Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка Бузька – Бібрка на ділянці км 97+863 – км 123+370, Львівської області. Додаткові роботи
Очікувана вартість
25 443 185,00 UAH
UA-2022-08-29-009001-a 3d6eb0ac20de4b1abe693ecbbd2839c0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сімка Мирослав Олегович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Сімка Мирослав Олегович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі така процедура застосовується, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Для виконання робіт по об’єкту: Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка Бузька – Бібрка на ділянці км 97+863 – км 123+370, Львівської області » (ДК 021:2015: 45454000-4 Перебудовування)» замовником за результатами торгів (UA-2020-06-16-004766-b) було укладено договір підряду № 131-09/20 від 15.09.2020 з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ».
Протоколом засідання технічної ради Служби автомобільних доріг у Львівській області стосовно розгляду проблемних питань, що виникли в ході виконання робіт на об’єкті «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка Бузька – Бібрка на ділянці км 97+863 – км 123+370, Львівської області» встановлено, що в ході виконання робіт виявлено необхідність виконання додаткових аналогічних робіт, які стали через непередбачувані обставини необхідними для якісного та належного виконання робіт за основним договором.
За результатами засідання технічної ради, проведених виїзних обстежень за участі представників підрядника, замовника та проектної організації, яка є автором проекту по цьому об’єкту, які були здійснені під час виконання робіт (про що складено відповідні трьохсторонні акти обстеження) встановлено необхідність виконання додаткових обсягів аналогічних робіт які стали через непередбачувані обставини необхідними для якісного та належного виконання робіт за основним договором.
Зазначаємо, що проведення конкурентної процедури та ризик заміни підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, окрім цього, це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з капітального ремонту вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, роботи, що виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, в тому числі і під час гарантійного терміну.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2022 19:14
Оскарження наміру укласти договір: 09 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка Бузька – Бібрка на ділянці км 97+863 – км 123+370, Львівської області. Додаткові роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 серпня 2022 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2022 19:09
Експертні нормативні технічні документи Повна версія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “Онур Конструкціон Інтернешнл”
#32851616
Переможець 22 786 732,25
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 19:14

Документи

29 серпня 2022 19:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2022 19:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Онур Конструкціон Інтернешнл”
#32851616
22 786 732,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2022 19:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2023 10:42
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2023 11:20
ДУ 3 до Дог 32-09-22.pdf зміни до договору
14 квітня 2023 11:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:54
ДУ 2 від 29.12.22_32-09-22_прод.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 12:53
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 14:32
Розрахунки Т-14-25.pdf укладений
12 вересня 2022 14:28
Договір 32-09-22 від 09.09.2022.pdf укладений
12 вересня 2022 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 32-09/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям рішення уповноваженим органом Служби автомобільних доріг у Львівській області (Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 № Н-127/08-02), до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені зміни, а саме: Службу автомобільних доріг у Львівській області перейменовано на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області.
Номер договору про закупівлю: 32-09/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 786 732,25
UAH (в тому числі ПДВ 3 797 788,71 UAH)