Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні від будинку №38а до будинку №82 в м. Шепетівка, Хмельницької області (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг))
current average repair of the road surface along Heroiv Nebesnoi Sotna St. from building No. 38a to building No. 82 in the city of Shepetivka
current average repair of the road surface along Heroiv Nebesnoi Sotna St. from building No. 38a to building No. 82 in the city of Shepetivka
Очікувана вартість
26 994 446,00 UAH
UA-2022-08-29-008103-a ● cbbf92b96c414e2db9489a1ddbc4b2b6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43607890 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька область обл., Шепетівка, Островського,4 |
Контактна особа: |
Королевська Леся Павлівна +380384040204 43607890@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Department of Housing and Communal Services of Shepetivska City Council |
National ID: | 43607890 |
Contact point: |
Korolevska Lesya Pavlovna +380384040204 43607890@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2022 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 994 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 972,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 серпня 2022 17:15 |
Enquiries until: | 26 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 жовтня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 26 994 446 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 134 972 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні від будинку №38а до будинку №82 в м. Шепетівка, Хмельницької області (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг))
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30400, Україна, Хмельницька область, шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні від №38а до будинку №82
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
current average repair of the road surface along Heroiv Nebesnoi Sotna St. from building No. 38a to building No. 82 in the city of Shepetivka
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 150 працівників і більше: | 15% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 10% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 5% |
До 50 працівників: | 0% |
27 вересня 2022 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2022 16:43 |
протокол 47.PDF | |
27 вересня 2022 16:43 |
техн завдання.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
проект договору.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
дод.7.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
дод6.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
дод.5.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
дод4.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
дод.3.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
дод 2.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
дод1.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
табличка змін.docx | |
27 вересня 2022 16:43 |
Т.Д.гнс.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
табличка змін.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
проект договору.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
техн завдання.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
дод.7.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
дод6.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
дод.5.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
дод4.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
дод.3.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
дод 2.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
дод1.docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
Т.Д.(нова).docx | |
22 вересня 2022 15:38 |
протокол45.PDF | |
29 серпня 2022 16:32 |
протокол 40.PDF | |
29 серпня 2022 16:32 |
проект договору.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
дод 7.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
дод 6.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
дод 5.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
дод4.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
дод3.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
дод 2.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
дод1.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
техн завдання.docx | |
29 серпня 2022 16:32 |
т.д..docx |
27 вересня 2022 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
протокол 47.PDF
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
техн завдання.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
проект договору.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
дод.7.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
дод6.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
дод.5.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
дод4.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
дод.3.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
дод 2.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
дод1.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
табличка змін.docx
|
||||||
27 вересня 2022 16:43 |
Т.Д.гнс.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
табличка змін.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
проект договору.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
техн завдання.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
дод.7.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
дод6.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
дод.5.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
дод4.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
дод.3.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
дод 2.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
дод1.docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
Т.Д.(нова).docx
|
||||||
22 вересня 2022 15:38 |
протокол45.PDF
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
протокол 40.PDF
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
проект договору.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
дод 7.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
дод 6.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
дод 5.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
дод4.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
дод3.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
дод 2.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
дод1.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
техн завдання.docx
|
||||||
29 серпня 2022 16:32 |
т.д..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По ISO
Дата подання: 01 вересня 2022 14:26
Дата відповіді: 05 вересня 2022 16:30
У підпункті 6 пункт 5.6. розділу ІІІ тендерної документації цієї закупівлі, серед іншого, встановлено необхідність надання скан-копії оригіналу чинного сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та визначено, що якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі тендерної пропозиції пройшло часу до одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом; Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі тендерної пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом.
Ознайомившись з наведеними вище вимогами тендерної документації, вбачаємо, що словосполучення «первинний аудит» та «щорічний аудит» викладені дещо некоректно, зокрема, у розмовному стилі.
Задля уникнення можливих подальших непорозумінь між Замовником та учасниками на стадії оцінки тендерних пропозицій, просимо роз’яснити чи «первинний аудит» у розумінні Замовника - це первинна сертифікація, що включає: перший етап первинного аудиту; другий етап первинного аудиту, а «щорічний аудит» - це: наглядовий аудит першого чи другого років?
Принагідно зауважуємо, що в України з 01.01.2021 року діє ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT), прийнятий згідно наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і начальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 18 грудня 2019 р. за № 435 з 2021–01–01.
У вказаному Стандарті надано настанови для організацій усіх розмірів і типів та щодо аудитів різних сфер застосування та масштабів, і зокрема, визначено типи аудитів, а саме: аудит першою стороною (внутрішній аудит); аудит другою стороною (аудит зовнішнього постачальника; аудит іншої зовнішньої заінтересованої сторони); аудит третьою стороною (сертифікаційний та/або акредитаційний аудит, аудити у правових, регуляторних та подібних цілях).
Інших видів аудитів щодо проведення аудитів систем управління в законодавстві не має.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
"Первинний аудит у розумінні Замовника - це документ, який видається учаснику при первинній сертифікації, тобто при отриманні сертифікату, а "щорічний аудит" - це: наглядовий аудит першого чи другого років, в залежності від дати видачі сертифікату.
"Первинний аудит у розумінні Замовника - це документ, який видається учаснику при первинній сертифікації, тобто при отриманні сертифікату, а "щорічний аудит" - це: наглядовий аудит першого чи другого років, в залежності від дати видачі сертифікату.
Про аналогічні договора
Дата подання: 01 вересня 2022 15:04
Дата відповіді: 05 вересня 2022 16:44
У додатку №7 до тендерної документації цієї закупівлі, серед іншого, встановлено необхідність надання інформації про не менш ніж два аналогічних договора на суму не менше 50 % від предмета даної закупівлі. Зауважуємо вам, що відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Мінекономіки у листі № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року «Щодо розробки тендерної документації» для вас як органу місцевого самоврядування повідомило, що ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись ПРИНЦИПАМИ здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
По відношенню до нашого товариства такі вимоги є дискримінаційними, оскільки ми маємо багаторічний досвід виконання таких робіт/надання послуг, та маємо відповідні договора, однак сума їх дещо менша. Відповідні дискримінаційні вимоги успішно оскаржуються в АМКУ та судах, однак сподіваємось на ваше розуміння та те, що ви зміните вимоги тендерної документації, зекономивши ваш і наш час.
Тому просимо роз’яснити з якою метою вами встановлено такі великі суми по аналогічних договорах, оскільки грошима не підтверджується досвід та просимо внести зміни до додатку №7, прибравши вимогу про суму 50 % від предмета даної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Так ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагається:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1.Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декільказ таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів);
4)наявність фінансової спроможності,яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином вимога щодо підтвердження досвіду в тендерній документації вказана відповідно до вимог законодавства , оскільки замовник бажає щоб в цей нелегкий час роботи/послуги були виконані якісно та вчасно.
Так ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагається:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1.Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декільказ таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів);
4)наявність фінансової спроможності,яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином вимога щодо підтвердження досвіду в тендерній документації вказана відповідно до вимог законодавства , оскільки замовник бажає щоб в цей нелегкий час роботи/послуги були виконані якісно та вчасно.
Про відсоток виконання аналогічного договору
Дата подання: 01 вересня 2022 15:11
Дата відповіді: 05 вересня 2022 16:53
У пункті 8 розділу ІІІ тендерної документації цієї закупівлі, серед іншого, встановлено необхідність надання для кожного залученого субпідрядника копії аналогічного договору (ПОВНІСТЮ виконаного) та підтверджуючі документи на роботи/послуги до яких його залучають відповідно до Додатку 7. А в самому додатку №7 встановлено, що аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Тому просимо роз’яснити якій з цих вимог має надаватися пріоритет, враховуючи, що вони взаємовиключні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
За даною процедурою закупівлі та у всіх публічних закупівлях приймають участь учасники, а не субпідрядники. Тому учасник сам визначає яких субпідрядників і на які роботи він їх залучає. Водночас зазаначаємо, що аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору
За даною процедурою закупівлі та у всіх публічних закупівлях приймають участь учасники, а не субпідрядники. Тому учасник сам визначає яких субпідрядників і на які роботи він їх залучає. Водночас зазаначаємо, що аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору
Про ціни на матеріали
Дата подання: 01 вересня 2022 15:17
Дата відповіді: 05 вересня 2022 16:55
У підпункті 6.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації цієї закупівлі, серед іншого, встановлено, що для розрахунку вартості об’єкту учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції.
Тому просимо роз’яснити який регіон ви маєте на увазі, той, де знаходиться об’єкт чи той, звідки учасник чи ще якийсь?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Якщо ви подаєте запитання нам Замовнику по цій процедурі, то ви повинні врахувати регіон Замовника і регіон місця виконання робіт/послуг.
Якщо ви подаєте запитання нам Замовнику по цій процедурі, то ви повинні врахувати регіон Замовника і регіон місця виконання робіт/послуг.
Аналогічний досвід
Дата подання: 02 вересня 2022 15:22
Дата відповіді: 05 вересня 2022 16:57
Просимо надати розяснення :
Учасник має надати документальне підтвердження послуг із поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (суцільне улаштування покриття) або поточного середнього ремонту вулично-дорожньої мережі населених пунктів, при цьому сума виконаних робіт/послуг по двох аналогічних договорах повинна бути не менше 50 % від предмета даної закупівлі.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Тобто, має бути 2 аналогічні договори сумарно на суму 50% від суми закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Має бути 2 аналогічні договори сумарно на суму 50% від суми закупівлі.
Має бути 2 аналогічні договори сумарно на суму 50% від суми закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-29-008103-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МВМ-13", Код ЄДРПОУ:14149378
Дата подання: 27 вересня 2022 18:10
Дата подання: 27 вересня 2022 18:10
СКАРГА
(в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою по предмету: "Поточний середній ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні від будинку №38а до будинку №82 в м. Шепетівка, Хмельницької області (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг)) current average repair of the road surface along Heroiv Nebesnoi Sotna St. from building No. 38a to building No. 82 in the city of Shepetivka" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-29-008103-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Детальніше - у прикріпленому файлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 вересня 2022 16:09
рішення від 29.09.2022 № 6052.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2022 16:09
інформація про перенесення розгляду скарги від 12.10.2022 № 1428.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2022 14:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2022 № 6240.pdf
Дата публікації: 14 жовтня 2022 12:55
рішення від 13.10.2022 № 6240.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2022 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відмінити закупівлю: « Поточний середній ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні від будинку №38а до будинку №82 в м. Шепетівка, Хмельницької області» (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг)) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 03 листопада 2022 14:09
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Шепетівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43607890 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна, Хмельницька область обл., Шепетівка, Островського,4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" | — | Відповіді учасника | Документи | |||
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | — | Відповіді учасника | Документи | |||
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | — | Відповіді учасника | Документи | |||
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2022 14:18 |
Кінець періоду оскарження: | 14 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 14 листопада 2022 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю: « Поточний середній ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні від будинку №38а до будинку №82 в м. Шепетівка, Хмельницької області» (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг)) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
03 листопада 2022 14:18
|
Електронний підпис |
03 листопада 2022 14:11
|
протокол |