному окремому об’єкту, наданих «Виконавцем», шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Виконавця». Замовник має право на відстрочку платежу в разі відсутності бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2022 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2022 16:24 |
ЗМІНИ клінінг 2022.docx | |
07 вересня 2022 16:24 |
ТД клінінг 31.08.2022 зміни.doc |
07 вересня 2022 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 вересня 2022 16:24 |
ЗМІНИ клінінг 2022.docx
|
|||
07 вересня 2022 16:24 |
ТД клінінг 31.08.2022 зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-31-000225-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:41612233
Дата подання: 05 вересня 2022 15:07
Щодо встановлення Змовником дискримінаційних вимог
Наше підприємство має бажання взяти участь у цій закупівлі, однак, ознайомившись з тендерною документацією були виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству України, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
у звязку з цим, просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме:
- додатку №1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження необхідно надати: скан-копії наказів про прийняття на роботу прибиральниць.
Просимо надати можливість вибору в наданні документів, які би підтверджували трудові відносини з постачальником (трудовий договір або договір цивільно - правового характеру). Наголошуємо на тому, що законодавством України не забороняється долучати до виконання робіт людей на умовах угод цивільно - правового характеру! Абзацом 4 п. 1.8 інструкції№1442\11722 передбачено три види працівників:-штатні працівники, зовнішніх сумісники, працюючі за цивільно - правовими договорами. Не за кожним з видів потрібно створювати наказ.
- Додаток 3 Технічне завдання п. 3.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію договору з постачальником/виробником миючих засобів, які будуть безпосередньо використовуватись при наданні послуг, дійсний як мінімум до кінця 2022 року. Додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії наступних сертифікатів, видані акредитованим органом з оцінки відповідності, на ім’я постачальника/виробника миючих засобів, та дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій, а саме:
- на відповідність системи управління якістю ISO 9001, не гірше :2015;
- на відповідність системи екологічного менеджменту ISO 14001, не гірше :2015.
Зазначена умова Тендерної документації не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає абсолютному виключенню.
Для використання будь яких миючих засобів в обовязковому порядку надаються всі сертифікати та висновки по кожному засобу від державно- санітарно епідеміологічної служби. Вимога в наданні систем управління сторонніх (третіх) підприємств дискримінаційна, тому вбачається корупційна складова.
Просимо дотриматись принципу недискримінації учасників та надати право на добросовісну конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
у звязку з цим, просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме:
- додатку №1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження необхідно надати: скан-копії наказів про прийняття на роботу прибиральниць.
Просимо надати можливість вибору в наданні документів, які би підтверджували трудові відносини з постачальником (трудовий договір або договір цивільно - правового характеру). Наголошуємо на тому, що законодавством України не забороняється долучати до виконання робіт людей на умовах угод цивільно - правового характеру! Абзацом 4 п. 1.8 інструкції№1442\11722 передбачено три види працівників:-штатні працівники, зовнішніх сумісники, працюючі за цивільно - правовими договорами. Не за кожним з видів потрібно створювати наказ.
- Додаток 3 Технічне завдання п. 3.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію договору з постачальником/виробником миючих засобів, які будуть безпосередньо використовуватись при наданні послуг, дійсний як мінімум до кінця 2022 року. Додатково у складі тендерної пропозиції Учасником надаються копії наступних сертифікатів, видані акредитованим органом з оцінки відповідності, на ім’я постачальника/виробника миючих засобів, та дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій, а саме:
- на відповідність системи управління якістю ISO 9001, не гірше :2015;
- на відповідність системи екологічного менеджменту ISO 14001, не гірше :2015.
Зазначена умова Тендерної документації не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає абсолютному виключенню.
Для використання будь яких миючих засобів в обовязковому порядку надаються всі сертифікати та висновки по кожному засобу від державно- санітарно епідеміологічної служби. Вимога в наданні систем управління сторонніх (третіх) підприємств дискримінаційна, тому вбачається корупційна складова.
Просимо дотриматись принципу недискримінації учасників та надати право на добросовісну конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2022 16:21
Частково задовільнити Вимогу (скаргу), 05.09.2022, 15:07 ID: UA-2022-08-31-000225-A.A1, яка надійшла в рамках оголошення на закупівлі послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 90910000-9 – «Послуги з прибирання» (Клінінгові послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-31-000225-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2022 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
638 510,18
UAH з ПДВ
|
638 510,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" |
704 848,90
UAH з ПДВ
|
704 848,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
638 510,18
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2022 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 16:23
|
ДУ 1 до догов К 2022.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 15:07
|
ДУ 1 до догов К 2022.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2022 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 14:50
|
Договір | укладений |
05 жовтня 2022 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | К-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | К-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |