Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через р. Трубіж на км 12+261 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О100112 Перемога-Баришівка
Очікувана вартість
19 373 265,40 UAH
UA-2022-08-27-000029-a fec93756c2b74c289b11bf1ff0e8e2cb
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2022 00:52
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 19 373 265,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 866,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту через р. Трубіж на км 12+261 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О100112 Перемога-Баришівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, міст через р. Трубіж на км 12+261 автомобільної дороги загального користування місцевого значення , О100112 Перемога-Баришівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс/попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів / роботи і послуги протягом трьох місяців після одержання авансу, але не пізніше 24 грудня, у разі отримання авансу в останні місяці бюджетного року. Для звітності витрачених коштів авансу Підрядник повинен надати Замовнику Акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, КБ-3, за вказаний період, або повернути суму авансу/попередньої оплати, в повному обсязі, на розрахунковий рахунок Замовника. Аванс 100 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Пiсляоплата 100 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2022 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2022 20:53
Додаток 2_О100112_Перемога_зміни.xls
31 серпня 2022 20:53
Оголошення_.doc
27 серпня 2022 00:52
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.doc
27 серпня 2022 00:52
Додаток 4 проект договору.docx
27 серпня 2022 00:52
д.3 Вимоги до Учасників.doc
27 серпня 2022 00:52
Інструкція учасникам.doc
31 серпня 2022 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2022 00:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2022 20:53
Додаток 2_О100112_Перемога_зміни.xls
27 серпня 2022 00:52
Додаток 2 Кап ремонт мосту через р.Трубіж на км 12+261 О100112 Перемога-Баришівка.xls
31 серпня 2022 20:53
Оголошення_.doc
27 серпня 2022 00:52
Оголошення.doc
27 серпня 2022 00:52
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.doc
27 серпня 2022 00:52
Додаток 4 проект договору.docx
27 серпня 2022 00:52
д.3 Вимоги до Учасників.doc
27 серпня 2022 00:52
Інструкція учасникам.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 01 вересня 2022 09:57
Прохання уточнити стосовно тимчасових будівель і споруд: сума в розмірі 315,390 повинна бути включена додатково в главу 8? Якщо це сума кошторисів з тимчасових споруд то це недоцільно, так як при складанні кожним учасником своєї договірної ціни в кожного ціни та ті чи інші матеріали різні і вартість механізмів також різні. Тому сума тимчасових споруд в кожного учасника може бути різна. Прохання прибрати даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-27-000029-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО ", Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 31 серпня 2022 16:11
Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
ВИМОГА
Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-27-000029-a)
Закупівля :« Капітальний ремонт мосту через р. Трубіж на км 12+261 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О100112 Перемога-Баришівка »

Уважно проаналізувавши положення Тендерної документації по закупівлі, вимоги чинного законодавства було виявлено невідповідності у положеннях Тендерної документації Замовника по закупівлі.
Встановлення Вами у Тендерній документації вимог, що наведені нижче, порушують вимоги частини четвертої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Слід наголосити, що відмінність у поводженні і ставленні Замовника до учасників закупівлі, висуванні вимог до учасників у Тендерній документації є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Наведені в цій вимозі доводи, щодо протиправності окремих положень Тендерної документації свідчать про встановлення Вами обмеження прав учасників на участь у закупівлі, відсутність раціонального обґрунтування відносно встановлення таких положень, що призводить до обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг одним учасникам над іншими (адже не кожен учасник через наявність дискримінаційних положень у Тендерній документації зможе взяти участь у закупівлі). , та наявність у Тендерній документації цих положень не є об’єктивно виправданою.

1. Відповідно до п. 12 Додатку 3 Кваліфікаційні та інші вимоги замовника до оголошення по закупівлі «Інші вимоги» передбачено, що Учасник повинен надати чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016.
Учасник у складі пропозиції має надати сертифікат на систему екологічного управління учасника ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного менеджменту учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11), будівництво мостів (код ДКПП 42.13) відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції).
Учасник у складі пропозиції має надати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)(сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції).
Учасник у складі пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система менеджменту якості учасника стосовно будівництва автомобільних доріг, будівництва шляхопроводів, монтажу інженерних споруд відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції.
Так у Учасника наявні чинний сертифікат на систему екологічного управління учасника ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного менеджменту учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11), будівництво мостів (код ДКПП 42.13) відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат чинний на кінцеву дату подання тендерної пропозиції), сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)(сертифікат чинний на кінцеву дату подання пропозиції), сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система менеджменту якості учасника стосовно будівництва автомобільних доріг, будівництва шляхопроводів, монтажу інженерних споруд відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат чинний на кінцеву дату подання пропозиції.
Але відсутній сертифікат Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016.
Так, частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника. При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників. Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Враховуючи вищевикладене, вимога щодо подання пропозиції сертифікат Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016 підлягає виключенню з тендерної докукментації. Більше того, наявність або відсутність сертифікату Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016 жодним чином не впливає на сам предмет закупівлі та якість виконання робіт.

