Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці для укриттів
Очікувана вартість
4 893 720,00 UAH
UA-2022-08-26-008480-a d267b79718c0468d9ce92cd9e3d4faaa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
380633197098
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2022 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2022 09:00
Очікувана вартість: 4 893 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 468,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 123 000,00 грн. (сто двадцять три тисячі грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105. UA52 820172 03142 610142010 77922 в ГУДКСУ м. Києва Код ЄДРПОУ 37397216 МФО 820172 Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 123000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 штуки
Стільці для укриттів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, Заклади освіти Дніпровського району м. Києва.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2022
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікаційним електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банком операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та має відповідати формі та вимогам затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 123 000,00 грн. (сто двадцять три тисячі грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника. Проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105. UA52 820172 03142 610142010 77922 в ГУДКСУ м. Києва Код ЄДРПОУ 37397216 МФО 820172 Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи Гаранта на підписання гарантії.

Сума забезпечення: 123000 UAH

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завищена ціна закупівлі на 25 %
Дата подання: 29 серпня 2022 14:49
Дата відповіді: 30 серпня 2022 13:01
Доброго дня. Підкажіть чому Ви постійно завищуєте ціну закупівлі мінімум на 25 %? У Вас до цього відбулися 2 аналогічні закупівлі і там ціна виробів на 25 % нижче від заявленою вами?
Відповідь: Шановний учаснику! Будь ласка читайте уважно технічні вимоги до предмету закупівлі. Приймайте участь у закупівлі та надавайте свою економічно вигідну пропозицію, яка відповідатиме технічним вимогам зазначеним у Додатку 1 оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 4 875 000,00
UAH з ПДВ
4 875 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 вересня 2022 15:48
Електронний підпис
07 вересня 2022 11:21
Цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2022 11:21
Проект договору.pdf
07 вересня 2022 11:21
Витяг ПДВ.pdf
07 вересня 2022 11:21
Технічна частина.pdf
07 вересня 2022 11:21
Довідка ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 4 875 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2022 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2022 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
4 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 08:59
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 10:45
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 09:38
Договір № 95.pdf укладений
20 вересня 2022 09:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стільці для укриттів 6500 штуки 750,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 875 000,00
UAH