Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний дисплей
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2022-08-30-007086-a 31c4a076df4d4cb690c88665913c0e8f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сарніцька

+380962352319 buh.potg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43369291
Місцезнаходження: 20340, Україна , Черкаська обл., Уманський р-н, с. Паланка, вул. Грушевського, буд. 11
Контактна особа: Наталія Сарніцька
+380962352319
buh.potg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2022 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2022 01:00
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Закупівля здійснюється згідно Постанови №169 від 28 лютого 2022 р. «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний дисплей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки з постачальником здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника згідно Акту наданих послуг, з урахуванням фінансування видатків замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. В умовах підтверджених обставин небереборної сили, а саме – воєнного стану, платежі здійснюються Державною казначейською службою відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року №590. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2022 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2022 15:59
Дод.2 цін.проп.панель.docx
30 серпня 2022 15:59
додаток 3 Тех.характ. панель вхідні.docx
30 серпня 2022 15:59
Додаток 1 кваліф критерії.docx
30 серпня 2022 15:59
Оголош. панель.doc
30 серпня 2022 15:59
ПРОЕКТ договору товар.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-30-007086-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 02 вересня 2022 19:30
Щодо технічних характеристик
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пунктів 2, 3, 4 Додатку 3 до Оголошення до предмету даної закупівлі входять програмні забезпечення та веб-сервіси, під характеристики яких підпадають тільки програмні забезпечення конкретного виробника. Згідно з Додатком 3, Ви надаєте Учасникам право запропонувати еквівалент. Однак, на ринку України не існує програмного продукту, який би повністю відповідав вказаному Вами програмному забезпеченню, крім того, що Ви прописали. Більше того, у Додатку 3 до Тендерної документації Ви вимагаєте надати – Авторизаційний лист від виробника або дистриб’ютора виробника інтерактивної панелі та програмного забезпечення з вказанням назви замовника та номеру закупівлі. Із зазначеного вище можна зробити висновок, що Ви навмисне обмежили права на участь у даній закупівлі інших Учасників, оскільки у них немає можливості підібрати аналог ПЗ, а також отримати авторизаційний лист на це ПЗ, оскільки виробник надає його лише одному Учаснику. Закликаємо Вас дотримуватися законодавства України, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінації учасників та внести зміни до Додатку 3 вказавши характеристики програмного забезпечення згідно з Наказом МОН №574 від 29.04.2020 року. У випадку відмови у задоволенні нашої вимоги, з метою дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель та виходячи із практики розгляду скарг Антимонопольним комітетом України про те, що вимоги Замовника не вважаються дискримінаційними, якщо на ринку України є мінімум два Постачальники, які відповідають таким вимогам, просимо Вас конкретно зазначити (Торгову марку і артикул) яке програмне забезпечення навчального призначення (крім того, що Ви прописали) відповідає вимогам, які Ви зазначили у Додатку 3 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2022 14:47
Шановний Учаснику!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, Наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до обладнання для закладів освіти, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник має право встановлювати вимоги, відносно предмету закупівлі, передбачені ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Згідно з тендерною документацією «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» та Додатку 3 до тендерної документації Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо)». Таким чином Замовник не обмежує право учасника запропонувати товар із еквівалентними або кращими характеристиками.
Що стосується програмного забезпечення, окрім зазначеного вами, під вимоги до технічних характеристик підпадає ще декілька товарів, зареєстровані в Україні від інших виробників. Але Ви вимагаєте прибрати вимогу, яку ви не в змозі виконати, тим самим спонукаєте Замовника погіршити технічні характеристики, що не є раціональним рішенням для закупівлі саме якісного товару за бюджетні кошти для закладів освіти.
Отже, ваша вимога являється безпідставною і не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2022 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Лашкевич Ольга Олександрівна" 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2022 21:05
Електронний підпис
07 вересня 2022 20:54
Порівняльна таблиця.pdf
07 вересня 2022 20:54
Висновок СЕС ActivPanel.pdf
07 вересня 2022 20:54
ActivInspire урок.pdf
07 вересня 2022 20:54
Лист-гарантія ст.17.pdf
07 вересня 2022 20:54
Витяг з ЄДР.pdf
07 вересня 2022 20:54
Лист-згода з Дод.3.pdf
07 вересня 2022 20:54
Дод.2 цін.проп.панель.pdf
07 вересня 2022 20:54
Гриф_МОН_ActivInspire pdf.pdf
07 вересня 2022 20:54
ПРОЕКТ договору товар.pdf
07 вересня 2022 20:54
Відомості про ФОП.pdf
07 вересня 2022 20:54
Паспорт та ІК Лашкевич.pdf
07 вересня 2022 20:54
Скріншоти додатки.rar
07 вересня 2022 20:54
ActivInspire урок 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Лашкевич Ольга Олександрівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Лашкевич Ольга Олександрівна"
#3313211601
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2022 16:39

Документи

13 вересня 2022 16:39
Електронний підпис
13 вересня 2022 16:37
Прот перем панель.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2022 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Лашкевич Ольга Олександрівна"
#3313211601
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2022 16:39
Електронний підпис
13 вересня 2022 16:37
Прот перем панель.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 11:43
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2022 15:05
ДУ панель.PDF зміни до договору
27 вересня 2022 15:02
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 14:20
Договір панель.PDF укладений
27 вересня 2022 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якісних характеристик предмету закупівлі без збільшення загальної вартості договору.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 170 000,00
UAH