Також слід наголосити на тому, що учасник має всі необхідні сертифікати ISO, які підтверджують відповідність систем управління та якості учасника державним або міжнародним стандартам за основними видами діяльності. Учасник приймав участь та ставав переможцем у публічних закупівлях більш складних та значних за класами об’єктів будівництва, включаючи і будівництво та капітальний ремонт мостів для Служб автомобільних доріг різних областей та інших замовників (в т.ч. протягом 2020-2021 р.)

2. Відповідно до п. 8 Додатку 3 Кваліфікаційні та інші вимоги замовника до оголошення по закупівлі /Відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у Учасника/ визначено, що Учасник має надати інформацію у вигляді довідки на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у Учасника.
Разом з тим, через повномасштабну збройну агресію російської федерації проти України та введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», змін до статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX), Указом Президента України від 12.08.2022 р. № 573/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні, затвердженого Законом України від 15.08.2022 р. № 2500-ІХ “Про затвердження Указу Президента України “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, до Податкового законодавства України було внесено ряд змін.
Таким чином, виходячи з вимог п.69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ), починаючи з 24 лютого 2022 року і до припинення/скасування правового режиму воєнного стану підстави для виникнення у платника податків податкового боргу в розумінні пп.14.1.175 ст.14 ПКУ відсутні, а такі грошові зобов’язання вважаються такими термін оплати яких (з урахуванням законодавчо встановленого відтермінування) не настав.
Відповідно до пп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ, у випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п.46.2 ст.46 ПКУ, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої ПКУ відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом 6 місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Згідно з пунктом 102.9 статті 102 Податкового кодексу України на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану зупиняється перебіг строків, визначених цим Кодексом, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Податковий борг – це сума узгодженого грошового зобов’язання, не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ. Момент виникнення податкового боргу визначається наступним днем, після спливу строків для сплати платником податків узгодженого грошового/податкового зобов’язання (п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України).
Відповідно до пп. 14.1.175 ПКУ податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ. Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі - Закон).
Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону сума єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені Законом, обчислена податковим органом у випадках, передбачених Законом, є недоїмкою.
Отже, і сума єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у встановлені строки, не вважається податковим боргом, а є недоїмкою.
Таким чином, внесені зміни до ПКУ загальному рівні встановили відстрочення та відтермінування сплати податків та обов’язкових платежів.
Відповідно, якщо станом на дату подання цієї Тендерної пропозиції у Учасника наявні нарахування податків та зборів, що не є заборгованістю в розумінні ПКУ.

Тому, оскільки через початок війни всім платникам було надане відтермінування на сплату податків та всіх обов’язкових платежів, а отже відхилення Тендерної пропозиції Учасника з підстав не сплати ним податків та зборів і неподання Довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів - буде незаконним, а вимога надання учасником довідки на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у Учасника – має бути виключена із Додатку 3 «Кваліфікаційні та інші вимоги замовника до оголошення по закупівлі».

3. Відповідно доп. 2 Р. II Інструкції учасникам по закупівлі передбачено, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про відсутність заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства. На підтвердження наданої інформації в складі пропозиції Учасник надає копію Балансу (Звіту про фінансовий стан) за останній звітній період, з підтвердженням про його отримання відповідними уповноваженими органами (штамп, електронна квитанція тощо).
28.02.2022 року Торгово-промисловою палатою України (далі – ТПП України) розміщено офіційний лист № 2024/02.0-7.1, адресований усім, кого це стосується, яким ТПП України засвідчила, що зазначені вище обставини (військова агресія російської федерації проти України) з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язкам, виконання яких настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Зазначені обставини через їх надзвичайність, невідворотність є для Товариства форс-мажорними обставин (обставини непереборної сили) та спричинили неможливим у встановлений термін виконувати Товариством зобов’язання.
Підтвердження настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) знаходиться за посиланням : https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf

Згідно з частиною першою статті 9 Цивільного кодексу України (далі – ЦК) Положення цього Кодексу застосовуються до врегулювання відносин, які виникають у сферах використання природних ресурсів та охорони довкілля, а також до трудових та сімейних відносин, якщо вони не врегульовані іншими актами законодавства.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що в умовах воєнного стану положення ЦК щодо звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання має застосовуватися і до зобов’язань за трудовими відносинами.
Зазначена правова позиція висвітлена і у Роз’ясненні Мінекономіки від 12.03.2022 р. “Відповіді на поширені запитання щодо трудових відносин під час воєнного стану” на офіційному веб-сайті Кабміну за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/news/minekonomiki-nadaye-vidpovidi-na-poshireni-zapitannya-shchodo-trudovih-vidnosin-pid-chas-voyennogo-stanu

Відповідно до ч. 1 статті 1 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» «Цей Закон визначає особливості трудових відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій в Україні незалежно від форми власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами, у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України "Про правовий режим воєнного стану"».
Згідно із ч. 2 цитованої статті Закону «На період дії воєнного стану вводяться обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина відповідно до статей 43, 44 Конституції України».
Відповідно до ч. 3 цієї статті, «У період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих цим Законом.».

Відповідно до положень ч. 1 статті 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»:
1. Заробітна плата виплачується працівнику на умовах, визначених трудовим договором.
2. Роботодавець повинен вживати всіх можливих заходів для забезпечення реалізації права працівників на своєчасне отримання заробітної плати.
3. Роботодавець звільняється від відповідальності за порушення зобов’язання щодо строків оплати праці, якщо доведе, що це порушення сталося внаслідок ведення бойових дій або дії інших обставин непереборної сили.
Звільнення роботодавця від відповідальності за несвоєчасну оплату праці не звільняє його від обов’язку виплати заробітної плати.
4. У разі неможливості своєчасної виплати заробітної плати внаслідок ведення бойові дії, строк виплати заробітної плати може бути відтермінований до моменту відновлення діяльності підприємства».
Враховуючи наведене, наявність заборгованості у учасника зі сплати заробітної плати за умов воєнного стану не може обмежувати участь такого учасника у закупівлі і бути підставою від відмови учаснику у участі у закупівлі. Тому вимога до Учасника надати довідку в довільній формі з інформацією про відсутність заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства та надання копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) за останній звітній період, з підтвердженням про його отримання відповідними уповноваженими органами (штамп, електронна квитанція тощо) має бути виключена із Інструкції учасникам по закупівлі (в тому числі із врахуванням мотивів викладених у п. 2 цієї вимоги).


Фактично наведені вище положення тендерної документації унеможливлюють участь у даній закупівлі, що є дискримінаційним відносно учасників. Також Вами не надано жодного обгрунтування необхідності встановлення вимоги надання:
1. сертифікату Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016;
2. довідки на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у Учасника (за умов змін в податковому законодавстві в умовах воєнного часу);
3. довідки в довільній формі з інформацією про відсутність заборгованості по заробітній платі перед працівниками підприємства та копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) за останній звітній період, з підтвердженням про його отримання відповідними уповноваженими органами (штамп, електронна квитанція тощо).
Заслуговує на увагу і той факт, що у зв’язку із змінами у законодавстві та його адаптацією до умов воєнного часу у органів державної влади, що здійснюють контроль за господарською діяльністю та податковою дисципліною, відсутні будь-які претензії до учасника. Відповідно Замовник не вправі вимагати від учасника того, що не вимагається навіть контролюючими органами.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 серпня 2022 17:09
Причина: Помилкова завантажений документ

Документи подані скаржником

31 серпня 2022 16:11
Вимога ТД 000029-a.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 19 372 978,34
UAH з ПДВ
19 372 978,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2022 18:45
Електронний підпис
07 вересня 2022 17:14
Електронний підпис
07 вересня 2022 17:13
34.imd
07 вересня 2022 17:13
1.Відомості про учасника.pdf
07 вересня 2022 17:13
4.Працівники.7z
07 вересня 2022 17:13
36.1Лист гарантія.pdf
07 вересня 2022 17:13
15..Статут та Опис.pdf
07 вересня 2022 17:13
7.МТБ.7z
07 вересня 2022 17:13
24.Ліцензія і договір Авк.pdf
07 вересня 2022 17:13
18 Сертифiкат ISO 14001.pdf
07 вересня 2022 17:13
Проект договору.pdf
07 вересня 2022 17:13
9.Довідка ст.17.pdf
07 вересня 2022 17:13
12.Довідка -зобовязання.pdf
07 вересня 2022 17:13
8. АБЗ Крячки КДМ 2087.7z
07 вересня 2022 17:13
13..Ліцензія та дозвіл.pdf
07 вересня 2022 17:13
2. Аналогічка.7z
07 вересня 2022 17:13
Пропозиція.pdf
07 вересня 2022 17:13
Довідка про еквівалент.pdf
07 вересня 2022 17:13
40. Технічне завдання.pdf
07 вересня 2022 17:13
6.Техніка.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 19 372 978,34
UAH з ПДВ
09 вересня 2022 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2022 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
19 372 978,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 15:26
Додаткова угода № 2 від 27.12.23 до договору № 6-22 від 12.09.22.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 15:22
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2023 16:51
Додаткова угода № 1 від 06.03.2023 до договору №6-22 від 12.09.2022.PDF зміни до договору
06 березня 2023 16:50
Електронний підпис укладений
14 вересня 2022 15:36
Договір № 6-22 від 12.09.2022.pdf укладений
13 вересня 2022 18:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 6-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 6-22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML