Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)
Очікувана вартість
196 350,00 UAH
UA-2022-08-22-008061-a 6b8781a1615a4e21aa0550a2b0c3fc0a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Капало

+380978399113 shkola2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийський ліцей імені Героя України Андрія Корчака Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22414207
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., м. Стрий, вул. Шевченка, 70
Контактна особа: Оксана Капало
+380978399113
shkola2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 196 350,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 981,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень



Відповідно до уточненого річного плану закупівель на 2022р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6545 штуки
55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Шевченка, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов договору та поданих накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2022 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 15:28
оголошення про проведення спрощеної закупівлі 2022 р.docx
22 серпня 2022 15:28
проєкт договору.docx
22 серпня 2022 15:28
дод.2.1 примірне меню пільговиків.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна 196 350,00
UAH
196 350,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 серпня 2022 15:37
Електронний підпис
26 серпня 2022 15:35
пропозиція ч.2.pdf
26 серпня 2022 15:35
пропозиція ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Петричкович Галина Богданівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна
#2240009344
Переможець 196 350,00
UAH
30 серпня 2022 11:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна #2240009344

№ рішення у справі

63/102-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

30 серпня 2022 11:54
Електронний підпис
30 серпня 2022 11:53
протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2022 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна
#2240009344
196 350,00
UAH
Документи

Документи

30 серпня 2022 11:54
Електронний підпис
30 серпня 2022 11:53
протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2023 19:17
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 09:14
харчування (1) (3).pdf зміни до договору
22 грудня 2022 09:11
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 15:22
харчування.pdf укладений
31 серпня 2022 15:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) 6545 штуки 30,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальну суму договору зменшити на 84270,00 грн., загальна вартість договору становить 112080, грн; кількість становить 3736 гарячих сніданків
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) 3736 штуки 30,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 112 080,00
UAH