Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картріджей
Очікувана вартість
51 500,00 UAH
UA-2022-08-25-008280-a ● dea860b2ad7c4530acf2bc77ed5cc8f3
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Барська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04051017 |
Вебсайт: | https://bar-city.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6 |
Контактна особа: |
Лариса ПІШКО +380434121746 bar_miska_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2022 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 51 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 257,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заправки та відновлення картріджей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, Бар, майдан Святого Миколая ,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється Замовником протягом 15 робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2022 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2022 16:27 |
Оголошення_2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-25-008280-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 29 серпня 2022 11:19
Територіальність
У Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що "2.4. Місце надання послуг – на технічній базі Виконавця. Розташування сервісного центру тільки у місті Бар /Вінницька область/ Барський район (надати копію договору оренди або документу про право власності на приміщення, у яких розміщується сервісний центр)". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру в місті Бар, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2022 15:11
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що закупівля послуги з заправки та відновлення картріджей "ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» є спрощеною закупівлею. Відповідно до частини 4 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону, «Вимоги до предмета закупівлі, визначен замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель».
Замовник має право у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формувати предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах послуг та сфері застосування послуг та не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Це є право Замовника в спрощеній закупівлі, яке передбачено в абзаці 2 пункту 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціяхучасників.
Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеноїзакупівлі».
Тобто, Замовник може, а не зобов’язаний зазначити аналоги та/або еквіваленти, які приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до вимог тендерної документації, Забір та доставку картриджів для надання послуг проводити за місцем знаходження Замовника. Виконувати заявки на протязі двох робочих днів. У разі виявлення недоліків по якості наданих послуг Виконавець зобов’язаний усунути їх за власний рахунок протягом одного робочого дня. Відповідальність, у разі недотримання Виконавцем викладених вище вимог щодо якості надання Послуг, регламентується положеннями Договору.
Враховуючи те, що до структури Барської міської ради, входять 20 старостинських округів територіальної громади, потреби у виконанні даної послуги мають проводитись на відстані що не суперечить вимогам тендерної документації, але є такою щоб задовільняла часові затрати на логістику.
Враховуючи вище наведене, Вимога не підлягає задоволенню.
Повідомляємо, що закупівля послуги з заправки та відновлення картріджей "ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» є спрощеною закупівлею. Відповідно до частини 4 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону, «Вимоги до предмета закупівлі, визначен замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель».
Замовник має право у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формувати предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах послуг та сфері застосування послуг та не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Це є право Замовника в спрощеній закупівлі, яке передбачено в абзаці 2 пункту 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціяхучасників.
Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеноїзакупівлі».
Тобто, Замовник може, а не зобов’язаний зазначити аналоги та/або еквіваленти, які приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до вимог тендерної документації, Забір та доставку картриджів для надання послуг проводити за місцем знаходження Замовника. Виконувати заявки на протязі двох робочих днів. У разі виявлення недоліків по якості наданих послуг Виконавець зобов’язаний усунути їх за власний рахунок протягом одного робочого дня. Відповідальність, у разі недотримання Виконавцем викладених вище вимог щодо якості надання Послуг, регламентується положеннями Договору.
Враховуючи те, що до структури Барської міської ради, входять 20 старостинських округів територіальної громади, потреби у виконанні даної послуги мають проводитись на відстані що не суперечить вимогам тендерної документації, але є такою щоб задовільняла часові затрати на логістику.
Враховуючи вище наведене, Вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-08-25-008280-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 30 серпня 2022 19:02
Ідентифікатор: UA-2022-08-25-008280-a.a1
Скарга на злочинні дії та порушення конституційних прав потенційних учасників надіслана до відповідних інстанцій.
Ваше право - є Вашим правом лише тоді коли Ви не порушуєте закон. Усі інші Ваші дії підлягають НАКАЗАННЮ.
Ваше право - є Вашим правом лише тоді коли Ви не порушуєте закон. Усі інші Ваші дії підлягають НАКАЗАННЮ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2022 08:24
Всі умови закупівлі відповідно до чинного законодавства.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій