Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телекомунікаційні послуги, код 64210000-1 за ДК 021:2015 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2022-08-31-000211-a ● fa12f8e1f01c41de801e2d5e3a6d53fe
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22144952 |
Місцезнаходження: | 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А |
Контактна особа: |
Ксенія Козицька +380676543123 zrs.kovaleva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На сьогоднішній день у КП «Запоріжремсервіс» є гостра потреба у телекомунікаційних послугах на 2022 рік, а саме телекомунікаційні послуги з підтримкою GSM зв’язку, що забезпечує злагоджену роботу систем управління, контролю працездатності ліфтів, двостороннього голосового зв'язку та охорону машинного приміщення.
Для управління, контролю працездатності ліфтів, двостороннього голосового зв'язку та охорону машинного приміщення об’єктами міста Запоріжжя впроваджено систему контролю та управління мережами диспетчеризації (далі – система), яка складається з диспетчерського пункту та встановлених на території міста терміналів виконавчих пунктів, вмонтованих у машинне приміщення та підключена до низько вільного комплектуючого пристрою. Основною функцією системи є контроль над роботою ліфтів, зв’язок с з пасажирами, які переміщуються в кабіні та охорона машинного приміщення. Робота системи дозволяє диспетчеру з робочого місця керувати , отримувати інформацію про стан об’єктів управління, за допомогою переговорного пристрою, який розташований у кабіні ліфта, при нагоді застрявання пасажир виходить на зв'язок з операторами пульта керування ліфтами, оператор обробляє оповіщення та передає заявку для звільнення пасажирів, здійснювати контроль за несанкціонованим відкриттям дверей у машином приміщенні, та передає заявку про непрацюючий ліфт.
На даний час у системі використовуються 1739 SIM-карт зв’язку типу, з яких 1601 встановлені у терміналах виконавчих пунктів та 138 – у диспетчерському пункті. Зміна оператора мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» тягне за собою заміну SIM-карт, під які запрограмоване обладнання системи, що, як наслідок, порушує роботу мережі телеметрії, управління та охорони. Введення в експлуатацію зазначеної вище кількості SIM-карт іншого оператора, їх активація, доставка до кожного об’єкта, перепрограмування кожного із 1601 термінала та модулів зв’язку і налаштування на іншого оператора одночасно є неможливим та потребує зупинки диспетчерського пункту на тривалий час, та додаткові витрати.
Надання телекомунікаційних послуг здійснюється в цілодобовому режимі і не передбачає можливості припинення та зміни оператора телекомунікації для отримання вищезазначених послуг. Зупинка диспетчерського пульта призведе до неможливості вмикання, вимикання ліфтів, контролю працездатності ліфтів та двостороннього голосового зв'язку об’єктів м. Запоріжжя, здійснення контролю за станом ліфтів та охорони машинного приміщення і встановленого обладнання, що тягне за собою можливу крадіжку обладнання, а у випадку застрявання пасажирів у кабіні ліфта може привести до людських жертв. За інформацією розробника телемеханічного обладнання системи для заміни SIM-карт іншого оператора потрібне втручання в програмне забезпечення системи; відновлення повноцінної працездатності всієї системи при повній заміні 1739 SIM-карт налаштування диспетчерського пульту займе до 8 робочих днів, а терміналів виконавчих пунктів – до 30 робочих днів; використання паралельно активованих SІМ-карт двох операторів зв’язку технічно не є можливим.
Отже, надання безперебійних телекомунікаційних послуг для забезпечення роботи системи контролю та управління ліфтів об’єктами міста Запоріжжя та з метою безперебійної роботи підприємства та забезпечення сумісності з наявними системою та технічним оснащенням може бути здійснене тільки тим самим надавачом послуг, у зв’язку з чим виникає потреба здійснити закупівлю (на 2022 рік) в того самого постачальника послуг ПрАТ «Київстар», що і в попередні роки.
Для управління, контролю працездатності ліфтів, двостороннього голосового зв'язку та охорону машинного приміщення об’єктами міста Запоріжжя впроваджено систему контролю та управління мережами диспетчеризації (далі – система), яка складається з диспетчерського пункту та встановлених на території міста терміналів виконавчих пунктів, вмонтованих у машинне приміщення та підключена до низько вільного комплектуючого пристрою. Основною функцією системи є контроль над роботою ліфтів, зв’язок с з пасажирами, які переміщуються в кабіні та охорона машинного приміщення. Робота системи дозволяє диспетчеру з робочого місця керувати , отримувати інформацію про стан об’єктів управління, за допомогою переговорного пристрою, який розташований у кабіні ліфта, при нагоді застрявання пасажир виходить на зв'язок з операторами пульта керування ліфтами, оператор обробляє оповіщення та передає заявку для звільнення пасажирів, здійснювати контроль за несанкціонованим відкриттям дверей у машином приміщенні, та передає заявку про непрацюючий ліфт.
На даний час у системі використовуються 1739 SIM-карт зв’язку типу, з яких 1601 встановлені у терміналах виконавчих пунктів та 138 – у диспетчерському пункті. Зміна оператора мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» тягне за собою заміну SIM-карт, під які запрограмоване обладнання системи, що, як наслідок, порушує роботу мережі телеметрії, управління та охорони. Введення в експлуатацію зазначеної вище кількості SIM-карт іншого оператора, їх активація, доставка до кожного об’єкта, перепрограмування кожного із 1601 термінала та модулів зв’язку і налаштування на іншого оператора одночасно є неможливим та потребує зупинки диспетчерського пункту на тривалий час, та додаткові витрати.
Надання телекомунікаційних послуг здійснюється в цілодобовому режимі і не передбачає можливості припинення та зміни оператора телекомунікації для отримання вищезазначених послуг. Зупинка диспетчерського пульта призведе до неможливості вмикання, вимикання ліфтів, контролю працездатності ліфтів та двостороннього голосового зв'язку об’єктів м. Запоріжжя, здійснення контролю за станом ліфтів та охорони машинного приміщення і встановленого обладнання, що тягне за собою можливу крадіжку обладнання, а у випадку застрявання пасажирів у кабіні ліфта може привести до людських жертв. За інформацією розробника телемеханічного обладнання системи для заміни SIM-карт іншого оператора потрібне втручання в програмне забезпечення системи; відновлення повноцінної працездатності всієї системи при повній заміні 1739 SIM-карт налаштування диспетчерського пульту займе до 8 робочих днів, а терміналів виконавчих пунктів – до 30 робочих днів; використання паралельно активованих SІМ-карт двох операторів зв’язку технічно не є можливим.
Отже, надання безперебійних телекомунікаційних послуг для забезпечення роботи системи контролю та управління ліфтів об’єктами міста Запоріжжя та з метою безперебійної роботи підприємства та забезпечення сумісності з наявними системою та технічним оснащенням може бути здійснене тільки тим самим надавачом послуг, у зв’язку з чим виникає потреба здійснити закупівлю (на 2022 рік) в того самого постачальника послуг ПрАТ «Київстар», що і в попередні роки.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2022 08:57 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 вересня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Тендерна документація
31 серпня 2022 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2022 08:49 |
Ліцензія.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 – Телекомунікаційні послуги, код 64210000-1 за ДК 021:2015 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Лот №1 – Телекомунікаційні послуги, код 64210000-1 за ДК 021:2015 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних»
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Запоріжжя
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР" #21673832 |
Переможець |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2022 08:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 14:17
|
Договір 11291390.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 14:01
|
Протокол виправлення помилки (оплата та строк поставки).pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 09:45
|
Д№11291390 від 06.09.22 (лот 1).pdf | укладений |
06 вересня 2022 09:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення допущених технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі . |
Номер договору про закупівлю: | 11291390 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/3-ПП/П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відмітка "б/п" у підписі зі сторони Оператора. |
Номер договору про закупівлю: | 11291390 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |