Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (перфорований папір), код ДК 021:2015 - 30199000-0
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2022-08-23-003599-a 5c694924b0a54892bac46bec03f4313d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Бондаренко

+380532503618 bondarenkoto@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Полтавське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09331508
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Жовтнева, 63а
Контактна особа: Тетяна Бондаренко
+380532503618
bondarenkoto@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2022 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2022 17:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 коробка
Папір перфорований у коробі, 210мм, газетний, ЕСО 45 г/м., білизна (яскравість, іso%) - 63, 1700 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава , вул. Соборності, 63а, та/або вул. Сагайдачного, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару (партії) протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2022 11:49
Оголошення.docx
23 серпня 2022 11:44
проект договору.docx
23 серпня 2022 11:49
Оголошення.docx
23 серпня 2022 11:44
Оголошення.docx
23 серпня 2022 11:44
проект договору.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій