Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт покрівлі будівлі Зіньківського ліцею імені М.К.Зерова Зіньківської міської ради Полтавської області.Коригування(ремонтні роботи з усунення наслідків стихії,визнаної,як надзвичайна ситуація об'єктового рівня)"
Очікувана вартість
8 883 906,00 UAH
UA-2022-08-25-005160-a 0498b77953fb4f839de0eda78f9fca6a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маюра Євгенія Олександрівна

+380535331107 zinkiv.rvo63@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та молоді виконавчого комітету Зіньківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44021166
Місцезнаходження: 38100, Україна , Полтавська обл., місто Зіньків, вул. Воздвиженська, 63
Контактна особа: Маюра Євгенія Олександрівна
+380535331107
zinkiv.rvo63@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до протоколу місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 12 від 21.07.2022 року. 20 липня Зіньківською міською радою отримано повідомлення №307 від 20.07.2022 «Попередження про небезпечні метеорологічні явища І рівня небезпечності (НМЯ І) по Полтавській області та по місту Полтава», де зазначено, що за повідомленням Полтавського обласного центру з гідрометеорології,в другій половині дня 20 липня 2022року по місту Полтава та Полтавській області очікується гроза,під час грози місцями шквали 15-20м/с(1 рівень небезпечності-жовтий) Внаслідок сильних поривів вітру,зливи що прокотилися по території Зіньківської територіальної громади 20 липня 2022 року близько 18:00 значних пошкоджень зазнала центральна частина міста,будівлі та споруди,що знаходяться по центральній вулиці Воздвиженська. Найбільших пошкоджень зазнав Зіньківський ліцей ім. М.К.Зерова Зіньківської міської ради Полтавської області,що розташований за адресою: м.Зіньків,вул. Воздвиженська 20. Внаслідок сильного пориву вітру фактично зруйновано шиферний дах у приміщенні головного корпусу,ідальні (металевий дах) та майстрні. За результатами огляду встановлено орієнтовну площу даху,що зазнав пошкоджень що склало 3850 кв.м.,також помічено часткову руйнацію стелі в навчальних кабінетах на другому поверсі. Замовник має невідкладно здійснити Закупівлю задля належного функціонування Закладу загальної середньої освіти Зіньківського ліцею імені М.К.Зерова Зіньківської міської ради Полтавської області та з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та протоколу місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 13 від 04.08.2022 року. З метою ліквідації надзвичайної ситуації руйнування шиферного даху у приміщенні навчального корпусу та на виконання протоколу №13 від 04.08.2022р. «Засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Зіньківської міської ради» виникла негайна потреба початку переговорної скороченої процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Зіньківського ліцею імені М.К.Зерова Зіньківської міської ради Полтавської області. Коригування (ремонтні роботи з усунення наслідків стихії вказаної,як надзвичайна ситуація об’єктового рівня)»Таким чином, у замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2022 14:17
Оскарження наміру укласти договір: 31 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт покрівлі будівлі Зіньківського ліцею імені М.К.Зерова Зіньківської міської ради Полтавської області.Коригування(ремонтні роботи з усунення наслідків стихії,визнаної,як надзвичайна ситуація об'єктового рівня)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, Зіньків, Воздвиженська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного строку Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно, проміжними платежами за фактично виконані роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Довідок КБ-3 та Актів КБ-2в підписаних уповноваженими представниками сторін Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

25 серпня 2022 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2022 13:56
акт обстеження.pdf
25 серпня 2022 13:56
13.pdf
25 серпня 2022 13:56
12.pdf
25 серпня 2022 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2022 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2022 13:56
акт обстеження.pdf
25 серпня 2022 13:56
13.pdf
25 серпня 2022 13:56
12.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-08-30-000002 • 4a0c10506d2f491c9b28a6b3adae1f9b
Автор звернення: Мельничук Андрій Васильович
Дата створення звернення: 2022-08-30 23:04
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Уповноваженою особою Замовника під час проведення переговорної процедури закупівлі порушено ряд вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Так, в порушення вказаної норми, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить наступу інформацію: 1) місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб: фізфичих осіб - підприємціів та громадських формувань, його категорія; 3) кількість товарів, виконання робіт чи надання послуг; 4) ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб? фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 5) місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори. Крім того, замовником на порушення вимог ст. 16 Закону, під час проведення переговорів з учасником не визначено згідно зі статтею 16 Закону перелік кваліфікаційних критеріїв та переліку документів, що підтверджують інформацію учасника переговорів про його відповідність таким критеріям. Аналогічне порушення розлядалося органами Держаудитслужби (UA-M-2020-08-28-000009).
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІБОР"
#38875145
Переможець 8 883 906,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 14:17

Документи

25 серпня 2022 14:17
Електронний підпис
25 серпня 2022 14:17
31.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 14:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІБОР"
#38875145
8 883 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 14:17
Електронний підпис
25 серпня 2022 14:17
31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 13:50
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 16:35
180.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 16:33
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 09:39
Договір капітальний ремонт.pdf укладений
02 вересня 2022 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 527 792,07
UAH (в тому числі ПДВ 1 421 298,68 UAH)