Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Watercraft repair and maintenance services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728418 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська область обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Стрюков Олексій Олександрович 380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "Ukrainian Sea Ports Authority" acting through Chornomorsk Branch of the State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Chornomorsk Sea Port Authority) |
National ID: | 38728418 |
Contact point: |
Striukov Oleksiy 380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2022 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2022 23:59 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2022 15:09 |
Очікувана вартість: | 4 891 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 серпня 2022 15:52 |
Enquiries until: | 17 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 вересня 2022 23:59 |
Information
Estimated total value: | 4 891 667 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | згідно тендерної документації | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 20 |
Надання послуг | згідно тендерної документації | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2022 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2022 15:49 |
Додаток 2 проєкт договору.docx | |
26 серпня 2022 15:49 |
ТД ТО судов.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000020 ● dbf580d886994701a95febbed3dc3673
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2022-08-26-007892-a 26.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-10 10:34:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування плавзасобів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-26-007892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-14 16:42:33
відповідь на запит Держаудитслужби від 10.11.2022
Щодо підтвердження обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунку його очікуваної вартості зазначаємо наступне.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі наведено у складі тендерної документації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, а саме у Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі: технічне завдання (технічні вимоги) Послуги з ремонту та технічного обслуговування плавзасобів за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги».
Крім того, повідомляємо, що по аналогічним питанням підчас моніторингу інших процедур Замовника порушень в цій частині не було встановлено.
Наприклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-22-004497-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-08-003168-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-05-002654-c
Очікувана вартість розрахована з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість закупівлі Послуги з ремонту та технічного обслуговування плавзасобів визначено відповідно до ч.1 Розд ІІІ Примірної методики шляхом порівняння ринкових цін (направлено не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг).
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Законом України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднена в строки, передбачені Законом.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно - правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене ЧФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Чорноморськ) вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Крім того, повідомляємо, що по аналогічним питанням підчас моніторингу інших процедур Замовника порушень в цій частині не було встановлено.
Наприклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-22-004497-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-05-002654-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-12-004071-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-13-002523-a
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-12-01 09:48:16
Заперечення до висновку від 24.11.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-26-007892-a
Відповідно до другого абзацу статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо свої заперечення до висновку від 24.11.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-26-007892-a.
1. Щодо не надання запитів та комерційних пропозицій на які посилається Замовник у своєму поясненні та на підставі яких визначив очікувану вартість предмета закупівлі, повідомляємо:
Відповідно до ч. 14 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи із вказаного, документи, ненадання яких вважається порушенням вимог частини п’ятої статті 8 Закону, не відносяться до процедури закупівлі, що свідчить про відсутність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Крім того, повідомляємо, що під час моніторингу не взято до уваги те що, за аналогічними питаннями підчас моніторингу інших процедур Замовника порушень в цій частині не було встановлено.
Наприклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-22-004497-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-08-003168-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-05-002654-c
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо що виходячи зі змісту Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 відповідно до якого йдеться про затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, а також враховуючи, що термін «бюджетне призначення» та «головні розпорядники бюджетних коштів» визначені Бюджетним Кодексом України, яким визначаються правові засади функціонування бюджетної системи України, є підстави вважати що зазначена Постанова КМУ регулює відносини, пов’язані із використанням коштів бюджетів у розумінні Бюджетного Кодексу України.
ДП «АМПУ» в особі Чорноморської філії не підпадає під вимоги п.4.1 Постанови № 710, так як не є бюджетною організацією, не має бюджетного призначення, не є розпорядником бюджетних коштів та у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» використовує власні кошти підприємства, що, відповідно, вказує на відсутність ознаки порушення зазначеної Постанови.
Крім того, повідомляємо, що під час моніторингу не взято до уваги те що за аналогічними питаннями підчас моніторингу інших процедур Замовника порушень в цій частині не було встановлено.
Наприклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-22-004497-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-05-002654-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-12-004071-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-13-002523-a
Вважаємо висновок від 24.11.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-26-007892-a неправильним, необ’єктивним, прийнятим без всебічного та повного дослідження питань, тому користуючись правом, наданим п.10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до суду для оскарження висновку.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до п.10. ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. |
Дата публікації: | 07 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 420/18074/22 |
Дата відкриття провадження: | 15 грудня 2022 |
Документи:
15 грудня 2022 16:02
|
Електронний підпис |
07 грудня 2022 09:45
|
Електронний підпис |
07 грудня 2022 09:45
|
Pozov.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728418 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" |
4 810 000,00
UAH
|
4 810 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" |
4 845 000,00
UAH
|
4 845 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" #41738536 |
Переможець |
4 810 000,00
UAH
|
06 жовтня 2022 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2022 16:39
|
79-В-ЧФ-22.pdf | укладений |
19 жовтня 2022 16:38
|