Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №33 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованій за адресою: м.Чернігів проспект Миру, 207 б (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м.Чернігові)
Очікувана вартість
2 370 906,00 UAH
UA-2022-08-26-000991-a d5008e82c41f4377a80aa690485edb7f
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла САМАРДАК

+380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141
Контактна особа: Алла САМАРДАК
+380462775083
osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень будівлі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №33 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованій за адресою: м.Чернігів проспект Миру, 207 б (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м.Чернігові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Миру, 207-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

26 серпня 2022 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2022 09:43
394.pdf
26 серпня 2022 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2022 09:43
394.pdf
26 серпня 2022 09:40
394.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 2 370 906,00
UAH
26 серпня 2022 09:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 11:53
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 14:21
ду2 дог 1000.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 14:20
Електронний підпис зміни до договору
14 жовтня 2022 10:45
ду1 дог1000.pdf зміни до договору
14 жовтня 2022 10:44
1000.pdf укладений
26 серпня 2022 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п 2.1. Договору , а саме: Строки надання послуг по Договору: до 30 листопада 2022 року
Номер договору про закупівлю: 1000
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку зі зменшенням обсягів закупівлі, сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму договоруна 1 769 203,00 грн.: п.3.2. Договірна ціна по Договору (тверда) становить 601 703,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1000
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 370 906,00
UAH