Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Digital mammographic system (NC 024:2019: 37672 — Stationary x-ray mammographic system, digital)(CPV 021:2015: Mammographic devices)(CPV 021:2015: 33110000-4 — Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982815 |
Вебсайт: | https://vood.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська область обл., м. Луцьк, , вул. Тімірязєва, буд. 1 |
Контактна особа: |
Леся Коновалова +380332264801 economist.vood@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Анатолій Самусь +380332260759 economist.vood@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | THE MUNICIPAL ENTERPRISE «VOLYN REGIONAL MEDICAL ONCOLOGY CENTRE» OF THE VOLYN REGIONAL COUNCIL |
National ID: | 01982815 |
Contact point: |
Lesya Konovalova +380332264801 economist.vood@gmail.com |
Additional contacts: |
Анатолій Самусь +380332260759 economist.vood@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2022 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2022 12:49 |
Очікувана вартість: | 9 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 серпня 2022 11:57 |
Enquiries until: | 14 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 вересня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 9 250 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 46 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 серпня 2022 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 серпня 2022 11:56 |
Оголошення про відкриті торги.pdf | |
24 серпня 2022 11:56 |
тендерна документація.pdf | |
24 серпня 2022 11:56 |
Додаток 4 (Проект договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000012 ● 6ab182a2aa8c484795d29b7645072442
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2022-08-24-002145-a 24.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 15:56:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі мамографічної системи цифрової (НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова), ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-24-002145-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Медгарант» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 13.10.2022 № 1 до договору від 13.10.2022 № 1310/3210.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-10 17:39:38
ВІДПОВІДЬ на запит
ВІДПОВІДЬ на запит Державної аудиторської служби України
в межах проведення моніторингу по процедурі відкриті торги за предметом закупівлі Мамографічна система цифрова (НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова)(ДК 021:2015: 33111650-2 - Мамографічні апарати) (ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)», оголошеної 24.08.2022р. за № UA-2022-08-24-002145-a
(в порядку частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Комунальне підприємство «Волинський обласний медичний центр онкології» Волинської обласної ради, відповідно до отриманого запиту від Державної аудиторської служби України, надає пояснення та інформує про наступне:
Відповідно до ст.4 ЗУ «Про Публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Обґрунтування технічних характеристик та розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено шляхом проведення інформаційного моніторингу, аналізу аналогічних закупівель, згідно з інформацією розміщеною в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель «ProZorro» та комерційних пропозицій ТОВ «Медтехніка-Кривий Ріг», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Медгарант».
Рішення про вибір і проведення процедури закупівлі та затвердження змісту інформації (оголошення) про проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі «Мамографічна система цифрова (НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова)(ДК 021:2015: 33111650-2 - Мамографічні апарати) (ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)) затверджено протоколом уповноваженої особи №76 від 24.08.2022 року.
Згідно оприлюдненого плану закупівлі UA-P-2022-08-24-001158-b, п.8 «Джерело фінансування» зазначено – «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)».
Оскільки, закупівля товару - мамографічної системи цифрової проводилась за рахунок власних коштів, отриманих від надання медичних послуг, згідно ліцензії про медичну практику № 1031 від 08.05.2021року, інформація про розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі не оприлюднювалася на веб-сайті, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Медгарант» вимог частини другої статті 41 Закону є додатки до відповіді на запит (п.5,6,7).
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 3 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) загальною засадою цивільного законодавства, зокрема, є свобода договору.
Частинами 2, 3 ст. 6 ЦК України встановлено, що сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами. Сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов`язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Відповідно до ч. 1 ст. 627 ЦК України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно з ч. 1 ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ч. 1 ст. 638 ЦК України).
Слід зазначити, що Законом не визначено переліку спеціальних істотних умов, які мають бути обов’язково включені до договорів про закупівлю, укладених за результатами процедур закупівель, проведених згідно Закону.
Тому, у відповідності до ч. 1 ст. 41 Закону, керуючись нормами Цивільного та Господарського кодексів України, між Замовником та переможцем процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕДГАРАНТ» укладено Договір купівлі-продажу № 1310/3210 від 13.10.2022 року (далі - Договір), відповідно до п. 11.12 якого сторони прийшли взаємної згоди про те, що істотними (основними) умовами цього Договору є:
11.12.1. предмет Договору, в тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі товару;
11.12.2. ціна, в тому числі ціна за одиницю товару, а також сума, визначена в договорі про закупівлю відповідно до ціни тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону;
11.12.3. строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов'язань щодо передання товару (виконання робіт, надання послуг);
11.12.4. умови розділу 13 цього Договору (Антикорупційні застереження);
11.12.5. інші умови Договору, які є істотними для даного виду договорів та/або відповідно до спеціального законодавства, що регулює діяльність, пов'язану з предметом закупівлі;
11.12.6. інші умови цього Договору, які визначені істотними за заявою однієї зі Сторін, яка (у разі її наявності) додається до цього Договору як його невід’ємна частина. З вищезазначеного вбачається, що порядок зміни ціни не є істотною умовою Договору у розумінні Цивільного та Господарського кодексів України, норм Закону та взаємно погоджених сторонами умов Договору.
Відповідно до п. 11.13 Договору враховуючи положення статті 651 Цивільного кодексу України (підстави для зміни або розірвання договору) та статті 188 Господарського кодексу України (порядок зміни та розірвання господарських договорів) зміна умов Договору, які не є істотними, здійснюється Сторонами у відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України.
Отже, сторони керуючись п. 11.13 Договору та нормами Цивільного та Господарського кодексів України, сторони мають право внести зміни до порядку здійснення оплати, оскільки даний порядок не є істотною умовою договору про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене, а також те, що проектом Договору та тендерною документацією процедури закупівлі було передбачено відповідний порядок внесення змін до умов договору про закупівлю, які не є істотними, уклавши додаткову угоду від 13.10.2022 року №1 до Договору, якою внесено зміни до порядку здійснення оплати, Замовником не порушено жодної норми Закону.
Додатки до відповіді на запит (скан-копії документів):
1. Протокол уповноваженої особи № 76 від 24.08.2022 року.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Медтехніка-Кривий Ріг».
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Медсервісгруп» від 03.08.2022 року.
4. Комерційна пропозиція ТОВ «Медгарант» від 03.08.2022 року.
5. Наказ про призначення на посаду директора.
6. Протокол загальних зборів засновників.
7. Ліцензія ДІЯРУ видана ТОВ «Мегарант».
8. Лист віт ТОВ «Медгарант.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982815 |
Місцезнаходження: | 43018, Україна, Волинська область обл., м. Луцьк, , вул. Тімірязєва, буд. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2022 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
9 240 000,00
UAH з ПДВ
|
9 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
9 250 000,00
UAH з ПДВ
|
9 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Переможець |
9 240 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2022 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2022 15:14
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2022 14:53
|
Договір.pdf | укладений |
13 жовтня 2022 14:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мамографічна система цифрова (НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) | 1 | штуки |
9 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1310/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мамографічна система цифрова (НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова) | 1 | штуки |
9 240 000,00
UAH з ПДВ
|