Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно -кошторисної документації об’єкту: «Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області» ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Очікувана вартість
139 000,00 UAH
UA-2022-08-25-006068-a d68ebeb965bf46248495e10757808855
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бірук Олександр Миколайович

380506784410 zakupivli29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Вебсайт: http://happyhouse.org.ua/
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Бірук Олександр Миколайович
380506784410
zakupivli29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2022 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2022 09:00
Початок аукціону: 08 вересня 2022 15:46
Очікувана вартість: 139 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виготовлення проектно -кошторисної документації об’єкту: «Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області» ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно -кошторисної документації об’єкту: «Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області» ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт детальніше в Договорі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2022 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2022 10:45
Повідомлення 3-109.pdf
29 серпня 2022 10:45
Оголошення Дачне уточ.docx
25 серпня 2022 14:41
Оголошення роботи гуртожиток.docx
29 серпня 2022 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2022 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2022 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2022 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2022 10:45
Повідомлення 3-109.pdf
29 серпня 2022 10:45
Оголошення Дачне уточ.docx
25 серпня 2022 14:41
Оголошення роботи гуртожиток.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат відповідності
Дата подання: 26 серпня 2022 11:35
Дата відповіді: 29 серпня 2022 10:44
Шановний замовнику, в пункті 1.2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Додаток 2 вказано надати листи підтвердження від ГІПа та ГАПа, які мають чинні сертифікати на весь термін виготовлення проектно-кошторисної документації архітектора у частині архітектурного об’ємного проектування та інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) з визначенням одного з них головним виконавцем, а в Технічні вимоги до предмету закупівлі Додаток 1 пункт 14 вказано попередній визначений клас наслідків – СС1. Прошу усунути вимогу про надання підтвердження класу наслідків СС3, так як це суперечить технічним вимогам і може вважатися дискримінаційною вимогою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щановний Учаснику, відповідно до Вашого запитання внесено зміни в оголошення. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-25-006068-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ПОЛІССЯПРОЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35906107
Дата подання: 31 серпня 2022 08:23
вимоги до предмету закупівлі
1. В п.20 Технічних вимог до предмету закупівлі вказано про необхідність розроблення розділу "Оцінка впливів на навколишнє середовище" - Відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 – це автомобільні дороги, ДБН А.2.2-1:2003 – не діє із 01.09.2022р. та Закон України «Про екологічну експертизу» і постанова КМУ №808 від 28.03.2013р.- втратили чинність. Прошу уточнити та внести зміни до Завдання на проектування.
2. Прошу вказати кількість місць існуючого гуртожитку, його призначення для проживання окремих осіб чи сімейної молоді, які будуть підсобні приміщення (кухні, вестибюлі, кімнати для занять і т.і.) . Дуже сумнівно при загальній площі будівлі 296,7м² клас наслідків – СС1.
3. Чому в додатку 2 п.1.1 вказано що аналогічний договір - це розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкти будівництва, реконструкції, капітального ремонту ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. Це ж просто гуртожиток незалежно від напрямку діяльності замовника.
4. Відповідно до п. 2.18. Додаток 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та «Замовник» вимагає надати акт огляду об’єкту. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд об’єкту , тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівлі – запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2022 09:30
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:

1.п. 30 Технічних вимог до закупівлі передбачає внесення змін, які будуть погодженні із замовником. При підписанні договору із переможцем, технічні вимоги в частині діючих на дату підписання договору нормативних документів будуть відкориговані.

2.Всі необхідні дані вказані у технічних вимогах. В разі необхідності учасник може під час ознайомленням з об’єктом додатково отримати всю інформацію, що стосується об’єкту проектування, яку вважає за потрібне. В технічних вимогах вказано попередньо визначений клас наслідків. Учасник мав би знати, що згідно п.4.1 ДСТУ 8855:2019 Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації, а не під час участі в спрощеній процедурі закупівлі.
3.Дана вимога не суперечить нормам ЗУ « Про публічні закупівлі», замовник вважає що учасник, який буде виконувати дані роботи з виготовлення проектно -кошторисної документації об’єкту: «Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області» ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, має мати досвід в розробці саме закладів охорони здоров’я, оскільки будівля відноситься до реабілітаційної установи закладу охорони здоров’я.
4.Акт огляду не є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не забороняє відвідати та оглянути даний об’єкт жодному з Учасників. При відсутності в Учасника можливості та бажання здійснити огляд потенційного об’єкту проектування, оцінити об’єм проектування, ознайомитися з наявною документацією по об’єкту (в тому числі з наявними вихідними даними), виникають сумніви про його компетентність та взагалі наявність можливості виконати роботи ,згідно даної закупівлі у визначений термін та належної якості.

Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2022 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ковелькомунпроект 109 810,00
UAH з ПДВ
109 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС 138 706,00
UAH з ПДВ
138 706,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2022 20:55
Електронний підпис
06 вересня 2022 20:53
CCF06092022-1-79.pdf
06 вересня 2022 20:53
CCF06092022-80-119.pdf

Публічні документи

06 вересня 2022 10:30
Електронний підпис
06 вересня 2022 10:29
S1499201 Квитанція _2 (1).pdf
06 вересня 2022 10:29
Акт огляду.pdf
06 вересня 2022 10:29
Бухгалтерська довідка.pdf
06 вересня 2022 10:29
Виписка з ЄДРЮО.pdf
06 вересня 2022 10:29
Витяг Форестал 2_.pdf
06 вересня 2022 10:29
Довідка про мтб.pdf
06 вересня 2022 10:29
Довідки Приватбанк.pdf
06 вересня 2022 10:29
Довідки укрсиббанк.pdf
06 вересня 2022 10:29
Договір оренди офісу.pdf
06 вересня 2022 10:29
Кошторис.pdf
06 вересня 2022 10:29
Лист підтвердження ГІП.pdf
06 вересня 2022 10:29
Лист підтвердження ГАП.pdf
06 вересня 2022 10:29
ОСВ.pdf
06 вересня 2022 10:29
Про вiдкриття рахунку.pdf
06 вересня 2022 10:29
Проект договору.pdf
06 вересня 2022 10:29
Рішення про участь.pdf
06 вересня 2022 10:29
Сертифікати ISO.pdf
06 вересня 2022 10:29
Технічне завдання.pdf
06 вересня 2022 10:29
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2022 10:29
Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ковелькомунпроект

ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ковелькомунпроект
#32232304
Відхилено 109 810,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2022 14:00
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС
#37832226
Переможець 138 706,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2022 15:13

Документи

13 вересня 2022 14:00
Електронний підпис
13 вересня 2022 14:00
Протокол 3-117.pdf

Документи

13 вересня 2022 15:13
Електронний підпис
13 вересня 2022 15:12
Протокол 3-118.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2022 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС
#37832226
138 706,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2022 15:13
Електронний підпис
13 вересня 2022 15:12
Протокол 3-118.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 16:35
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 15:07
Договір 16-09.pdf укладений
20 вересня 2022 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 138 706,00
UAH