Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з відновлення (реставрації) асфальтобетонного покриття на території Корольовського адміністративного району в м. Житомирі
Очікувана вартість
2 553 000,00 UAH
UA-2022-08-25-003824-a fe5663f829304787a8bfb5c434a9574a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Георгій Якимчук

+380931491402 rabota8988@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35343771
Вебсайт: http://tke.org.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48
Контактна особа: Георгій Якимчук
+380931491402
rabota8988@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2022 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 05 вересня 2022 14:18
Очікувана вартість: 2 553 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з відновлення (реставрації) асфальтобетонного покриття на території Корольовського адміністративного району в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок з Виконавцем наступним чином: - розрахунок проводиться по факту виконаних робіт на підставі підписаного обома сторонами акту виконаних робіт формами КБ-2в та КБ-3 протягом 90-ти банківських днів з дати його підписання. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2022 12:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2022 12:25
Додаток №1 до договору.rtf
25 серпня 2022 12:25
оголошення.doc
25 серпня 2022 12:25
Додаток №2 Проєкт договору.docx
25 серпня 2022 12:25
Додаток №1 Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна спеціифікація
Дата подання: 26 серпня 2022 17:38
Дата відповіді: 29 серпня 2022 15:31
Доброго дня шановний Замовнику! У вимогах до предмету закупівлі учаснику необхідно надати: 1) Копію Сертифікату, на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (9001:2015) «Системи Управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), виданого органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ), стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування будівельних матеріалів та стосовно капітального та поточного ремонту; 2) Копію Сертифікату, на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 (14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT), виданого органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ), стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування будівельних матеріалів та стосовно капітального та поточного ремонту. Чим обгрунтовується необхідність сфери застосування сертифікатів щодо саме НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗБЕРІГАННЯ ТА ТРАНСПОРТУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА СТОСОВНО КАПІТАЛЬНОГО ТА ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ? Предметом закупівлі є "Виконання робіт з відновлення (реставрації) асфальтобетонного покриття" В чому необхідність сертифікатів на вищевказані напрями акредитації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до положень Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару та послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001:2015 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері ремонтно-будівельних робіт (в тому числі щодо надання послуг щодо зберігання та транспортування будівельних матеріалів та капітального та поточного ремонту), що підтверджується положенням Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у Виконавця Сертифікату, на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 (14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування будівельних матеріалів та стосовно капітального та поточного ремонту пояснюється тим, що виконання предмету закупівлі містись види робіт, що безпосередньо пов’язані зі зберіганням та транспортуванням будівельних матеріалів. Також слід зауважити, що ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Призначення цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні із соціально-економічними потребами.Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016. Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
- зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
- сприянню організації у виконанні обов'язкових для дотримання відповідності вимог; - підвищенню екологічної дієвості;
- контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціонуванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обміну екологічною інформацією із зацікавленими сторонами.
Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом'якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".
Наявність у підприємства вище зазначених сертифікатів свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Технічне завдання
Дата подання: 29 серпня 2022 12:09
Дата відповіді: 29 серпня 2022 15:33
Доброго дня, шановний замовник. Прохання пояснити п.п.22 та 34 Додатку №1 (Технічна специфікація). В п.22 вказано перевезення асфальтобетону та щебеню в кількості 240 т., в п.34 вказано перевезення асфальтобетону та щебеню в кількості 198 т. Це загальна кількість асфальту та щебеневої продукції на всі види робіт?
Відповідь: Дана закупівля проводиться на можливий необхідний об’єм виконання робіт, з розрахунком можливих видів робіт. Тому це є не загальна кількість асфальту та щебеневої продукції на всі види робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-25-003824-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Шляхбуд-5", Код ЄДРПОУ:42292396
Дата подання: 14 вересня 2022 19:15
Вимога про неправомірне відхилення пропозиціїї ТОВ "Шляхбуд-5"
ВИМОГА
(в порядку п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі)


25.08.2022 року комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» (далі – Замовник) оголошенено проведення спрощеної закупівлі (оголошенняUA-2022-08-25-003824-a) по предмету «Виконання робіт з відновлення (реставрації) асфальтобетонного покриття на території Корольовського адміністративного району в м. Житомирі».
ТОВ «Шляхбуд-5» прийняло участь у вищевказаній спрощеній закупівлі та завантажило до відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі до електронної системи закупівель всі необхідні документи.
05.09.2021 о 14;41 відбувся електронний аукціон. В аукціоні прийняло участь ТОВ «Шляхбуд-5» та ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест».
За результатами аукціону пропозиція ТОВ «Шляхбуд-5» визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна та підлягає розгляду в першу чергу.
Однак, за результатами розгляду пропозицію ТОВ «Шляхбуд-5» відхилено протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 вересня 2022 року (далі – Протокол).
Підставою відхилення згідно Протоколу зазначено: «Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Виконання робіт з відновлення (реставрації) асфальтобетонного покриття на території Корольовського адміністративного району в м. Житомирі», ТОВ "Шляхбуд-5", відповідно до Додатку №1 Технічна специфікація «Вимоги до кваліфікації учасника» п.6 «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал довідки виданим компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та фінансових установах, виданої станом не більше двох тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)» також згідно Додатку №1 Технічна специфікація «Вимоги до кваліфікації учасника» п.7 «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючих банків та фінансових установах про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) (п.1 ч.13 ст.14 Закону)».
У складі тендерної пропозиції ТОВ "Шляхбуд-5" надано копію довідки з податкової інспекції від 31.08.2022 р №9376/6/06-30-12-01-04 у додатку до якої, зазначена інформація про відкриті банківські рахунки в Казначействі України та АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Однак, на порушення п.7 Додатку №1 Технічної специфікації «Вимоги до кваліфікації учасника» документації, довідка про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) у Казначействі України відсутня».
ТОВ «Шляхбуд-5» категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи викладеним у Протоколі та вважає, що рішення про відхилення ТОВ «Шляхбуд-5» має бути скасовано з наступних підстав:

1. В додатку 1 до Оголошення в п. 6 Замовник встановив вимогу «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал довідки виданим компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та фінансових установах, виданої станом не більше двохтижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)» та в п. 7 «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючих банків та фінансових установах про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)»
На виконання вимог п.6 ТОВ «Шляхбуд-5» в складі пропозиції надано лист з Головного управління ДПС у Житомирській області №93766706/06-30-12-01-04 від 31.08.2022 (файл «46 Довідка з ДПС відкритим рахункам.pdf») в якому зазначено, що підприємство має відкриті рахунки в АТ «КБ Приватбанк» (МФО 305299), Казначействі України (МФО 899998) та Держказначейській службі України в м. Київ (МФО 820172). Також в складі пропозиції ТОВ «Шляхбуд-5» надано довідку №01/9 від 01 вересня 2022 року з інформацією про те, що відкриті рахунки є наступними
- в АТ КБ «Приватбанк» МФО 305299 - поточний;
- в Казначейство України МФО 899998 – для електронного адміністрування податку на додану вартість;
- в Державній казначейській службі України МФО 820172 – для зарахування попередньої оплати відповідно до ПКМУ від 04.12.2019 №1070. Відповідно до п.2 вищевказаної постанови «попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів».
Отже, рахунки в органах Державної казначейської служби відкрито для адміністрування податку на додану вартість та для зарахування попередньої оплати від бюджетних та державних підприємств, установ та організацій та не можуть використовуватись для отримання кредитів.
Також зазначаємо, що Державна казначейська служба України здійснює свою діяльність на підставі ПКМУ від 15 квітня 2015 року №215 «Про затвердження Положення про державну казначейську службу України» (далі – Положення). Таким чином, відповідно до ч. 1 Положення «Державна казначейська служба України (Казначейство) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну політику у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, коштів клієнтів відповідно до законодавства, бухгалтерського обліку виконання бюджетів».
Відповідно до ч. 4 Положення:
«4. Казначейство відповідно до покладених на нього завдань та в установленому законодавством порядку:
1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерств та в установленому порядку подає їх Міністру фінансів;
2) забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунка, відкритого у Національному банку, зокрема:
здійснює розрахунково-касове обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, а також інших клієнтів відповідно до законодавства;
здійснює відкриття і закриття рахунків в національній валюті, проводить операції на рахунках, формує та видає виписки з рахунків;
здійснює розподіл бюджетних коштів між державним бюджетом, бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, між місцевими бюджетами, а також між загальним та спеціальним фондами бюджету відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним законодавством, і їх перерахування відповідно до законодавства;
здійснює повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням (висновком) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету;
здійснює за висновком ДПС та її територіальних органів перерахування між видами доходів і бюджетів коштів, помилково та/або надміру зарахованих до державного та/або місцевих бюджетів через єдиний рахунок;
здійснює бюджетне відшкодування податку на додану вартість;
здійснює за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, перерахування компенсації частини суми штрафних (фінансових) санкцій покупцям (споживачам) за рахунок сплачених до державного бюджету сум штрафних (фінансових) санкцій, застосованих такими органами за наслідками проведеної перевірки за зверненням або скаргою покупця (споживача) про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій;
здійснює операції з повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів;
проводить відповідні розрахунки між державним та місцевими бюджетами, між місцевими бюджетами, а також між учасниками бюджетного процесу та суб’єктами господарювання;
формує та веде єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів і базу даних мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
формує і доводить до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів витяги з розпису державного бюджету, витяги з розпису державного бюджету за територіями, територіальний розподіл за міжбюджетними трансфертами та зміни до них;
здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
здійснює платежі за дорученнями розпорядників та одержувачів бюджетних коштів відповідно до законодавства, в тому числі платежі, пов’язані з виконанням зобов’язань, взятих під державні та місцеві гарантії;
перераховує міжбюджетні трансферти;
здійснює операції в іноземній валюті для проведення витрат розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
здійснює погашення та обслуговування державного боргу, здійснює платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань держави, в національній та іноземній валютах за дорученням Мінфіну;
забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів під час реалізації проектів, що підтримуються іноземними державами, іноземними фінансовими установами і міжнародними фінансовими організаціями;
3) здійснює безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів або боржників на підставі рішення суду;
4) здійснює відкриття, закриття та обслуговування рахунків у системі електронного адміністрування податків;
5) обслуговує кошти фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, інших клієнтів та кошти єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
6) управляє наявними фінансовими ресурсами, що консолідуються на єдиному казначейському рахунку;
7) забезпечує розміщення тимчасово вільних коштів єдиного казначейського рахунка та коштів валютних рахунків державного бюджету на депозитах або шляхом придбання державних цінних паперів за рішенням Міністра фінансів, погодженим з Національним банком;
8) здійснює покриття тимчасових касових розривів загального фонду державного бюджету, місцевих бюджетів та Пенсійного фонду України;
9) здійснює операції з купівлі іноземної валюти та за погодженням з Мінфіном операції з продажу іноземної валюти, яка обліковується на рахунках Казначейства;
10) здійснює видачу і погашення фінансових казначейських векселів;
11) веде бухгалтерський облік операцій з виконання державного та місцевих бюджетів;
12) встановлює графіки подання квартальної (проміжної) та річної бюджетної та фінансової звітності розпорядникам коштів державного, місцевих бюджетів, органам фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування та головним розпорядникам бюджетних коштів;
13) зводить і складає звітність про виконання державного, місцевих, зведених місцевих і зведеного бюджетів та подає звітність органам законодавчої, виконавчої влади, місцевим фінансовим органам;
13-1) складає консолідовану фінансову звітність про загальний майновий стан і результати діяльності суб’єктів державного сектору та бюджетів;
14) розміщує на офіційному веб-сайті Казначейства звітність про виконання Державного бюджету України та інформацію про виконання місцевих бюджетів, річну консолідовану фінансову звітність про загальний майновий стан і результати діяльності суб’єктів державного сектору та бюджетів;
15) здійснює в межах повноважень, передбачених законом, контроль за:
веденням бухгалтерського обліку надходжень і витрат державного та місцевих бюджетів, складенням та поданням розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів фінансової і бюджетної звітності;
бюджетними повноваженнями під час зарахування надходжень бюджету;
відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів показникам розпису бюджету;
відповідністю взятих розпорядниками бюджетних коштів бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми;
відповідністю платежів узятим бюджетним зобов’язанням та відповідним бюджетним асигнуванням;
дотриманням правил за операціями з бюджетними коштами в іноземній валюті;
дотриманням порядку проведення лотерей з використанням електронних систем прийняття сплати за участь у лотереї в режимі реального часу;
дотриманням розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, іншими клієнтами вимог законодавства у сфері закупівель в частині наявності документів шляхом їх перегляду в електронній системі закупівель;
16) застосовує або здійснює заходи впливу за порушення бюджетного законодавства;
17) забезпечує організацію та координацію діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та контроль за виконанням ними своїх повноважень шляхом проведення оцінки їх діяльності;
18) розглядає і погоджує проекти законодавчих актів, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерств та в установленому порядку подає їх Міністру фінансів;
19) надає консультаційну допомогу учасникам бюджетного процесу з питань, що належать до його компетенції;
20) забезпечує функціонування багаторівневої інформаційно-обчислювальної та внутрішньої платіжної систем Казначейства, вживає заходів до захисту інформації, яка обробляється органами Казначейства;
20-1) надає кваліфіковані електронні довірчі послуги;
20-2) забезпечує функціонування системи дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства - Казначейство”, автоматизованої системи подання електронної звітності клієнтами Казначейства;
20-3) готує інформацію про платіжні транзакції на єдиному казначейському рахунку для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів;
21) здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Казначейства;
22) інформує громадськість про свою діяльність та про стан реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, коштів клієнтів відповідно до законодавства;
23) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Казначейства, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління;
24) здійснює інші повноваження, визначені законом.»
Відповідно до норм Положення Державна казначейська служба України та її територіальні органи не є ані банками, ані кредитними установами (організаціями).
Зазначеним Положенням Державна казначейська служба України та її територіальні органи не наділені кредитними функціями.
Враховуючи викладене, ТОВ «Шляхбуд-5» в повній мірі виконав вимоги п. 7 додатку 1 до Оголошення шляхом надання довідки про відсутність заборгованості по кредитам лише з АТ КБ «Приватбанк», оскільки надання кредитів Державною казначейською службою України не передбачено чинним законодавством, а тому видача довідок про відсутність заборгованості по кредитам вищевказаною службою також не передбачено.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Шляхбуд-5» була неправомірно відхилена Замовником з вищевказаної підстави.

2. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю»
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 вересня 2022 року не відповідає вимогам закону, оскільки в ньому не зазначено підставу відхилення відповідно до вищевказаних вимог Закону ТОВ «Шляхбуд-5», а тому рішення про відхилення ТОВ «Шляхбуд 5», яке зазначене в Протоколі, має бути скасоване. Аналогічна позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3681-р/пк-пз від 26.02.2021.

Враховуючи вищевикладене,

ВИМАГАЮ:

1. Скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ «Шляхбуд-5», як таке, що не відповідає вимогам Закону.
2. Винести наступне рішення про визнання ТОВ «Шляхбуд-5» переможцем спрощеної закупівлі.


Крім того, у разі невиконання нашої вимоги ТОВ «Шляхбуд-5» буде змушене звернутись до суду з метою відновлення порушених прав та інтересів товариства.

Додаток: - рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3681-р/пк-пз від 26.02.2021
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 вересня 2022 19:27
Причина: Не завантажено всі документи
Номер вимоги: UA-2022-08-25-003824-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Шляхбуд-5", Код ЄДРПОУ:42292396
Дата подання: 14 вересня 2022 19:29
Вимога щодо неправомірного відхилення ТОВ "Шляхбуд-5"
ВИМОГА
(в порядку п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі)


25.08.2022 року комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» (далі – Замовник) оголошенено проведення спрощеної закупівлі (оголошенняUA-2022-08-25-003824-a) по предмету «Виконання робіт з відновлення (реставрації) асфальтобетонного покриття на території Корольовського адміністративного району в м. Житомирі».
ТОВ «Шляхбуд-5» прийняло участь у вищевказаній спрощеній закупівлі та завантажило до відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі до електронної системи закупівель всі необхідні документи.
05.09.2021 о 14;41 відбувся електронний аукціон. В аукціоні прийняло участь ТОВ «Шляхбуд-5» та ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест».
За результатами аукціону пропозиція ТОВ «Шляхбуд-5» визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна та підлягає розгляду в першу чергу.
Однак, за результатами розгляду пропозицію ТОВ «Шляхбуд-5» відхилено протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 вересня 2022 року (далі – Протокол).
Підставою відхилення згідно Протоколу зазначено: «Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Виконання робіт з відновлення (реставрації) асфальтобетонного покриття на території Корольовського адміністративного району в м. Житомирі», ТОВ "Шляхбуд-5", відповідно до Додатку №1 Технічна специфікація «Вимоги до кваліфікації учасника» п.6 «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал довідки виданим компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та фінансових установах, виданої станом не більше двох тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)» також згідно Додатку №1 Технічна специфікація «Вимоги до кваліфікації учасника» п.7 «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючих банків та фінансових установах про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) (п.1 ч.13 ст.14 Закону)».
У складі тендерної пропозиції ТОВ "Шляхбуд-5" надано копію довідки з податкової інспекції від 31.08.2022 р №9376/6/06-30-12-01-04 у додатку до якої, зазначена інформація про відкриті банківські рахунки в Казначействі України та АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Однак, на порушення п.7 Додатку №1 Технічної специфікації «Вимоги до кваліфікації учасника» документації, довідка про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) у Казначействі України відсутня».
ТОВ «Шляхбуд-5» категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи викладеним у Протоколі та вважає, що рішення про відхилення ТОВ «Шляхбуд-5» має бути скасовано з наступних підстав:

1. В додатку 1 до Оголошення в п. 6 Замовник встановив вимогу «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал довідки виданим компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та фінансових установах, виданої станом не більше двохтижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)» та в п. 7 «Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючих банків та фінансових установах про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)»
На виконання вимог п.6 ТОВ «Шляхбуд-5» в складі пропозиції надано лист з Головного управління ДПС у Житомирській області №93766706/06-30-12-01-04 від 31.08.2022 (файл «46 Довідка з ДПС відкритим рахункам.pdf») в якому зазначено, що підприємство має відкриті рахунки в АТ «КБ Приватбанк» (МФО 305299), Казначействі України (МФО 899998) та Держказначейській службі України в м. Київ (МФО 820172). Також в складі пропозиції ТОВ «Шляхбуд-5» надано довідку №01/9 від 01 вересня 2022 року з інформацією про те, що відкриті рахунки є наступними
- в АТ КБ «Приватбанк» МФО 305299 - поточний;
- в Казначейство України МФО 899998 – для електронного адміністрування податку на додану вартість;
- в Державній казначейській службі України МФО 820172 – для зарахування попередньої оплати відповідно до ПКМУ від 04.12.2019 №1070. Відповідно до п.2 вищевказаної постанови «попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів».
Отже, рахунки в органах Державної казначейської служби відкрито для адміністрування податку на додану вартість та для зарахування попередньої оплати від бюджетних та державних підприємств, установ та організацій та не можуть використовуватись для отримання кредитів.
Також зазначаємо, що Державна казначейська служба України здійснює свою діяльність на підставі ПКМУ від 15 квітня 2015 року №215 «Про затвердження Положення про державну казначейську службу України» (далі – Положення). Таким чином, відповідно до ч. 1 Положення «Державна казначейська служба України (Казначейство) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну політику у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, коштів клієнтів відповідно до законодавства, бухгалтерського обліку виконання бюджетів».
Відповідно до ч. 4 Положення:
«4. Казначейство відповідно до покладених на нього завдань та в установленому законодавством порядку:
1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерств та в установленому порядку подає їх Міністру фінансів;
2) забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунка, відкритого у Національному банку, зокрема:
здійснює розрахунково-касове обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, а також інших клієнтів відповідно до законодавства;
здійснює відкриття і закриття рахунків в національній валюті, проводить операції на рахунках, формує та видає виписки з рахунків;
здійснює розподіл бюджетних коштів між державним бюджетом, бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, між місцевими бюджетами, а також між загальним та спеціальним фондами бюджету відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним законодавством, і їх перерахування відповідно до законодавства;
здійснює повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням (висновком) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету;
здійснює за висновком ДПС та її територіальних органів перерахування між видами доходів і бюджетів коштів, помилково та/або надміру зарахованих до державного та/або місцевих бюджетів через єдиний рахунок;
здійснює бюджетне відшкодування податку на додану вартість;
здійснює за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, перерахування компенсації частини суми штрафних (фінансових) санкцій покупцям (споживачам) за рахунок сплачених до державного бюджету сум штрафних (фінансових) санкцій, застосованих такими органами за наслідками проведеної перевірки за зверненням або скаргою покупця (споживача) про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій;
здійснює операції з повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів;
проводить відповідні розрахунки між державним та місцевими бюджетами, між місцевими бюджетами, а також між учасниками бюджетного процесу та суб’єктами господарювання;
формує та веде єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів і базу даних мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
формує і доводить до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів витяги з розпису державного бюджету, витяги з розпису державного бюджету за територіями, територіальний розподіл за міжбюджетними трансфертами та зміни до них;
здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
здійснює платежі за дорученнями розпорядників та одержувачів бюджетних коштів відповідно до законодавства, в тому числі платежі, пов’язані з виконанням зобов’язань, взятих під державні та місцеві гарантії;
перераховує міжбюджетні трансферти;
здійснює операції в іноземній валюті для проведення витрат розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
здійснює погашення та обслуговування державного боргу, здійснює платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань держави, в національній та іноземній валютах за дорученням Мінфіну;
забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів під час реалізації проектів, що підтримуються іноземними державами, іноземними фінансовими установами і міжнародними фінансовими організаціями;
3) здійснює безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів або боржників на підставі рішення суду;
4) здійснює відкриття, закриття та обслуговування рахунків у системі електронного адміністрування податків;
5) обслуговує кошти фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, інших клієнтів та кошти єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
6) управляє наявними фінансовими ресурсами, що консолідуються на єдиному казначейському рахунку;
7) забезпечує розміщення тимчасово вільних коштів єдиного казначейського рахунка та коштів валютних рахунків державного бюджету на депозитах або шляхом придбання державних цінних паперів за рішенням Міністра фінансів, погодженим з Національним банком;
8) здійснює покриття тимчасових касових розривів загального фонду державного бюджету, місцевих бюджетів та Пенсійного фонду України;
9) здійснює операції з купівлі іноземної валюти та за погодженням з Мінфіном операції з продажу іноземної валюти, яка обліковується на рахунках Казначейства;
10) здійснює видачу і погашення фінансових казначейських векселів;
11) веде бухгалтерський облік операцій з виконання державного та місцевих бюджетів;
12) встановлює графіки подання квартальної (проміжної) та річної бюджетної та фінансової звітності розпорядникам коштів державного, місцевих бюджетів, органам фондів загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування та головним розпорядникам бюджетних коштів;
13) зводить і складає звітність про виконання державного, місцевих, зведених місцевих і зведеного бюджетів та подає звітність органам законодавчої, виконавчої влади, місцевим фінансовим органам;
13-1) складає консолідовану фінансову звітність про загальний майновий стан і результати діяльності суб’єктів державного сектору та бюджетів;
14) розміщує на офіційному веб-сайті Казначейства звітність про виконання Державного бюджету України та інформацію про виконання місцевих бюджетів, річну консолідовану фінансову звітність про загальний майновий стан і результати діяльності суб’єктів державного сектору та бюджетів;
15) здійснює в межах повноважень, передбачених законом, контроль за:
веденням бухгалтерського обліку надходжень і витрат державного та місцевих бюджетів, складенням та поданням розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів фінансової і бюджетної звітності;
бюджетними повноваженнями під час зарахування надходжень бюджету;
відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів показникам розпису бюджету;
відповідністю взятих розпорядниками бюджетних коштів бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми;
відповідністю платежів узятим бюджетним зобов’язанням та відповідним бюджетним асигнуванням;
дотриманням правил за операціями з бюджетними коштами в іноземній валюті;
дотриманням порядку проведення лотерей з використанням електронних систем прийняття сплати за участь у лотереї в режимі реального часу;
дотриманням розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, іншими клієнтами вимог законодавства у сфері закупівель в частині наявності документів шляхом їх перегляду в електронній системі закупівель;
16) застосовує або здійснює заходи впливу за порушення бюджетного законодавства;
17) забезпечує організацію та координацію діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та контроль за виконанням ними своїх повноважень шляхом проведення оцінки їх діяльності;
18) розглядає і погоджує проекти законодавчих актів, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерств та в установленому порядку подає їх Міністру фінансів;
19) надає консультаційну допомогу учасникам бюджетного процесу з питань, що належать до його компетенції;
20) забезпечує функціонування багаторівневої інформаційно-обчислювальної та внутрішньої платіжної систем Казначейства, вживає заходів до захисту інформації, яка обробляється органами Казначейства;
20-1) надає кваліфіковані електронні довірчі послуги;
20-2) забезпечує функціонування системи дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства - Казначейство”, автоматизованої системи подання електронної звітності клієнтами Казначейства;
20-3) готує інформацію про платіжні транзакції на єдиному казначейському рахунку для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів;
21) здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Казначейства;
22) інформує громадськість про свою діяльність та про стан реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, коштів клієнтів відповідно до законодавства;
23) здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Казначейства, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління;
24) здійснює інші повноваження, визначені законом.»
Відповідно до норм Положення Державна казначейська служба України та її територіальні органи не є ані банками, ані кредитними установами (організаціями).
Зазначеним Положенням Державна казначейська служба України та її територіальні органи не наділені кредитними функціями.
Враховуючи викладене, ТОВ «Шляхбуд-5» в повній мірі виконав вимоги п. 7 додатку 1 до Оголошення шляхом надання довідки про відсутність заборгованості по кредитам лише з АТ КБ «Приватбанк», оскільки надання кредитів Державною казначейською службою України не передбачено чинним законодавством, а тому видача довідок про відсутність заборгованості по кредитам вищевказаною службою також не передбачено.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Шляхбуд-5» була неправомірно відхилена Замовником з вищевказаної підстави.

2. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю»
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 вересня 2022 року не відповідає вимогам закону, оскільки в ньому не зазначено підставу відхилення відповідно до вищевказаних вимог Закону ТОВ «Шляхбуд-5», а тому рішення про відхилення ТОВ «Шляхбуд 5», яке зазначене в Протоколі, має бути скасоване. Аналогічна позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3681-р/пк-пз від 26.02.2021.

Враховуючи вищевикладене,

ВИМАГАЮ:

1. Скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ «Шляхбуд-5», як таке, що не відповідає вимогам Закону.
2. Винести наступне рішення про визнання ТОВ «Шляхбуд-5» переможцем спрощеної закупівлі.


Крім того, у разі невиконання нашої вимоги ТОВ «Шляхбуд-5» буде змушене звернутись до суду з метою відновлення порушених прав та інтересів товариства.

Додаток: - рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3681-р/пк-пз від 26.02.2021
Директор Олександр ОМЕЛЬЯНЧУК
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2022 16:14
Роз’яснення
Відповідно до п.6 Додатку №1 «Технічна специфікація» встановлено таку вимогу:
«Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал довідки виданим компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та фінансових установах, виданої станом не більше двох тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)» також згідно Додатку №1 Технічна специфікація «Вимоги до кваліфікації учасника».
Згідно з п.7 Додатку №1:
«Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючих банків та фінансових установах про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)».
У складі пропозиції ТОВ «Шляхбуд-5» надано копію довідки з податкової інспекції від 31.08.2022 №9376/6/06-30-12-01-04, у додатку до якої зазначена інформація про відкриті банківські рахунки в Казначействі України та АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Разом з тим, у супереч вимог Замовника у складі Пропозиції ТОВ "Шляхбуд-5" відсутні довідки про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданої станом не більше тижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) у Казначействі України.
Згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону, зокрема, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, що передбачено п.1 ч.13 ст.14 Закону.
Таким чином, враховуючи принципи публічної закупівлі та вимоги Закону у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Шляхбуд-5».
Аналогічні висновки у тому числі зазначені Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №17124-р/пк-пз від 27.07.2021.
Також інформую, що Ваші доводи про невідповідність та відсутність підстав відхилення відповідно ст.13 Закону не знайшли свого об’єктивного підтвердження, оскільки в протоколі уповноваженої особи від 12.09.2022 зазначено пункт, частину, та статтю Закону, за якими відхиллено пропозицію ТОВ "Шляхбуд-5 (п.1 ч.13 ст.14 Закону).

Документи подані скаржником

14 вересня 2022 19:15
Вимога

Документи подані скаржником

14 вересня 2022 19:29
Вимога
14 вересня 2022 19:29
Рішення АМКУ

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2022 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Шляхбуд-5" 2 343 037,20
UAH з ПДВ
2 343 037,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 2 539 999,20
UAH з ПДВ
2 539 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2022 21:43
Електронний підпис
04 вересня 2022 21:42
1 Технічне завдання.pdf
04 вересня 2022 21:42
25 Довідка лабораторія.pdf
04 вересня 2022 21:42
5 техпаспорт зіл.pdf
04 вересня 2022 21:42
38 Відгук Лесі Українки.pdf
04 вересня 2022 21:42
22 Форма _03-6.pdf
04 вересня 2022 21:42
49 Проект договору.pdf
04 вересня 2022 21:42
36 КБ 2 КБ 3 Лесі Українки.pdf
04 вересня 2022 21:42
31 сертифікат 45001.pdf
04 вересня 2022 21:42
52 висновок по оп.pdf
04 вересня 2022 21:42
26 Договір лабораторія.pdf
04 вересня 2022 21:42
19 Дозвіл на викиди.pdf
04 вересня 2022 21:42
4 КАМАЗ АМ4408СР.pdf
04 вересня 2022 21:42
44 Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2022 21:42
2 Довідка техніка.pdf
04 вересня 2022 21:42
37 КБ 2_ КБ 3 Пушкінська.pdf
04 вересня 2022 21:42
20-2 договір асфальт.pdf
04 вересня 2022 21:42
29 сертифікат 9001.pdf
04 вересня 2022 21:42
28 Свідоцтво лабораторія.pdf
04 вересня 2022 21:42
45 Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2022 21:42
39 Відгук Пушкінська.pdf
04 вересня 2022 21:42
14 МАЗ АМ 4412СР.pdf
04 вересня 2022 21:42
53 Декларація МТБ.pdf
04 вересня 2022 21:42
30 сертифікат 14001.pdf
04 вересня 2022 21:42
51 Ліцензія.pdf
04 вересня 2022 21:42
50 Довідка працівники.pdf
04 вересня 2022 21:42
54 Статут з кодом доступу.pdf

Публічні документи

04 вересня 2022 17:26
Електронний підпис
04 вересня 2022 17:25
Довідка податкова (1).pdf
04 вересня 2022 17:25
20. виписка і витяг.pdf
04 вересня 2022 17:25
договір лабораторія.pdf
04 вересня 2022 17:25
Новая папка.rar.xml.zip
04 вересня 2022 17:25
ісо лабораторії (1).pdf
04 вересня 2022 17:25
14. Працівники.pdf
04 вересня 2022 17:25
проект договору.pdf
04 вересня 2022 17:25
сертефікати ISO (4) (1).pdf
04 вересня 2022 17:25
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2022 17:25
11.дозвіл на викиди.pdf
04 вересня 2022 17:25
аналогічний договір.pdf
04 вересня 2022 17:25
залучення АБЗ.pdf
04 вересня 2022 17:25
відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Шляхбуд-5"

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Шляхбуд-5"
#42292396
Відхилено 2 343 037,20
UAH з ПДВ
12 вересня 2022 16:03
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Переможець 2 539 999,20
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 16:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 вересня 2022 16:03
Електронний підпис
12 вересня 2022 16:02
Протокол відхилення.docx

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354

№ рішення у справі

60/53-р/к

Дата рішення у справі

14.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/90-р/к

Дата рішення у справі

11.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

19 вересня 2022 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
2 539 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2022 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 11:53
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 10:53
601-22 від 26.09.2022.PDF укладений
27 вересня 2022 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 514 576,80
UAH (в тому числі ПДВ 85 762,80 UAH)