Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консерви м'ясні вищого гатунку. Свинина тушкована
Очікувана вартість
24 768 784,00 UAH
UA-2022-08-26-005032-a ● a1856e866dc64d3d81c8e62cf9023348
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26136777 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, проспект Металургів, буд. 36 Б |
Контактна особа: |
Бутенко Ганна Валеріанівна +380564930775 butenka69@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2022 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2022 14:29 |
Очікувана вартість: | 24 768 784,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 843,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
213524 банка
М’ясопродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Металургів, 36 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2022 13:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2022 13:23 |
Додаток 1_ТУШЕНКА.docx | |
26 серпня 2022 13:23 |
Додаток_2_Договор_ТУШЕНКА.docx | |
26 серпня 2022 13:23 |
1_Оголошення ТУШЕНКА_2022.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
пропозиція
Дата подання: 30 серпня 2022 17:34
Дата відповіді: 31 серпня 2022 08:28
Доброго дня. У складі тендерної документації замовника відсутня форма тендерної пропозиції. Чи потрібно подавати учасниками документи "Тендерна пропозиція"?
Відповідь: У спрощеній закупівлі не передбачено надання тендерної пропозиції. Ціну за одиницю та суму закупівлі слід вказувати у проєкті договору (додаток 2) при оприлюдненні у електронній системі закупівель
експлуатаційний дозвіл
Дата подання: 31 серпня 2022 15:53
Дата відповіді: 31 серпня 2022 16:54
Пунктом 5.1 Додатку 1 до Документації спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що учасник має надати у складі своєї пропозиції Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої учасником продукції (оригінал або копію експлуатаційного дозволу, декларацію виробника та експертний висновок який виданий не раніше 01.08.2022 року), наявність яких передбачена чинним законодавством України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
За таких обставин на період воєнного суб’єкти господарювання можуть здійснювати діяльність на підставі декларації про провадження господарської діяльності.
Просимо повідомити чи може учасник подати у складі пропозиції декларацію про провадження господарської діяльності взамін експлуатаційного дозволу та лист роз'яснення причин ненадання експлуатаційного дозволу і чи не буде це підставою для відхилення пропозиції учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ураховуючи норми Постанови КМУ від 18.03.2022 р. №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», а саме, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Вважаємо за можливе надання в складі пропозиції декларації про провадження господарської діяльності взамін експлуатаційного дозволу та лист роз'яснення причин ненадання експлуатаційного дозволу.
Вважаємо за можливе надання в складі пропозиції декларації про провадження господарської діяльності взамін експлуатаційного дозволу та лист роз'яснення причин ненадання експлуатаційного дозволу.
технічні характеристики
Дата подання: 31 серпня 2022 16:06
Дата відповіді: 31 серпня 2022 17:00
Передбачений у п.5.1 ДОдатку 1 експлуатаційний дозвіл має бути виданий на ім'я учасника (якщо учасник не являється виробником) чи виробника продукції?
Відповідь: Вважаємо за доцільне надання дозволу, виданого на учасника та виробника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-26-005032-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІЛАК", Код ЄДРПОУ:40220106
Дата подання: 31 серпня 2022 09:58
експлуатаційний дозвіл
Пунктом 5.1 Додатку 1 до Документації спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що учасник має надати у складі своєї пропозиції Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої учасником продукції (оригінал або копію експлуатаційного дозволу, декларацію виробника та експертний висновок який виданий не раніше 01.08.2022 року), наявність яких передбачена чинним законодавством України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
За таких обставин на період воєнного суб’єкти господарювання можуть здійснювати діяльність на підставі декларації про провадження господарської діяльності.
На підставі викладеного вище просимо внести зміни до п.5.1 Додатку 1 до Документації спрощеної закупівлі, якими передбачити подання учасником у складі пропозиції копії експлуатаційного дозволу або декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022р.
Розгорнути
Згорнути
Постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
За таких обставин на період воєнного суб’єкти господарювання можуть здійснювати діяльність на підставі декларації про провадження господарської діяльності.
На підставі викладеного вище просимо внести зміни до п.5.1 Додатку 1 до Документації спрощеної закупівлі, якими передбачити подання учасником у складі пропозиції копії експлуатаційного дозволу або декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2022 14:50
Пунктом 5.1 Додатку 1 до Документації спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що учасник має надати у складі своєї пропозиції Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої учасником продукції (оригінал або копію експлуатаційного дозволу, декларацію виробника та експертний висновок який виданий не раніше 01.08.2022 року), наявність яких передбачена чинним законодавством України.
Отже, ураховуючи те, що декларація про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022р.не засвідчує якість та безпеку необхідної продукції, вважаємо недоцільним внесення зазначених змін.
Отже, ураховуючи те, що декларація про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022р.не засвідчує якість та безпеку необхідної продукції, вважаємо недоцільним внесення зазначених змін.
Номер вимоги: UA-2022-08-26-005032-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛІЛАК", Код ЄДРПОУ:40220106
Дата подання: 14 вересня 2022 09:03
Вимога
Відповідно до Протоколу №142 від 13.09.2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою відхилено пропозицію нашого товариства з причини, що у складі своєї пропозиції – ТОВ «ЛІЛАК» зворотній бік бланку протоколу з необхідними даними не надано, що нібито не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник ТОВ «ЛІЛАК» не погоджується з таким рішенням уповноваженої особи з наступних причин.
Відповідно до п.11 та п.11-1 ч.2 Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» визначено:
перевірка технічного стану транспортного засобу - процес визначення відповідності транспортного засобу встановленим до конструкції і технічного стану вимогам;
протокол перевірки технічного стану - документ, що засвідчує позитивні результати проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу і містить інформацію, необхідну для його ідентифікації.
Також Постановою КМУ від 30.01.2012р. №137 затверджено ТЕХНІЧНИЙ ОПИС
та зразок протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. Відповідно до Технічного опису бланк протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (далі - бланк) має вигляд прямокутного аркуша паперу формату А4 (за зразком згідно з додатком). Бланк виготовляється способом офсетного друку чотирма фарбами з лицьового боку. Бланки повинні мати наскрізну нумерацію, виконану способом високого друку захисною фарбою чорного кольору. Номер протоколу повинен послідовно складатися з п’ятизначного номера суб’єкта проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, відділеного знаком дефіс від порядкового номера протоколу та знаком дефіс від двох останніх цифр числа поточного року. Усі реквізити, передбачені формою бланка, повинні бути заповнені.
У складі пропозиції ТОВ «ЛІЛАК» надано сканкопію з оригіналу протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00876-02587-21 від 28.09.2021р., що повністю відповідає вимогам Оголошення Замовника та викладеним вище вимогам Постанови КМУ від 30.01.2012р. №137, зокрема у протоколі зазначено, що транспортний засіб після технічного контролю визнано технічно справним та містить інформацію, що ідентифікує транспортний засіб (категорія, марка, модель, номерний знак, номер кузова (рами)).
Що стосується зворотнього боку бланку протоколу, то відповідно до Постанови КМУ від 30.01.2012р. №137, то на цьому боці друкуються дані з гальмового стенда про перевірку характеристик гальмових систем транспортного засобу (загальна питома гальмова сила, коефіцієнт нерівномірності гальмових сил і тривалість спрацювання робочої гальмової системи, питома гальмова сила стоянкової гальмової системи) та одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду. Такі відомості не скріплюються підписами та печатками, зворотній бік бланку не має затвердженої форми. Також хочемо звернути увагу замовника, що інформація зворотнього боку блаку протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу не може вплинути на якісні показники товару, що пропонується до постачання.
. За таких обставин, ТОВ «ЛІЛАК» вважає, що наданий ним у складі протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №00876-02587-21 від 28.09.2021р. повністю відповідає вимогам Оголошення Замовника, зокрема п.п.5 п.5 Додатку 1 до Оголошення, а підстави відхилення нашої пропозиції є формальними та дискримінаційними в розумінні статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.19 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Водночас, відхиляючи найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «ЛІЛАК», Замовник 13 вересня 2022 року визнає переможцем спрощеної закупівлі іншого учасника – фізичну особу-підприємця Бугаєва Григорія Володимировича, пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
1) Так, відповідно до п.5.4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження можливості належних умов зберігання товару (продукції), в повному обсязі оголошеної закупівлі, Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції копії діючих документів, що підтверджують наявне місце зберігання товарів (продукції) на території міста Замовника (Покупця), (право власності на приміщення, договір оренди та/або суборенди приміщень). В випадку договору оренди та/або суборенди приміщень, для забезпечення повного виконання обов’язків між Замовником (Покупцем) та Учасником (Продавцем), термін дії даного договору повинен бути не менш ніж до 31.12.2022 року та з можливістю його подальшої пролонгації).
Тобто, згідно зазначених у попередньому абзаці вимог учасники закупівлі повинні надати документи на право власності на приміщення та договір оренди або суборенди приміщень.
У складі пропозиції учасника ФОП Бугаєва Г.В. надано копію договору суборенди №01 від 01.08.2022 року, укладений між Бугаєвим Володимиром Володимировичем та Бугаєвим Григорієм Володимировичем. У складі пропзиції учасника ФОП Бугаєв Г.В. відсутні документи на право власності на приміщення, що не відповідає вимогам п.5.4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2) Відповідно до пунктів 5.1 та 5.2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники у складі пропозицій повинні надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої учасником продукції (оригінал або копію експлуатаційного дозволу, декларацію виробника та експертний висновок який виданий не раніше 01.08.2022 року), наявність яких передбачена чинним законодавством України. Якщо учасник не є виробником продукції у складі своєї пропозиції обов'язково подає копію діючого договору, що підтверджує правовідносини учасника з виробником продукції.
У складі пропозиції учасника ФОП Бугаєв Г.В. надано копію договору поставки №18/08/1 від 18.08.2022р., укладеного ним з ТОВ «ВЕРБЕНА», копію експлуатаційного дозволу №5 від 07.09.2010р., копію декларації виробника №0000-03441 від 01.08.2022р. та копію експертного висновку №001009 п/22 від 01.08.2022р.
За результатами вивчення зазначених документів виявлено їх невідповідність вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- В експлуатаційному дозволі №5 від 07.09.2010 року зазначено асортимент продукції, який може вироблятись на потужностях, на які видано експлуатаційний дозвіл: м’ясо свинини, субпродукти свинини, ковбасні вироби. Як видно, у зазначеному переліку відсутній такий вид продукції як консерви м’ясні, тому відсутні підтвердження щодо надання у складі пропозиції учасника договору саме з виробником м’ясних консервів;
- У Декларації виробника №0000-03441 від 01.08.2022р., що видана ТОВ «Вербена» на Консерву «Свинина тушкована» ж/б 0,525 датою виготовлення 01.08.2022р. у колонці дев’ятій «Експертний висновок/сертифікат» зазначена декларація про відповідність №000688 п/22 від 30.05.2022р. Тобто наявна невідповідність щодо підтвердження якості продукції консерви «Свинина тушкована, яка вироблена 01.08.2022р. документом, виданим ще 30.05.2022р.
- У Додатку 1.1 Документації спрощеної закупівлі визначено вимоги щодо відповідності предмета закупівлі діючим стандартам, а саме: відповідність вимогам діючого ДСТУ 4450:2005, гатунок вищий. У копії декларації виробника №0000-03441 від 01.08.2022р. та копії експертного висновку №001009 п/22 від 01.08.2022р. відсутні дані щодо гатунку продукції, яка запропоновано учасником закупівлі.
Відповідно до п.1 ч. 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
З огляду на викладене вище, керуючись статтями 1, 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути порушення спрощеної закупівлі щодо визначення переможця торгів, скасувати рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЛІЛАК» (протокол №142 від 13.09.2022р.) та рішення щодо визнання переможцем торгів учасника ФОП Бугаєв Г.В. (протокол №143 від 13.09.2022р.), ухвалити нове рішення, яким визнати переможцем торгів учасника ТОВ «ЛІЛАК» та надати аргументацію щодо причин прийняття дискримінаційного рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ЛІЛАК» та поряд з цим прийняття рішення щодо визнання переможцем торгів ФОП Бугаєва Г.Д., пропозиція якого не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ТОВ «ЛІЛАК» не погоджується з таким рішенням уповноваженої особи з наступних причин.
Відповідно до п.11 та п.11-1 ч.2 Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» визначено:
перевірка технічного стану транспортного засобу - процес визначення відповідності транспортного засобу встановленим до конструкції і технічного стану вимогам;
протокол перевірки технічного стану - документ, що засвідчує позитивні результати проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу і містить інформацію, необхідну для його ідентифікації.
Також Постановою КМУ від 30.01.2012р. №137 затверджено ТЕХНІЧНИЙ ОПИС
та зразок протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. Відповідно до Технічного опису бланк протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (далі - бланк) має вигляд прямокутного аркуша паперу формату А4 (за зразком згідно з додатком). Бланк виготовляється способом офсетного друку чотирма фарбами з лицьового боку. Бланки повинні мати наскрізну нумерацію, виконану способом високого друку захисною фарбою чорного кольору. Номер протоколу повинен послідовно складатися з п’ятизначного номера суб’єкта проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, відділеного знаком дефіс від порядкового номера протоколу та знаком дефіс від двох останніх цифр числа поточного року. Усі реквізити, передбачені формою бланка, повинні бути заповнені.
У складі пропозиції ТОВ «ЛІЛАК» надано сканкопію з оригіналу протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу №00876-02587-21 від 28.09.2021р., що повністю відповідає вимогам Оголошення Замовника та викладеним вище вимогам Постанови КМУ від 30.01.2012р. №137, зокрема у протоколі зазначено, що транспортний засіб після технічного контролю визнано технічно справним та містить інформацію, що ідентифікує транспортний засіб (категорія, марка, модель, номерний знак, номер кузова (рами)).
Що стосується зворотнього боку бланку протоколу, то відповідно до Постанови КМУ від 30.01.2012р. №137, то на цьому боці друкуються дані з гальмового стенда про перевірку характеристик гальмових систем транспортного засобу (загальна питома гальмова сила, коефіцієнт нерівномірності гальмових сил і тривалість спрацювання робочої гальмової системи, питома гальмова сила стоянкової гальмової системи) та одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду. Такі відомості не скріплюються підписами та печатками, зворотній бік бланку не має затвердженої форми. Також хочемо звернути увагу замовника, що інформація зворотнього боку блаку протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу не може вплинути на якісні показники товару, що пропонується до постачання.
. За таких обставин, ТОВ «ЛІЛАК» вважає, що наданий ним у складі протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №00876-02587-21 від 28.09.2021р. повністю відповідає вимогам Оголошення Замовника, зокрема п.п.5 п.5 Додатку 1 до Оголошення, а підстави відхилення нашої пропозиції є формальними та дискримінаційними в розумінні статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.19 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Водночас, відхиляючи найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «ЛІЛАК», Замовник 13 вересня 2022 року визнає переможцем спрощеної закупівлі іншого учасника – фізичну особу-підприємця Бугаєва Григорія Володимировича, пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
1) Так, відповідно до п.5.4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження можливості належних умов зберігання товару (продукції), в повному обсязі оголошеної закупівлі, Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції копії діючих документів, що підтверджують наявне місце зберігання товарів (продукції) на території міста Замовника (Покупця), (право власності на приміщення, договір оренди та/або суборенди приміщень). В випадку договору оренди та/або суборенди приміщень, для забезпечення повного виконання обов’язків між Замовником (Покупцем) та Учасником (Продавцем), термін дії даного договору повинен бути не менш ніж до 31.12.2022 року та з можливістю його подальшої пролонгації).
Тобто, згідно зазначених у попередньому абзаці вимог учасники закупівлі повинні надати документи на право власності на приміщення та договір оренди або суборенди приміщень.
У складі пропозиції учасника ФОП Бугаєва Г.В. надано копію договору суборенди №01 від 01.08.2022 року, укладений між Бугаєвим Володимиром Володимировичем та Бугаєвим Григорієм Володимировичем. У складі пропзиції учасника ФОП Бугаєв Г.В. відсутні документи на право власності на приміщення, що не відповідає вимогам п.5.4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2) Відповідно до пунктів 5.1 та 5.2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники у складі пропозицій повинні надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої учасником продукції (оригінал або копію експлуатаційного дозволу, декларацію виробника та експертний висновок який виданий не раніше 01.08.2022 року), наявність яких передбачена чинним законодавством України. Якщо учасник не є виробником продукції у складі своєї пропозиції обов'язково подає копію діючого договору, що підтверджує правовідносини учасника з виробником продукції.
У складі пропозиції учасника ФОП Бугаєв Г.В. надано копію договору поставки №18/08/1 від 18.08.2022р., укладеного ним з ТОВ «ВЕРБЕНА», копію експлуатаційного дозволу №5 від 07.09.2010р., копію декларації виробника №0000-03441 від 01.08.2022р. та копію експертного висновку №001009 п/22 від 01.08.2022р.
За результатами вивчення зазначених документів виявлено їх невідповідність вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- В експлуатаційному дозволі №5 від 07.09.2010 року зазначено асортимент продукції, який може вироблятись на потужностях, на які видано експлуатаційний дозвіл: м’ясо свинини, субпродукти свинини, ковбасні вироби. Як видно, у зазначеному переліку відсутній такий вид продукції як консерви м’ясні, тому відсутні підтвердження щодо надання у складі пропозиції учасника договору саме з виробником м’ясних консервів;
- У Декларації виробника №0000-03441 від 01.08.2022р., що видана ТОВ «Вербена» на Консерву «Свинина тушкована» ж/б 0,525 датою виготовлення 01.08.2022р. у колонці дев’ятій «Експертний висновок/сертифікат» зазначена декларація про відповідність №000688 п/22 від 30.05.2022р. Тобто наявна невідповідність щодо підтвердження якості продукції консерви «Свинина тушкована, яка вироблена 01.08.2022р. документом, виданим ще 30.05.2022р.
- У Додатку 1.1 Документації спрощеної закупівлі визначено вимоги щодо відповідності предмета закупівлі діючим стандартам, а саме: відповідність вимогам діючого ДСТУ 4450:2005, гатунок вищий. У копії декларації виробника №0000-03441 від 01.08.2022р. та копії експертного висновку №001009 п/22 від 01.08.2022р. відсутні дані щодо гатунку продукції, яка запропоновано учасником закупівлі.
Відповідно до п.1 ч. 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
З огляду на викладене вище, керуючись статтями 1, 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути порушення спрощеної закупівлі щодо визначення переможця торгів, скасувати рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЛІЛАК» (протокол №142 від 13.09.2022р.) та рішення щодо визнання переможцем торгів учасника ФОП Бугаєв Г.В. (протокол №143 від 13.09.2022р.), ухвалити нове рішення, яким визнати переможцем торгів учасника ТОВ «ЛІЛАК» та надати аргументацію щодо причин прийняття дискримінаційного рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ЛІЛАК» та поряд з цим прийняття рішення щодо визнання переможцем торгів ФОП Бугаєва Г.Д., пропозиція якого не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2022 14:58
На вимогу учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЛІЛАК» надаємо роз’яснення.
Пунктом 13 (1) статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, у оголошенні та вимогах до предмету закупівлі чітко зазначено, що на кожен автомобільний транспортний засіб Учасник (Продавець) повинен надати, зокрема, протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії).
Пунктом 9 Технічного опису та зразку протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137, визначено, що на зворотному боці бланка протоколу друкуються дані з гальмового стенда про перевірку характеристик гальмових систем транспортного засобу (загальна питома гальмова сила, коефіцієнт нерівномірності гальмових сил і тривалість спрацювання робочої гальмової системи, питома гальмова сила стоянкової гальмової системи) та одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака розміром 13 х 18 сантиметрів.
У складі своєї пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІЛАК» зворотній бік бланку протоколу з необхідними даними не надано, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Стосовно дискримінаційних підстав відмови повідомляємо, що документація спрощеної закупівлі не містить вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим додержано вимоги статті 5, а також п.4 ст.23 Закону, а саме: технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, передбачено вираз "або еквівалент".
По документації ФОП Бугаєва Григорія Володимировича (далі - Учасник) інформуємо наступне.
1. Для підтвердження можливості належних умов зберігання товару (продукції), в повному обсязі оголошеної закупівлі, Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції, зокрема, копії діючих документів, що підтверджують наявне місце зберігання товарів (продукції) на території міста Замовника (Покупця), (право власності на приміщення, договір оренди та/або суборенди приміщень). В випадку договору оренди та/або суборенди приміщень, для забезпечення повного виконання обов’язків між Замовником (Покупцем) та Учасником (Продавцем), термін дії даного договору повинен бути не менш ніж до 31.12.2022 року та з можливістю його подальшої пролонгації).
У зв’язку з тим, що Учасник не має власного приміщення для підтвердження можливості належних умов зберігання товару (продукції), в повному обсязі оголошеної закупівлі, він надав у складі пропозиції договір суборенди приміщень від 01.08.2022 №1 (строк суборенди складає 3 роки), що підтверджує факт наявного місця зберігання товарів (продукції) на території міста Замовника (Покупця), та не є порушенням вимог пункту 5.4 Додатку 1.
2. В експлуатаційному дозволі №5 від 07.09.2010, наданому у складі документації Учасника, зазначено асортимент продукції, який може вироблятись на потужностях, на які видано експлуатаційний дозвіл: м’ясо свинини, субпродукти свинини, ковбасні вироби.
Вказаний експлуатаційний дозвіл надано для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Вид господарської діяльності виробника: м’ясо та м’ясопродукти. Консерви м’ясні відносяться до категорії м’ясопродуктів. Зміни виду або асортименту продукції, що виробляються виробником можливі за умовою внесення змін в електронний реєстр Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Затверджені зміни, внесені в електронний реєстр, не вимагають зміни бланку Експлуатаційного дозволу, так як даний документ не має строку дії.
- На виконання п.5 пп. 5.1, 5.2 Додатку 1 документації спрощеної закупівлі учасником ФОП Бугаєвим Г.В. в складі пропозиції надано декларацію виробника, як це передбачено чинним Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 06 вересня 2005 року № 2809-IV, а саме: декларація виробника повинна містити таку інформацію:
1) назву та адресу виробника;
2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту;
3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу);
4) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника;
5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 цього Закону.
Експертний висновок/сертифікат від учасників не вимагався.
- На підтвердження відповідності предмета закупівлі діючим стандартам Учасником у складі пропозиції надані довідки про додержання технічних вимог від 01.09.2022 №№32,32/1, де зазначено відповідність ДСТУ 4450:2005 та вищий ґатунок.
У п.5.1 Додатку 1 зазначення даних щодо вищого ґатунку не вимагалося.
Враховуючи вищевикладене, скасувати рішення щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі Консерви м’ясні вищого ґатунку. Свинина тушкована. (ДК 021:2015 код 15130000-8 М’ясопродукти) ФОП Бугаєва Г.В. відсутні підстави.
Пунктом 13 (1) статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, у оголошенні та вимогах до предмету закупівлі чітко зазначено, що на кожен автомобільний транспортний засіб Учасник (Продавець) повинен надати, зокрема, протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії).
Пунктом 9 Технічного опису та зразку протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137, визначено, що на зворотному боці бланка протоколу друкуються дані з гальмового стенда про перевірку характеристик гальмових систем транспортного засобу (загальна питома гальмова сила, коефіцієнт нерівномірності гальмових сил і тривалість спрацювання робочої гальмової системи, питома гальмова сила стоянкової гальмової системи) та одна фотографія транспортного засобу під час перевірки гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака розміром 13 х 18 сантиметрів.
У складі своєї пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІЛАК» зворотній бік бланку протоколу з необхідними даними не надано, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Стосовно дискримінаційних підстав відмови повідомляємо, що документація спрощеної закупівлі не містить вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим додержано вимоги статті 5, а також п.4 ст.23 Закону, а саме: технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, передбачено вираз "або еквівалент".
По документації ФОП Бугаєва Григорія Володимировича (далі - Учасник) інформуємо наступне.
1. Для підтвердження можливості належних умов зберігання товару (продукції), в повному обсязі оголошеної закупівлі, Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції, зокрема, копії діючих документів, що підтверджують наявне місце зберігання товарів (продукції) на території міста Замовника (Покупця), (право власності на приміщення, договір оренди та/або суборенди приміщень). В випадку договору оренди та/або суборенди приміщень, для забезпечення повного виконання обов’язків між Замовником (Покупцем) та Учасником (Продавцем), термін дії даного договору повинен бути не менш ніж до 31.12.2022 року та з можливістю його подальшої пролонгації).
У зв’язку з тим, що Учасник не має власного приміщення для підтвердження можливості належних умов зберігання товару (продукції), в повному обсязі оголошеної закупівлі, він надав у складі пропозиції договір суборенди приміщень від 01.08.2022 №1 (строк суборенди складає 3 роки), що підтверджує факт наявного місця зберігання товарів (продукції) на території міста Замовника (Покупця), та не є порушенням вимог пункту 5.4 Додатку 1.
2. В експлуатаційному дозволі №5 від 07.09.2010, наданому у складі документації Учасника, зазначено асортимент продукції, який може вироблятись на потужностях, на які видано експлуатаційний дозвіл: м’ясо свинини, субпродукти свинини, ковбасні вироби.
Вказаний експлуатаційний дозвіл надано для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Вид господарської діяльності виробника: м’ясо та м’ясопродукти. Консерви м’ясні відносяться до категорії м’ясопродуктів. Зміни виду або асортименту продукції, що виробляються виробником можливі за умовою внесення змін в електронний реєстр Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Затверджені зміни, внесені в електронний реєстр, не вимагають зміни бланку Експлуатаційного дозволу, так як даний документ не має строку дії.
- На виконання п.5 пп. 5.1, 5.2 Додатку 1 документації спрощеної закупівлі учасником ФОП Бугаєвим Г.В. в складі пропозиції надано декларацію виробника, як це передбачено чинним Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 06 вересня 2005 року № 2809-IV, а саме: декларація виробника повинна містити таку інформацію:
1) назву та адресу виробника;
2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту;
3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу);
4) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника;
5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 цього Закону.
Експертний висновок/сертифікат від учасників не вимагався.
- На підтвердження відповідності предмета закупівлі діючим стандартам Учасником у складі пропозиції надані довідки про додержання технічних вимог від 01.09.2022 №№32,32/1, де зазначено відповідність ДСТУ 4450:2005 та вищий ґатунок.
У п.5.1 Додатку 1 зазначення даних щодо вищого ґатунку не вимагалося.
Враховуючи вищевикладене, скасувати рішення щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі Консерви м’ясні вищого ґатунку. Свинина тушкована. (ДК 021:2015 код 15130000-8 М’ясопродукти) ФОП Бугаєва Г.В. відсутні підстави.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2022 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШИШАКОВА ЛІЛІЯ МИХАЙЛІВНА " |
18 149 540,00
UAH з ПДВ
|
12 597 916,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
22 249 200,80
UAH з ПДВ
|
12 811 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна |
16 975 158,00
UAH з ПДВ
|
16 975 158,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІЛАК" |
22 420 020,00
UAH з ПДВ
|
22 420 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУГАЄВ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
24 555 260,00
UAH з ПДВ
|
23 701 164,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШИШАКОВА ЛІЛІЯ МИХАЙЛІВНА " #2386518945 |
Відхилено |
12 597 916,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2022 15:02
|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" #42321814 |
Відхилено |
12 811 440,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2022 15:52
|
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна #2195609589 |
Відхилено |
16 975 158,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2022 11:59
|
ТОВ "ЛІЛАК" #40220106 |
Відхилено |
22 420 020,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2022 10:49
|
ФОП "БУГАЄВ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3270519878 |
Переможець |
23 701 164,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2022 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 16:25
|
Протокол | укладений |
09 січня 2023 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2022 16:12
|
Договір | укладений |
14 вересня 2022 16:08
|