Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відновні роботи шляхом поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (частин тротуарів) Рівненської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
55 000 000,00 UAH
UA-2022-08-24-004601-a ● 08e24181a46242108fcfbd2ca2233dce
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
Код ЄДРПОУ: | 13974620 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25 |
Контактна особа: |
Пилипака Сергій Іванович +380362635165 RSHEU@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2022 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2022 15:45 |
Очікувана вартість: | 55 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275 001,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Відновні роботи шляхом поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (частин тротуарів) Рівненської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновні роботи шляхом поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (частин тротуарів) Рівненської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Вул.Данила Галицького, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 серпня 2022 17:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 серпня 2022 17:46 |
Рішення про затвердження форми оголошення та оголошення закупівлі.doc.pdf | |
24 серпня 2022 17:46 |
Оголошення Поточний ремонт тротуарів Рівне 24.08.2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-24-004601-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:31435931
Дата подання: 06 вересня 2022 11:01
Щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
24.08.2022 року, Вами Комунальним Рівненським шляхово-експлуатаційним управлінням автомобільних доріг було оголошено спрощену закупівлю UA-2022-08-24-004601-a (Відновні роботи шляхом поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (частин тротуарів) Рівненської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі-Закупівля) у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 №169 (зі змінами) та опубліковано Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі-оголошення).
Ми, Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд» подали свою пропозицію як учасник даної спрощеної закупівлі.
01.09.2022 року за результатами аукціону найбільш економічно вигідною визначена наша пропозиція.
Про те, згідно із Протокольним рішенням (Протокол) №341 уповноваженої особи Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг з проведення процедур закупівель/спрощених закупівель від 02.09.2022 р. (далі-Протокол), наша пропозиція відхилена у зв’язку із невідповідністю пропозиції Учасника – ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» умовам визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протокол містить наступну інформацію щодо невідповідності нашої пропозиції:
«відсутні документи, які б підтверджували, що послугу буде надано з використанням матеріалів учасника, разом з тим, подані у складі пропозиції сертифікати та гарантійний лист вказують на те, що виробником матеріалів, які будуть використані під час виконання договору, є ТОВ «Золотий Мандарин Квадра», ТОВ «Клесівський кар’єр нерудних копалин «Технобуд» та ТОВ «Бетон Комплекс», але жодних документів, які підтверджували наявність господарських відносин Товариствами та Учасником не надано, що не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.».
Керуючись п.2 ч.14 ст14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас, Замовника, з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо вказати конкретну умову Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що містить обов’язок Учасника надати документи, які підтверджували наявність господарських відносин з виробниками матеріалів, що будуть використані під час виконання Договору.
Звертаємо Вашу увагу на те що поняття «власник» та «виробник» не є тотожними. А також на те, що надані договори у складі пропозиції «Переможця» ТОВ «АРТ-БРУК» про поставку матеріалів, що не містять ні видаткових накладних ні актів приймання-передачі тощо щоб підтверджувало перехід права власності на матеріали, що будуть використані «Переможцем» при виконані договору, аотже НЕ свідчать про використання матеріалів учасника при надані послуги.
Єдиною вимогою, що міститься у оголошені, яка, наскільки це можливо додумати виходячи з Вашого Протоколу, є речення вказане Вами у Додатку 2 (ст.54 оголошення) до оголошення, а саме: «Роботи виконуються з використанням матеріалів та обладнання Учасника.», про те жодної вимоги до Учасника надати документи, що підтверджують право власності на матеріали, чи господарські відносини з Виробниками Ваше оголошення не містить. Можливо забули внести але вважали, що внесли і Протокол це технічна помилка? Нажаль, оскільки в оголошені не передбачена вимога подання документів, що підтверджують «наявність будь яких господарських відносин з постачальниками матеріалів», а згідно ч.9 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а ми, як Учасник діємо в межах закону, не додумуємо те, що не передбачено, не передбачили і не могли передбачити, що саме такі документи ви хочете бачити у складі пропозиції учасників, це ще раз підтверджує необґрунтованість вашого висновку стосовно пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» викладеного вами в Протоколі.
Також слід вказати, що наша пропозиція містить Гарантійний лист №326 від 29.08.2022 р. (файл «37 Гарантійний лист, щодо технічного завдання.pdf) яким ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» надає своє зобов’язання, що послуги будуть надані у відповідності до Додатку 2 оголошення яке саме містить речення щодо використання матеріалів та обладнання Учасника, що в свою чергу ще раз підтверджує повну відповідність нашої пропозиції умовам оголошення та предмету закупівлі.
Вимагаємо надати відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження нашого звернення через електронну систему закупівель.
Вимагаємо скасувати Протокол №342 про визначення переможцем ТОВ «АРТБРУК» і все ж таки побачити, що пропозиції ТОВ «АРТБРУК» не відповідає умовам визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та навіть при законному та обґрунтованому відхилені пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» підлягає відхиленю на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати Протокол про відхилення ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та визначити ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» переможцем у даній закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу на ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку необґрунтованої відповіді на нашу Вимогу будемо змушені скористатися своїм правом з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Ми, Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд» подали свою пропозицію як учасник даної спрощеної закупівлі.
01.09.2022 року за результатами аукціону найбільш економічно вигідною визначена наша пропозиція.
Про те, згідно із Протокольним рішенням (Протокол) №341 уповноваженої особи Комунального Рівненського шляхово-експлуатаційного управління автомобільних доріг з проведення процедур закупівель/спрощених закупівель від 02.09.2022 р. (далі-Протокол), наша пропозиція відхилена у зв’язку із невідповідністю пропозиції Учасника – ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» умовам визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протокол містить наступну інформацію щодо невідповідності нашої пропозиції:
«відсутні документи, які б підтверджували, що послугу буде надано з використанням матеріалів учасника, разом з тим, подані у складі пропозиції сертифікати та гарантійний лист вказують на те, що виробником матеріалів, які будуть використані під час виконання договору, є ТОВ «Золотий Мандарин Квадра», ТОВ «Клесівський кар’єр нерудних копалин «Технобуд» та ТОВ «Бетон Комплекс», але жодних документів, які підтверджували наявність господарських відносин Товариствами та Учасником не надано, що не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.».
Керуючись п.2 ч.14 ст14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас, Замовника, з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо вказати конкретну умову Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що містить обов’язок Учасника надати документи, які підтверджували наявність господарських відносин з виробниками матеріалів, що будуть використані під час виконання Договору.
Звертаємо Вашу увагу на те що поняття «власник» та «виробник» не є тотожними. А також на те, що надані договори у складі пропозиції «Переможця» ТОВ «АРТ-БРУК» про поставку матеріалів, що не містять ні видаткових накладних ні актів приймання-передачі тощо щоб підтверджувало перехід права власності на матеріали, що будуть використані «Переможцем» при виконані договору, аотже НЕ свідчать про використання матеріалів учасника при надані послуги.
Єдиною вимогою, що міститься у оголошені, яка, наскільки це можливо додумати виходячи з Вашого Протоколу, є речення вказане Вами у Додатку 2 (ст.54 оголошення) до оголошення, а саме: «Роботи виконуються з використанням матеріалів та обладнання Учасника.», про те жодної вимоги до Учасника надати документи, що підтверджують право власності на матеріали, чи господарські відносини з Виробниками Ваше оголошення не містить. Можливо забули внести але вважали, що внесли і Протокол це технічна помилка? Нажаль, оскільки в оголошені не передбачена вимога подання документів, що підтверджують «наявність будь яких господарських відносин з постачальниками матеріалів», а згідно ч.9 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а ми, як Учасник діємо в межах закону, не додумуємо те, що не передбачено, не передбачили і не могли передбачити, що саме такі документи ви хочете бачити у складі пропозиції учасників, це ще раз підтверджує необґрунтованість вашого висновку стосовно пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» викладеного вами в Протоколі.
Також слід вказати, що наша пропозиція містить Гарантійний лист №326 від 29.08.2022 р. (файл «37 Гарантійний лист, щодо технічного завдання.pdf) яким ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» надає своє зобов’язання, що послуги будуть надані у відповідності до Додатку 2 оголошення яке саме містить речення щодо використання матеріалів та обладнання Учасника, що в свою чергу ще раз підтверджує повну відповідність нашої пропозиції умовам оголошення та предмету закупівлі.
Вимагаємо надати відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження нашого звернення через електронну систему закупівель.
Вимагаємо скасувати Протокол №342 про визначення переможцем ТОВ «АРТБРУК» і все ж таки побачити, що пропозиції ТОВ «АРТБРУК» не відповідає умовам визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та навіть при законному та обґрунтованому відхилені пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» підлягає відхиленю на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати Протокол про відхилення ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та визначити ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» переможцем у даній закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу на ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку необґрунтованої відповіді на нашу Вимогу будемо змушені скористатися своїм правом з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2022 16:33
Подана Вами вимога не підлягає задоволенню і відхиляється Замовником як безпідставна.
Номер вимоги: UA-2022-08-24-004601-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:31435931
Дата подання: 06 вересня 2022 19:42
Щодо кваліфікації переможця
Вимагаємо скасувати Протокол №342 про визначення переможцем ТОВ «АРТБРУК» і все ж таки побачити, що пропозиції ТОВ «АРТБРУК» (наприклад Додаток 3 наданий із порушенням форми згідно оголошення, в стовпчику 2 інформаційної довідки згідно форми про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) невірно вказане місце розташування заводу (Ви ж в оголошені самі просили вказувати згідно із даними зазначеними у Дозволі на викиди, прогляньте оголошення своє, будь ласка), атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору надані у вигляді завірених копій постачальником асфальтобетону, про те ви вимагали оригінали, на підтвердження наявності техніки надано завірені копії ТОВ «АРТБРУК» або їх субпідрядником або контрагентом по техніці крім п.1-7, 68, 83-89 згідно довідки, про те в оголошені і слова не було про надання завірених копій, ви просили лише оригінали, відсутній гарантійний лист погодження зі строками надання послуг.), не відповідає умовам визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та підлягає відхиленю на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо надати обґрунтування як при наявності невідповідностей в пропозиції ТОВ «АРТБРУК» вами визначено даного учасника переможцем.
Вимагаємо надати відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження нашого звернення через електронну систему закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо надати обґрунтування як при наявності невідповідностей в пропозиції ТОВ «АРТБРУК» вами визначено даного учасника переможцем.
Вимагаємо надати відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження нашого звернення через електронну систему закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2022 16:35
подана Вами вимога не підлягає задоволенню і відхиляється Замовником як безпідставна
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Відхилено |
52 947 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2022 11:00
|
ТОВ АРТ-БРУК #41219582 |
Переможець |
53 070 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2022 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:16
|
ДУ 7 28.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:15
|
ДУ 6 25.12.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 14:21
|
ДУ 5 02.10.2023.PDF | зміни до договору |
03 жовтня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 17:04
|
ДУ 4 17.02.2023.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 15:15
|
ДУ 3 20.12.2022.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 12:45
|
ДУ 2 01.12.2022.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 12:43
|
ДУ 2 01.12.2022.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 20:41
|
ДУ 1 реквізити АРТ-БРУК 14.11.2022.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2022 20:37
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 16:44
|
Документи переможця | укладений |
07 вересня 2022 16:41
|
Локальний кошторис | укладений |
07 вересня 2022 16:41
|
Договір | укладений |
07 вересня 2022 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (заміна реквізитів підрядника) |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (виправлення виявлених помилок) |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) - у звязку із зміною порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, зважаючи на фактичний обсяг наданих послуг з відновлювальних робіт шляхом поточного ремонту вулично-шляхової мережі (частини тротуарів) Рівненської міської територіальної громади, дійшли згоди внести зміни у локальний кошторис, що є додатком до цього Договору та затвердити його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (зміна структури оплати) |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (уточнення виконавчого кошторису зважаючи на об'єми виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПО-0000306 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |