ЗВІТ

про результати проведення процедури закупівлі
UA-2022-08-30-008677-a
Дата формування звіту: 15 вересня 2022


Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 03365854
Місцезнаходження замовника: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Стрітенська, 19
Вид предмета закупівлі: Послуги
Назва предмета закупівлі: Усунення аварій у житловому фонді: «Аварійний ремонт ліфтів у м. Полтава»
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт

Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Усунення аварій у житловому фонді: «Аварійний ремонт ліфтів у м. Полтава» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт 8 одиниця Україна, Відповідно до документації до 21 листопада 2022

Вид закупівлі: Спрощена/Допорогова
Умови оплати:
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Виконавцю в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору Аванс 60 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору. Можливе відстрочення платежу за надані послуги, відповідно до пропозиції Виконавця за результатами проведеної спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 30 серпня 2022 19:52
Кількість учасників закупівлі: 1

Найменування учасників процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) Ціна пропозицій учасника до початку аукціону (ціна пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі) Ціна пропозицій учасника після закінчення аукціону Інформація про наявність і відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 цього Закону
ФОП "ЗАБЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
2 750 269,48 UAH з ПДВ 2 750 269,48 UAH з ПДВ

Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: 13.09.2022 11:17
Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю: Відсутні
Дата укладення договору про закупівлю:
15 вересня 2022
Сума, визначена в договорі про закупівлю:
2 750 269,48 UAH
Найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ФОП "ЗАБЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ М.БІРЮЗОВА, будинок 90/14, ГУРТОЖИТОК
Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): Відсутня
Ідентифікатор договору: 45
Застосовані критерії оцінки: Ціна - 70%
Нецінові критерії - 30%