Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Steel pipe in PPU insulation in a polyethylene and SPIRO shell with shaped parts
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Георгій Якимчук +380931491402 rabota8988@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Собченко Андрій Сергійович +380631481509 ztke.vtv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise “Zhytomyrteplokomunenergo” of Zhytomyr City Council |
National ID: | 35343771 |
Contact point: |
Georgiy YAkimchuk +380931491402 rabota8988@gmail.com |
Additional contacts: |
Собченко Андрій Сергійович +380631481509 ztke.vtv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2022 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2022 12:30 |
Очікувана вартість: | 15 532 457,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 662,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 серпня 2022 18:52 |
Enquiries until: | 13 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 вересня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 15 532 457 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 77 662 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
The steel pipe is thermally insulated in a polyethylene sheath Ø 325/450
The steel elbow is thermally insulated in a SPIRO shell Ø 108/200
The steel elbow is thermally insulated in a SPIRO shell Ø 159/250
Ø 159/250
End sleeve for pipe 273/400
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів після пред’явлення Постачальником належно оформлених видаткових накладних щодо фактично отриманого Товару відповідно до умов даного договору. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2022 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2022 15:13 |
Додаток №2 Проект договру зі змінами.docx | |
13 вересня 2022 15:13 |
Список змін.docx | |
22 серпня 2022 18:50 |
Тендерна документація.docx | |
22 серпня 2022 18:50 |
Обґрунтування.docx | |
22 серпня 2022 18:50 |
Додаток №4 до ТД Лист-згода на обр.персон.даних.docx | |
22 серпня 2022 18:50 |
Додаток №3 до ТД Істотні умови до договору.docx | |
22 серпня 2022 18:50 |
Додаток №1 Технічні вимоги.docx |
13 вересня 2022 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2022 15:13 |
Додаток №2 Проект договру зі змінами.docx
|
|||
13 вересня 2022 15:13 |
Список змін.docx
|
|||
22 серпня 2022 18:50 |
Тендерна документація.docx
|
|||
22 серпня 2022 18:50 |
Обґрунтування.docx
|
|||
22 серпня 2022 18:50 |
Додаток №4 до ТД Лист-згода на обр.персон.даних.docx
|
|||
22 серпня 2022 18:50 |
Додаток №3 до ТД Істотні умови до договору.docx
|
|||
22 серпня 2022 18:50 |
Додаток №1 Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 13 жовтня 2022 12:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000049 ● 54b89d0f029e4512963b997f20590c2b
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
21 UA-2022-08-22-010564-a 22.08.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 16:42:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труби сталевої в ППУ ізоляції в поліетиленовій та СПІРО оболонці з фасонними частинами (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-22-010564-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ПТЗ» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2022 №695-22/1 до договору про закупівлю від 24.11.2022 № 695-22.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-10 16:51:56
Відповідь на звернення.
1. Інформую, що обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі зазначено в додатках до тендерної документації, зокрема, в технічних вимогах та файлі під назвою «Обґрунтування», які наявні в оголошенні закупівлі та додатковою додаються до даної інформації.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом отримання рахунків від чотирьох постачальників (рахунки та розрахунок орієнтовної вартості додається до інформації).
2. Інформація з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ПТЗ» вимог ч.2 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» надані даним товариством у своїй пропозиції (документи долучаються).
3. Додаткова угода №695-22/1 від 30.12.2022 укладалася з урахуванням військового стану, проблемності фактичної наявності та постачання даного виду товару з урахуванням реальних потреб підприємства у відповідності до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Крім того, інформую, що в жовтні 2022 року Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за даною процедурою здійснено перевірку щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Згідно Рішення №6440-р/пк-пз від 25.10.2022 порушень, окрім неправомірного відхилення учасника (які Замовником усунуті), не виявлено (Рішення додається).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-10 17:17:29
Відповідь на звернення.
1. Інформую, що обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі зазначено в додатках до тендерної документації, зокрема, в технічних вимогах та файлі під назвою «Обґрунтування», які наявні в оголошенні закупівлі та додатковою додаються до даної інформації.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом отримання рахунків від чотирьох постачальників (рахунки та розрахунок орієнтовної вартості додається до інформації).
2. Інформація з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ПТЗ» вимог ч.2 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» надані даним товариством у своїй пропозиції (документи долучаються).
3. Додаткова угода №695-22/1 від 30.12.2022 укладалася з урахуванням військового стану, проблемності фактичної наявності та постачання даного виду товару з урахуванням реальних потреб підприємства у відповідності до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Крім того, інформую, що в жовтні 2022 року Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за даною процедурою здійснено перевірку щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Згідно Рішення №6440-р/пк-пз від 25.10.2022 порушень, окрім неправомірного відхилення учасника (які Замовником усунуті), не виявлено (Рішення додається).
- Довідка на право підпису договору про закупівлю.pdf
- Додаток №1 Технічні вимоги.docx
- Інформація про наявність ліцензії.pdf
- Моніторінг.pdf
- Обгрунтування ціни.pdf
- Обґрунтування.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПТЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Термо - Ізол | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Термо - Ізол | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2022 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПТЗ" |
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
8 097 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Термо - Ізол |
9 586 204,00
UAH з ПДВ
|
8 097 514,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
15 300 000,00
UAH з ПДВ
|
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПТЗ" #34427263 |
Переможець |
8 097 510,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2022 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 17:11
|
Додаткова угода 695-22.PDF | зміни до договору |
02 січня 2023 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 10:28
|
Договір 695-22.PDF | укладений |
24 листопада 2022 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 695-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 695-22/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |