Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття вул. О.Гузар на ділянці від вул. Головної до вул. Стеценка в м. Чернівці
Очікувана вартість
5 893 916,00 UAH
UA-2022-08-23-005542-a ● 2e4bbb029f8545f2a31fe3d0e8d3d169
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372524076 trufina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2022 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2022 13:01 |
Очікувана вартість: | 5 893 916,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 469,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1,5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору: невиконання або неналежне виконання переможцем спрощеної закупівлі своїх зобов’язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття вул. О.Гузар на ділянці від вул. Головної до вул. Стеценка в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. О.Гузар на ділянці від вул. Головної до вул. Стеценка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2022 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2022 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. . | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2022 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2022 13:45 |
Додаток 1 (вимоги до предмета закупівлі) -ПР - Гузар.doc | |
23 серпня 2022 13:45 |
Додаток 3 (проект договору) - ПР - Гузар.doc | |
23 серпня 2022 13:45 |
ОГОЛОШЕННЯ - ПР Гузар.doc | |
23 серпня 2022 13:45 |
Додаток 2 (технічне завдання) - ПР - Гузар.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-23-005542-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 26 серпня 2022 17:44
Вимога про усунення дискримінаційної та корупційної вимоги встановленої Замовником в Оголошенні
Відповідно до п. 12 Додатку 1 до Оголошення зазначено, що для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно в період подачі пропозицій (або в період уточнення інформації про закупівлю) відвідати місце поточного ремонту, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути зафіксовано шляхом складання та підписання акту огляду об’єкта між Учасником та Замовником.
Вважаємо дану вимогу встановлену замовником в оголошенні такою, що є дискримінаційною, містить корупційні ознаки та повинна бути виключена з вимог оголошення виходячи з наступного.
22 серпня 2022 року нами було поставлено вимогу про усунення дискримінаційних вимог, які містять корупційні ознаки у закупівлях UA-2022-08-17-008789-a та UA-2022-08-17-008993-a оголошених Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради. Дані вимоги були проігноровані замовником та відповідно було відмовлено у їх задоволенні.
Згідно наданої Вами відповіді було зазначено, що кошторисна документація на поточний ремонт виготовлена у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова). Розділом V Настанови встановлено порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Пунктами 5.31.-5.32. регулюється порядок визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Абзацом 4 пункту 5.32. передбачено, що з метою зменшення ризиків підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Враховуючи надану вами відповідь хочемо зазначити наступне.
Відповідно до п. 5.31. – 5.32. «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зазначено визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт.
Відповідно до п. 5.31. Розділу V «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Таким чином, п. 5.31. Настанови передбачено розмір коштів кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт які обґрунтовує саме підрядник, а не учасник закупівлі. Також, абз. 2 п. 5.31 визначено, що розмір коштів передбачених на ризики за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5% та за динамічної договірної ціни —не враховується. Отже, учасник самостійно вираховує розмір ризиків за твердої ціни у розмірі до 1.5 % та за динамічної не визначається взагалі. В умовах оголошення Замовником також не зазначено який вид кошторису розробленого замовником, а для розрахунку витрат є всі необхідні вихідні дані зазначені у Технічному завданні.
Відповідно до абз. 4 п. 5.32 «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Таким чином, абз. 4 п. 5.32 Настанови зазначено, що саме підрядник, а не учасник закупівлі, та не у обов’язковому порядку здійснює обстеження будівельного майданчика з метою виявлення проблем.
Відповідно до ч. 1 ст. 318 Господарського кодексу України За договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.
Таким чином, підрядник є особа, яка бере на себе обов'язки з виконання робіт за договором підряду, і така, що залучає до виконання робіт інших осіб (субпідрядників). Отже, відповідно до вимог абз. 4 п. 5.32 Настанови огляд здійснює саме підрядник, який набуває даного статусу після укладення договору підряду. До укладення договору всі зацікавлені суб’єкти господарювання мають статус учасника закупівлі.
У абз. 4 п. 5.32 Настанови не зазначено, що за результатами огляду сторони повинні складати будь-які акти. Огляд здійснюється з метою уточненя робіт, які проводить підрядник, та для з’ясування із замовником питань, якщо вони звісно виникають. Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність складання акту, та якими нормами законодавства він передбачений, яка його форма, які сторони даного акту та яким нормам закупівель відповідає акт. Дана вимога містить тільки зобов’язання учасника отримати дозвіл від замовника на участь у закупівлі.
Також, згідно акту огляду від 16.08.2022 року наданому учасником ТОВ «Техно-Буд-Центр» у складі пропозиції по закупівлях UA-2022-08-17-008789-a та UA-2022-08-17-008993-a зазначається тільки, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» підтверджує, можливість виконати роботи/надати послуги відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, за відповідним предметом закупівлі. Отже фактично, в актах не визначається жодних технічних питань, що мають значення для визначення ризиків у складі тендерної пропозиції учасника, окрім як власне фіксація замовником до проведення кваліфікації переможця закупівлі його спроможність виконати роботи згідно предмету закупівлі. Даний акт не має жодного відношення до вимог абз. 4 п. 5.32 Настанови та питань, згідно яких проводиться огляд.
Окрім цього, п. 12 оголошення, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, », а не обов’язково оглянути об’єкт. Тобто вся взаємодія до закінчення аукціону між Замовником та учасником закупівлі здійснюється виключно через електронну систему закупівель. Складання акту огляду суперечить принципам здійснення закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Додатково і повторно наголошуємо, що аналогічні вимоги вже були неодноразово предметом розгляду в антимонопольному комітеті де було встановлено їхню незаконність та дискримінаційність, а саме: №2680-р/пк-пз від 09.02.2022 р., № 5364-р/пк-пз від 09.08.2022 р., №5252-р/пк-пз від 28.07.2022 р., №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 р., та багато інших рішень. Однак, цей факт замовником і надалі ігнорується, та Замовник безпідставно і надалі залишає таку вимогу в Оголошенні.
Відповідно до п. 1.2. Проекту договору зазначеному в Оголошенні Кількість наданих послуг має відповідати кошторису. Кількість наданих послуг (їх види) при потребі можуть змінюватись в межах договірної ціни.
Таким чином, навіть при виявленні на об’єкті огляду та виявленні додаткових робіт, або відсутності робіт учасник не може змінити їх, так як кількість наданих послуг повинна відповідати кошторису.
Таким чином, вимагаємо виключити з Додатку 1 оголошення до закупівлі вимоги встановлені п. 12 Додатку 1 як такі, що є дискримінаційними, незаконними, порушують принципи здійснення закупівель та містять корупційну складову.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дану вимогу встановлену замовником в оголошенні такою, що є дискримінаційною, містить корупційні ознаки та повинна бути виключена з вимог оголошення виходячи з наступного.
22 серпня 2022 року нами було поставлено вимогу про усунення дискримінаційних вимог, які містять корупційні ознаки у закупівлях UA-2022-08-17-008789-a та UA-2022-08-17-008993-a оголошених Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради. Дані вимоги були проігноровані замовником та відповідно було відмовлено у їх задоволенні.
Згідно наданої Вами відповіді було зазначено, що кошторисна документація на поточний ремонт виготовлена у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова). Розділом V Настанови встановлено порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Пунктами 5.31.-5.32. регулюється порядок визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Абзацом 4 пункту 5.32. передбачено, що з метою зменшення ризиків підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Враховуючи надану вами відповідь хочемо зазначити наступне.
Відповідно до п. 5.31. – 5.32. «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зазначено визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт.
Відповідно до п. 5.31. Розділу V «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Таким чином, п. 5.31. Настанови передбачено розмір коштів кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт які обґрунтовує саме підрядник, а не учасник закупівлі. Також, абз. 2 п. 5.31 визначено, що розмір коштів передбачених на ризики за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5% та за динамічної договірної ціни —не враховується. Отже, учасник самостійно вираховує розмір ризиків за твердої ціни у розмірі до 1.5 % та за динамічної не визначається взагалі. В умовах оголошення Замовником також не зазначено який вид кошторису розробленого замовником, а для розрахунку витрат є всі необхідні вихідні дані зазначені у Технічному завданні.
Відповідно до абз. 4 п. 5.32 «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Таким чином, абз. 4 п. 5.32 Настанови зазначено, що саме підрядник, а не учасник закупівлі, та не у обов’язковому порядку здійснює обстеження будівельного майданчика з метою виявлення проблем.
Відповідно до ч. 1 ст. 318 Господарського кодексу України За договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.
Таким чином, підрядник є особа, яка бере на себе обов'язки з виконання робіт за договором підряду, і така, що залучає до виконання робіт інших осіб (субпідрядників). Отже, відповідно до вимог абз. 4 п. 5.32 Настанови огляд здійснює саме підрядник, який набуває даного статусу після укладення договору підряду. До укладення договору всі зацікавлені суб’єкти господарювання мають статус учасника закупівлі.
У абз. 4 п. 5.32 Настанови не зазначено, що за результатами огляду сторони повинні складати будь-які акти. Огляд здійснюється з метою уточненя робіт, які проводить підрядник, та для з’ясування із замовником питань, якщо вони звісно виникають. Замовником жодним чином не обґрунтовано необхідність складання акту, та якими нормами законодавства він передбачений, яка його форма, які сторони даного акту та яким нормам закупівель відповідає акт. Дана вимога містить тільки зобов’язання учасника отримати дозвіл від замовника на участь у закупівлі.
Також, згідно акту огляду від 16.08.2022 року наданому учасником ТОВ «Техно-Буд-Центр» у складі пропозиції по закупівлях UA-2022-08-17-008789-a та UA-2022-08-17-008993-a зазначається тільки, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» підтверджує, можливість виконати роботи/надати послуги відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, за відповідним предметом закупівлі. Отже фактично, в актах не визначається жодних технічних питань, що мають значення для визначення ризиків у складі тендерної пропозиції учасника, окрім як власне фіксація замовником до проведення кваліфікації переможця закупівлі його спроможність виконати роботи згідно предмету закупівлі. Даний акт не має жодного відношення до вимог абз. 4 п. 5.32 Настанови та питань, згідно яких проводиться огляд.
Окрім цього, п. 12 оголошення, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, », а не обов’язково оглянути об’єкт. Тобто вся взаємодія до закінчення аукціону між Замовником та учасником закупівлі здійснюється виключно через електронну систему закупівель. Складання акту огляду суперечить принципам здійснення закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Додатково і повторно наголошуємо, що аналогічні вимоги вже були неодноразово предметом розгляду в антимонопольному комітеті де було встановлено їхню незаконність та дискримінаційність, а саме: №2680-р/пк-пз від 09.02.2022 р., № 5364-р/пк-пз від 09.08.2022 р., №5252-р/пк-пз від 28.07.2022 р., №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 р., та багато інших рішень. Однак, цей факт замовником і надалі ігнорується, та Замовник безпідставно і надалі залишає таку вимогу в Оголошенні.
Відповідно до п. 1.2. Проекту договору зазначеному в Оголошенні Кількість наданих послуг має відповідати кошторису. Кількість наданих послуг (їх види) при потребі можуть змінюватись в межах договірної ціни.
Таким чином, навіть при виявленні на об’єкті огляду та виявленні додаткових робіт, або відсутності робіт учасник не може змінити їх, так як кількість наданих послуг повинна відповідати кошторису.
Таким чином, вимагаємо виключити з Додатку 1 оголошення до закупівлі вимоги встановлені п. 12 Додатку 1 як такі, що є дискримінаційними, незаконними, порушують принципи здійснення закупівель та містять корупційну складову.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2022 09:14
Замовником не встановлено жодних умов, які б перешкоджали учасникам даної закупівлі відвідати місце поточного ремонту, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги, і зафіксувати цей факт шляхом складання та підписання акту огляду об’єкта між Учасником та Замовником. Оголошення про проведення даної закупівлі перебуває у вільному доступі на веб-сайті уповноваженого органу з питань публічних закупівель та містить контактні дані замовника, зокрема, його юридичну адресу, номери телефонів та електронні адреси контактних осіб.
З огляду на вище вказане, учасником не надано жодного документального підтвердження стосовно неможливості виконання вимоги замовника, встановленої пунктом 12 вимог до предмета закупівлі (додаток 1).
З огляду на вище вказане, учасником не надано жодного документального підтвердження стосовно неможливості виконання вимоги замовника, встановленої пунктом 12 вимог до предмета закупівлі (додаток 1).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2022 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
4 998 000,00
UAH з ПДВ
|
4 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
5 778 348,00
UAH з ПДВ
|
5 778 348,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Відхилено |
4 649 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2022 16:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77" #41412376 |
Відхилено |
4 650 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2022 17:49
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
5 778 348,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2022 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:51
|
ДД3 ПР дор. покр. вул. О. Гузар.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2022 16:14
|
ДД2 ПР -вул. О. Гузар на діл. від Головної до Стеценка.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2022 10:43
|
ДД 1 - Гузар.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 16:07
|
Договір ПР- вул. О.Гузар.pdf | укладений |
06 вересня 2022 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін надання послуг- до 18.11.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 5.1 та 10.1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |