Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) "Реконструкція каналізаційних мереж та очисних споруд м. Коломия Івано-Франківської області (коригування)"
Очікувана вартість
55 072 062,00 UAH
UA-2022-08-22-008712-a 20c413c6593e4e60835dc16a96c73bfb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зумер Славомир

+30343349845 kolomyavoda@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Коломияводоканал"
Код ЄДРПОУ: 32148690
Вебсайт: http://kpvodokanal.if.ua
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, пл. Відродження, 1
Контактна особа: Зумер Славомир
+30343349845
kolomyavoda@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2022 14:08
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція каналізаційних мереж та очисних споруд м. Коломия Івано-Франківської області (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78215, Україна, Івано-Франківська область, с. Корнич, вул. Довбуша, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати підписання актів виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 серпня 2022 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 15:57
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415660
Переможець 54 913 206,07
UAH з ПДВ
31 серпня 2022 14:08

Документи

31 серпня 2022 14:08
Електронний підпис
31 серпня 2022 14:07
Протокол про намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2022 14:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415660
54 913 206,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2022 14:08
Електронний підпис
31 серпня 2022 14:07
Протокол про намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 20:38
Додаткова угода №1 очисні.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 20:37
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 16:37
Договір.PDF укладений
12 вересня 2022 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт по причині відсутності фінансування у повному обсязі протягом 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML