Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний дисплей
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2022-08-30-007086-a ● 31c4a076df4d4cb690c88665913c0e8f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43369291 |
Місцезнаходження: | 20340, Україна , Черкаська обл., Уманський р-н, с. Паланка, вул. Грушевського, буд. 11 |
Контактна особа: |
Наталія Сарніцька +380962352319 buh.potg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2022 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2022 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2022 01:00 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Закупівля здійснюється згідно Постанови №169 від 28 лютого 2022 р. «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний дисплей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки з постачальником здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника згідно Акту наданих послуг, з урахуванням фінансування видатків замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. В умовах підтверджених обставин небереборної сили, а саме – воєнного стану, платежі здійснюються Державною казначейською службою відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року №590. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2022 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2022 15:59 |
Дод.2 цін.проп.панель.docx | |
30 серпня 2022 15:59 |
додаток 3 Тех.характ. панель вхідні.docx | |
30 серпня 2022 15:59 |
Додаток 1 кваліф критерії.docx | |
30 серпня 2022 15:59 |
Оголош. панель.doc | |
30 серпня 2022 15:59 |
ПРОЕКТ договору товар.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-30-007086-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 02 вересня 2022 19:30
Щодо технічних характеристик
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пунктів 2, 3, 4 Додатку 3 до Оголошення до предмету даної закупівлі входять програмні забезпечення та веб-сервіси, під характеристики яких підпадають тільки програмні забезпечення конкретного виробника. Згідно з Додатком 3, Ви надаєте Учасникам право запропонувати еквівалент. Однак, на ринку України не існує програмного продукту, який би повністю відповідав вказаному Вами програмному забезпеченню, крім того, що Ви прописали. Більше того, у Додатку 3 до Тендерної документації Ви вимагаєте надати – Авторизаційний лист від виробника або дистриб’ютора виробника інтерактивної панелі та програмного забезпечення з вказанням назви замовника та номеру закупівлі. Із зазначеного вище можна зробити висновок, що Ви навмисне обмежили права на участь у даній закупівлі інших Учасників, оскільки у них немає можливості підібрати аналог ПЗ, а також отримати авторизаційний лист на це ПЗ, оскільки виробник надає його лише одному Учаснику. Закликаємо Вас дотримуватися законодавства України, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінації учасників та внести зміни до Додатку 3 вказавши характеристики програмного забезпечення згідно з Наказом МОН №574 від 29.04.2020 року. У випадку відмови у задоволенні нашої вимоги, з метою дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель та виходячи із практики розгляду скарг Антимонопольним комітетом України про те, що вимоги Замовника не вважаються дискримінаційними, якщо на ринку України є мінімум два Постачальники, які відповідають таким вимогам, просимо Вас конкретно зазначити (Торгову марку і артикул) яке програмне забезпечення навчального призначення (крім того, що Ви прописали) відповідає вимогам, які Ви зазначили у Додатку 3 до Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2022 14:47
Шановний Учаснику!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, Наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до обладнання для закладів освіти, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник має право встановлювати вимоги, відносно предмету закупівлі, передбачені ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Згідно з тендерною документацією «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» та Додатку 3 до тендерної документації Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо)». Таким чином Замовник не обмежує право учасника запропонувати товар із еквівалентними або кращими характеристиками.
Що стосується програмного забезпечення, окрім зазначеного вами, під вимоги до технічних характеристик підпадає ще декілька товарів, зареєстровані в Україні від інших виробників. Але Ви вимагаєте прибрати вимогу, яку ви не в змозі виконати, тим самим спонукаєте Замовника погіршити технічні характеристики, що не є раціональним рішенням для закупівлі саме якісного товару за бюджетні кошти для закладів освіти.
Отже, ваша вимога являється безпідставною і не може бути задоволена.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, Наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до обладнання для закладів освіти, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник має право встановлювати вимоги, відносно предмету закупівлі, передбачені ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Згідно з тендерною документацією «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» та Додатку 3 до тендерної документації Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо)». Таким чином Замовник не обмежує право учасника запропонувати товар із еквівалентними або кращими характеристиками.
Що стосується програмного забезпечення, окрім зазначеного вами, під вимоги до технічних характеристик підпадає ще декілька товарів, зареєстровані в Україні від інших виробників. Але Ви вимагаєте прибрати вимогу, яку ви не в змозі виконати, тим самим спонукаєте Замовника погіршити технічні характеристики, що не є раціональним рішенням для закупівлі саме якісного товару за бюджетні кошти для закладів освіти.
Отже, ваша вимога являється безпідставною і не може бути задоволена.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Лашкевич Ольга Олександрівна" #3313211601 |
Переможець |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2022 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2022 15:05
|
ДУ панель.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2022 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2022 14:20
|
Договір панель.PDF | укладений |
27 вересня 2022 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якісних характеристик предмету закупівлі без збільшення загальної вартості договору. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |