Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з рецензування звіту про оцінку майна (нежитлове приміщення першого поверху та приміщення антресолі загальною площею 339,2 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, пл. Міцкевича А.,6/7 )
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2022-08-23-006664-a 2a2e28bdb4344d96b8ae662eff1569a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторож Лілія Вікторівна

lilia.storozh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25558625
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька площа,15
Контактна особа: Сторож Лілія Вікторівна
lilia.storozh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79310000-0: Послуги з проведення ринкових досліджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з рецензування звіту про оцінку майна (нежитлове приміщення першого поверху та приміщення антресолі загальною площею 339,2 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, пл. Міцкевича А.,6/7 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Галицька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79310000-0 — Послуги з проведення ринкових досліджень

Тендерна документація

23 серпня 2022 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гохберг Ігор Ісаакович
#2087902458
Переможець 2 500,00
UAH
23 серпня 2022 14:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 17:10
EPSON030.PDF зміни до договору
01 вересня 2022 17:09
дог_1_2500_20220823_12422583.pdf укладений
23 серпня 2022 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.2 Розділу 1 "Предмет договору" викласти в новій редакції: "Термін надання послуг - 20 робочих днів від дня укладення Договору"
Номер договору про закупівлю: 1/2500
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML