Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41829167 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 |
Контактна особа: |
Костючик Оксана Валеріївна 380938740151 centrosvitasokal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2022 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 785 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
26 серпня 2022 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2022 16:35 |
ТД яловичина, філе куряче.doc | |
26 серпня 2022 16:35 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
26 серпня 2022 16:35 |
додаток 2 стаття 17 (1).doc | |
26 серпня 2022 16:35 |
додаток 5 Проект договору.doc | |
26 серпня 2022 16:35 |
додаток 4 Лист гарантія ст.17.doc | |
26 серпня 2022 16:35 |
додаток 3 Технічні характеристики (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-06-000036 ● 2fbac5e5bf154442b38ec131da8f9815
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2022 № 271
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.09.2022 № 271.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-26-008379-a, 26.08.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-06 17:31:44
Про надання пояснення
Дата: 06.09.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-26-008379-a, яка проводилась Комунальною установою «Центр з обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-08 09:44:25
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі наступних документів, які надаються окремими файлами.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі надати неможливо оскільки у замовника відсутній веб-сайт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з констатуючою частиною висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2022-08-26-008379-a, повідомляю, що уповноваженою особою замовника взято до відома та опрацьовано надану Вами інформацію щодо порушення замовником вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону та вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710, вимог пункту 14 Порядку № 1082, та разом з тим, здійснено заходи щляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань. Тому тепер, отримавши нові знання, можна стверджувати про недопущення в майбутньому уповноваженою особою замовника порушення вищезазначених вимог. Проте, дане порушення неможливо усунути.
2022-09-22 16:58:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови КМУ №710 та вимог пункту 14 Порядку № 1082 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Яловичина охолоджена |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2022 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Микита Іван Степанович |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна #2996017847 |
Відхилено |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2022 09:58
|
|
ФОП Микита Іван Степанович #2794716130 |
Переможець |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2022 10:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:03
|
Додаткова угода м'ясо.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 16:49
|
Договір №03-12-17-26092022 від 26.09.2022 року .PDF | укладений |
26 вересня 2022 16:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Яловичина охолоджена | 500 | кг |
220,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03-12/17/26092022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Яловичина охолоджена | 360.20909 | кг |
220,00
UAH
|