Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафа для документів (300х350х1840), Шафа для документів (600х500х2400), Шафа для документів (600х500х1840), Шафа для документів (600х350х1840), Шафа для документів (800х570х1840), Шафа для документів (800х350х1840), Стіл комп'ютерний (1500х600х750), Комп'ютерний стіл (1400х600х750)
Очікувана вартість
195 102,00 UAH
UA-2022-08-23-009403-a ● d87ea7e379b64442a7d6cb4562b1e29f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02002724 |
Вебсайт: | https://novavodolagacrl.com.ua |
Місцезнаходження: | 63202, Україна , Харківська обл., смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16 |
Контактна особа: |
Марина Зозуляк +380991844575 vodolagacrltenderm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2022 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2022 13:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2022 11:18 |
Очікувана вартість: | 195 102,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Шафа для документів (300х350х1840)-6шт., Шафа для документів (600х500х2400)-7шт., Шафа для документів (600х500х1840)-27шт., Шафа для документів (600х350х1840)-2шт., Шафа для документів (800х570х1840)-4шт., Шафа для документів (800х350х1840)-7шт., Стіл комп'ютерний (1500х600х750)-1шт., Комп'ютерний стіл (1400х600х750)-1шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Шафа для документів (300х350х1840)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
7 штуки
Шафа для документів (600х500х2400)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
27 штуки
Шафа для документів (600х500х1840)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
2 штуки
Шафа для документів (600х350х1840)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
4 штуки
Шафа для документів (800х570х1840)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
7 штуки
Шафа для документів (800х350х1840)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 штуки
Стіл комп'ютерний (1500х600х750)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 штуки
Комп'ютерний стіл (1400х600х750)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2022 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2022 17:12 |
Додаток 6.docx | |
23 серпня 2022 17:12 |
Додаток 4.docx | |
23 серпня 2022 17:12 |
Тендерна документація.docx | |
23 серпня 2022 17:12 |
Додаток 3.docx | |
23 серпня 2022 17:12 |
Додаток 2.docx | |
23 серпня 2022 17:12 |
Додаток 1.docx | |
23 серпня 2022 17:12 |
Додаток 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання
Дата подання: 27 серпня 2022 22:31
Дата відповіді: 30 серпня 2022 16:38
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
Що має надати учасник, якщо він особисто є виробником товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, якщо Учасник являється офіційним виробником даного товару, то Учасник повинен надати гарантійного листа в довільній формі, яким підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
запитання щодо нормативних документів
Дата подання: 27 серпня 2022 22:36
Дата відповіді: 31 серпня 2022 09:51
Замовник вимагає:
"4. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати Системі управління якістю та Системі екологічного управління, що підтверджується відповідним Сертифікатом ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікатом ДСТУ ISO14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, що повинно бути підтверджено копією Санітарно - Епідеміологічного Висновку (надати відповідні документи).
5. На підтвердження якості предмета, Учасник повинен надати паспорт та декларації відповідності".
Меблі не підлягають обов"язковій сертифікації в УКраїні. Сертифікати ISO є добровільними з боку виробників/постачальників та не є обов"язковими згідно з діючим законодаством УКраїні. Просимо надати обгрунтовану відповідь якими нормативно-правовими актами керувався Замовник при встановлені вказаного переліку документів. У разі неможливості надання посилань на діючі закони та інші нормативно-правові акти - виключайте вказані діскримінаційні вимоги з тендерної документації! у протилежному випадку - мибудемо оскаржувати цю вимогу документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації", згідно ч.5 ст 23 цього ж Закону "Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”. Зауважимо, що Сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом, який підтверджує якість поставленого товару.
Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати вказані Вами документи. Водночас, в п.7.2 розділу 7 Тендерної документації вказано «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.». Згідно ч.6 ст. 23 вищезазначеного Закону "Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.”.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю». Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати товар, який задовольнить вимоги Замовника.
Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації.
Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати вказані Вами документи. Водночас, в п.7.2 розділу 7 Тендерної документації вказано «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.». Згідно ч.6 ст. 23 вищезазначеного Закону "Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.”.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю». Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати товар, який задовольнить вимоги Замовника.
Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-23-009403-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «УРУС УКРАЇНА» ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА СПІЛКА ІНВАЛІДІВ АФГАНІСТАНУ», Код ЄДРПОУ:43884460
Дата подання: 29 серпня 2022 12:30
ВИМОГА
Шановний Замовнику !
Тендерною документацією передбачена вимога щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, зокрема, оригінал довідки з ДФС від Переможця про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка є дійсною на дату подання, у електронній формі.
Частиною п`ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про стан заборгованості переможця торгів є доступною в електронній системі закупівель (формується системою автоматично шляхом надіслання відповідних запитів та отримання відповідей).
Відповідно до Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі», затвердженого спільним наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 №37/11, проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державної фіскальної служби України).
Згідно з пунктом 14 Порядку № 37/11, інформація, яку передають, обробляють згідно із законодавством про захист персональних даних та використовують в електронній системі закупівель (у тому числі на авторизованих електронних майданчиках) виключно з метою проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднення її результатів, не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» інформація про наявність податкового боргу є публічною інформацією та її оприлюднює ДПС у формі відкритих даних на власному вебсайті та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.
Отже, інформація про наявність / відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є публічною в розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Таким чином, інформація про наявність (відсутність) у переможця торгів заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є не лише доступною в електронній системі закупівель, але й публічною.
На підставі викладеного, замовник не має право вимагати від переможця самостійного надання ним довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) оскільки документальне підтвердження, згідно із законодавством, відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) переможця процедури закупівель є доступним в електронній системі закупівель.
Зазначення такої вимоги в тендерній документації позбавляє переможця торгів можливості реалізувати належне йому право на укладення договору із замовником.
Згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Таким чином, саме спосіб зазначений в тендерній документації, у разі його недотримання учасником переможцем є підставою для його відхилення.
З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації стосовно способу підтвердження відсутності підстави установленої п.13 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів відповідно до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією передбачена вимога щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, зокрема, оригінал довідки з ДФС від Переможця про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка є дійсною на дату подання, у електронній формі.
Частиною п`ятою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про стан заборгованості переможця торгів є доступною в електронній системі закупівель (формується системою автоматично шляхом надіслання відповідних запитів та отримання відповідей).
Відповідно до Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі», затвердженого спільним наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 №37/11, проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державної фіскальної служби України).
Згідно з пунктом 14 Порядку № 37/11, інформація, яку передають, обробляють згідно із законодавством про захист персональних даних та використовують в електронній системі закупівель (у тому числі на авторизованих електронних майданчиках) виключно з метою проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднення її результатів, не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» інформація про наявність податкового боргу є публічною інформацією та її оприлюднює ДПС у формі відкритих даних на власному вебсайті та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.
Отже, інформація про наявність / відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є публічною в розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Таким чином, інформація про наявність (відсутність) у переможця торгів заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є не лише доступною в електронній системі закупівель, але й публічною.
На підставі викладеного, замовник не має право вимагати від переможця самостійного надання ним довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) оскільки документальне підтвердження, згідно із законодавством, відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) переможця процедури закупівель є доступним в електронній системі закупівель.
Зазначення такої вимоги в тендерній документації позбавляє переможця торгів можливості реалізувати належне йому право на укладення договору із замовником.
Згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Таким чином, саме спосіб зазначений в тендерній документації, у разі його недотримання учасником переможцем є підставою для його відхилення.
З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни до тендерної документації стосовно способу підтвердження відсутності підстави установленої п.13 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів відповідно до законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2022 17:11
Доброго дня, шановний Учаснику, відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону Закон України "Про публічні закупівлі" переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.2,3,5,6,8,12 і 13 ч.1 та ч.2 цієї статті, тобто Учасник повинен надати відповідні довідки, в тому числі і довідку, щодо відсутності заборгованості, опублікувавши їх в електронній системі закупівель. Також відповідно до ч.3 ст. 17 Закону Закон України "Про публічні закупівлі" Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2022 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
154 159,00
UAH з ПДВ
|
135 869,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАННОВ" |
156 746,00
UAH з ПДВ
|
135 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
174 009,00
UAH з ПДВ
|
172 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
194 298,00
UAH з ПДВ
|
173 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012" |
186 186,00
UAH з ПДВ
|
186 186,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КІЯН ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" |
195 100,00
UAH з ПДВ
|
195 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3375509539 |
Переможець |
135 869,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2022 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 16:10
|
Договір 03-10-2022 шафа.pdf | укладений |
03 жовтня 2022 16:08
|