Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт самоплинного колектора D300 мм з облаштуванням системи водовідведення по вул. Комарницького, м. Умань
Очікувана вартість
938 878,00 UAH
UA-2022-08-29-008899-a 500c7a10a32a452299a3da4d142056a4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Діденко

+380637570568 uman.vd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Уманьводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03357174
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. ЗАЛІЗНЯКА, 16
Контактна особа: Альона Діденко
+380637570568
uman.vd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України)
Обґрунтування
Внаслідок відсутності організованого відведення поверхневих вод по вул. Комарницького (на схилі до річки Кам'янки) сталося вимивання грунту дощовими та талими водами, що призвело до оголення трубопроводу самопливного каналізаційного колектора, внаслідок чого труба колектору має прогин у місці муфтового з'єднання (фото додається). Це може спричинити розгерметизацію стику та загрожує виливом неочищених стічних вод на рельєф місцевості та затопленням парку "Нова Софіївка". У разі пошкодження даного колектору без централізованого водовідведення можуть залишитися ряд житлових будинків району паломництва хасидів.
Враховуючи вищевикладене, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток відповідно пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2022 18:13
Оскарження наміру укласти договір: 04 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт самоплинного колектора D300 мм з облаштуванням системи водовідведення по вул. Комарницького, м. Умань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Комарницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

29 серпня 2022 18:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2022 18:11
Протокол переговорів.pdf
29 серпня 2022 18:11
АКТ гідравлічного обстеження.pdf
29 серпня 2022 18:11
Дефектний акт.pdf
29 серпня 2022 18:11
Акт обстеження.pdf
29 серпня 2022 18:11
Зведений кошторисний розрахунок.pdf
29 серпня 2022 18:11
фото колектора.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-12-000020 ● 4bb5ec7f9e9945f185a0e63d4adac329
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

12.09.2022 № 24-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022, від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
12.09.2022 № 24-З


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі



Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-29-008899-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-13 11:15:29

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-29-008899-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав обгрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», є «Виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків проведення тендера», так як остаточне рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій?
Надати документи, якими підтверджується наявність визначення рівня надзвичайної ситуації (експертний висновок, рішення тощо, виданий уповноваженим органом на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-15 15:12:55

Надання пояснень

У зв’язку з виникнення пошкоджень, що склалася на самопливному колекторі по вул. Комарницького в м Умань, а саме: руйнування елементів водовідведення поверхневих вод, що спричинилося вимиванням ґрунту дощовими та талим водами, та призвело до оголення трубопроводу самопливному колекторі та прогину у місці муфтового з’єднання.
КП «Уманьводоканал» УМР провело переговорну процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
01.08.2022 року проведено комісійне обстеження на трасі проходження каналізаційного самопливного колектору D-300 мм по вул. Комарницького в м. Умань. Згідно висновку комісії було вирішено: провести виїзд на місце колектору міської комісії ТЕБ та НС для визначення рівня безпеки надзвичайної ситуації, виконати гідравлічні випробування колектора, вжити тимчасових технічних заходів для призупинення процесу прогину трубопроводу, визначити джерело фінансування та приступити до негайного ремонту.
01.08.2022 року проведено гідравлічне випробування каналізаційної магістралі. Згідно рішення встановлено роботу колектора на 1/3. У разі його навантаження можливе витікання нечистото в місцях з’єднання. Колектор знаходиться в складних геологічних умовах де перепад висот сягає орієнтовно 9 метрів.
02.08.2022 року проведено засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Уманської міської ради, на якій було прийнято рішення з метою недопущення надзвичайної ситуації, що склалася на самопливному колекторі по вул. Комарницького в м Умань, що призводить до виникнення особливо соціальних обставин в м. Умань КП «Уманьводоканал»:
- негайно розробити кошторис, а у разі необхідності виготовити проектно-кошторисну документацію на ремонт колектору по вул. Комарницького в м. Умань;
- передбачити кошторисом облаштування організованого відведення дощових та талих вод від траси колектору;
- Негайно визначити підрядну організацію та виконати роботи з ремонту колектору за власні кошти підприємства КП «Уманьводоканал» УМР шляхом проведення переговорної процедури.
У період з 24.08.2022 року по 26.08.2022 року укладено договір щодо виготовлення кошторисної документації, складено дефектний акт, визначено клас наслідків (СС1) та проведено експертизу кошторисної частини проектної документації (висновок експерта від 26.08.2022 року №2022/08/22).
По питанню 1 яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо наступне: Розмір витрат, та очікуваної вартості по даній закупівлі визначено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що був оприлюднений через авторизований електронний майданчик на веб порталі Уповноваженого органу, що був складений на підставі дефектного акту, акту обстеження ділянки та гідравлічних випробувань.
По питанню - 2 з яких підстав обґрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», є «Виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків проведення тендера».
Повідомляємо наступне: 02.08.2022 року проведено засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Уманської міської ради, на якій було прийнято рішення з метою недопущення надзвичайної ситуації, що склалася на самопливному колекторі по вул. Комарницького в м Умань, що призводить до виникненням особливо соціальних обставин в м. Умань КП «Уманьводоканал»:
- негайно розробити кошторис, а у разі необхідності виготовити проектно-кошторисну документацію на ремонт колектору по вул. Комарницького в м. Умань;
- передбачити кошторисом облаштування організованого відведення дощових та талих вод від траси колектору;
- Негайно визначити підрядну організацію та виконати роботи з ремонту колектору за власні кошти підприємства КП «Уманьводоканал» УМР шляхом проведення переговорної процедури.
На підтвердження обґрунтування приєднуємо копії відповідних документів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що 15.09.2022 року укладено додаткову угоду №1 про розірвання договору за взаємною згодою сторін.

2022-09-26 10:29:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.useProceduresNotByLaw • усунуто

Договір розірвано

2022-09-26 10:38:35

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#40355726
Переможець 938 878,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 18:13

Документи

29 серпня 2022 18:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2022 18:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#40355726
938 878,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2022 18:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 16:06
Додаткова угода.pdf укладений
15 вересня 2022 16:05
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 15:44
Договір підряду.pdf укладений
06 вересня 2022 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2022 — 15 вересня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін