Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІЖГІРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44070606 |
Місцезнаходження: | 90000, Україна , Закарпатська обл., Міжгірський р-н, селище міського типу Міжгір'я, вул.Шевченка, будинок 86 |
Контактна особа: |
ОКСАНА ЗОЗУЛИЧ +380964015556 osvitamizsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2022 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2022 11:09 |
Очікувана вартість: | 735 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2022 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2022 15:23 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-20-000046 ● 42b97341ffb448c1888e9d1490317d1d
- Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2022 №28-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.10.2022 №28-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-08-22-007941-a 22.08.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-21 10:52:25
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Оренда транспортних засобів без водія - 5 шт.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-22-007941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-26 15:26:28
Відповідь на звернення
На Ваш моніторинг повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість предмета закупівлі код ДК 021:2015: 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (Оренда транспортних засобів без водія - 5 шт.) розміщено на сайті https://www.mizhiria-osvita.gov.ua/informatsiia-pro-publichni-zakupivli/tehnichni-harakteristiki-2022-rik.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін, а також Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на дану послугу, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках та електронній системі закупівель «РroZorro».
Також повідомляємо, що ПКМУ №710 від 11.10.2016р. в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель носить рекомендаційний характер.
Бюджетні призначення встановлені рішенням про місцевий бюджет Міжгірської селищної ради на 2022 рік, яке затверджено на сесії селищної ради.
Необхідність у здійсненні даної закупівлі виникла у зв’язку з передачею п’яти шкільних автобусів на потреби ЗСУ. Орендованими автобусами на даний час здійснюється підвіз 60 відсотків учнів, які проживають на відстані більше 2 км від закладу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 12:19:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Оренда транспортних засобів без водія - 5 шт.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-22-007941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Згідно вимог тендерної документації, викладених в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (Додаток 3 до тендерної документації).
Так, згідно пунктів 1.3, 1.4 Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність діючого страхового полісу (дійсний на період подачі документів) та наявність протоколу технічної перевірки транспортного засобу (дійсний на період подачі документів).
Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП "ІВАНИНА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", який визначений переможцем процедури закупівлі, відсутні вищевказані документи, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 3.
Слід зазначити, що лист-згода з дотримання вимог, викладених у Додатку 3 (файл «Лист - згода датримання вимог.pdf») та інформація про транспортні засоби (файл «Інформація про транспортні засоби.pdf») з підписом представника замовника, що засвідчує відповідність транспортного засобу вимогам тендерної документації носять лише інформативний характер, а не є документами, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі щодо діючих на період подачі документів страхового полісу та протоколу технічної перевірки транспортного засобу.
Враховуючи викладене поясніть, чому Уповноваженою особою відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту та культури виконавчого комітету Міжгірської селищної ради не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ІВАНИНА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-27 11:09:23
Відповідь на запит
На Ваш Запит інформуємо, що ФОП "ІВАНИНА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" визнаний переможцем торгів правомірно.
Згідно вимог тендерної документації, викладених в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (Додаток 3 до тендерної документації). Згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1) Лист – згода довільної форми про те, що транспортні засоби передаються в оренду на період до 31 грудня 2022 року включно. Термін оренди транспортних засобів може бути скориговано в односторонньому порядку Орендарем в сторону зменшення, у тому числі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника або переходом з очної форми навчання у закладах освіти Міжгірської ТГ на навчання за дистанційною формою.
2) Лист – гарантія довільної форми про те, що протягом усього строку оренди, орендодавець повинен:
- підтримувати транспортні засоби у належному стані, включаючи проведення поточного та капітального ремонту і надання необхідного приладдя;
- забезпечити обов’язкове страхування автобусів;
- проводити щоденний технічний огляд автобусів, перевірку відповідності технічного стану до вимог законодавства перед випуском на маршрут.
3) Інформацію про транспортні засоби згідно зразка.
Дані документи ФОП "ІВАНИНА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " у складі тендерної пропозиції надав.
Наявність діючого страхового полісу (дійсний на період подачі документів) та наявність протоколу технічної перевірки транспортного засобу (дійсний на період подачі документів) є вимогою до автобусів, але тендерною документацією не вимагається їх надання, оскільки у ТД не зазначено, що учасник надає, або учасник подає ці документи.
Оригінали страхових полісів та протоколів технічної перевірки транспортних засобів ФОП "ІВАНИНОЮ В.І." були подані під час передачі транспортних засобів у оренду.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель інформуємо, що відділом освіти сім’ї, молоді, спорту та культури виконавчого комітету Міжгірської селищної ради надіслано лист з пропозицією про розірвання договору ФОП Іванині В.І., з яким укладено договір оренди транспортних засобів 23.09.2022 №162. Даний лист №-1-15/858 від 15.11.22 додається. Після підписання, угода про розірвання договору буде оприлюднена в електронній системі закупівель згідно чинного законодавства. З метою недопущення виявлених моніторингом порушень у подальшому та дотримання вимог статті 5 та 22 Закону № 922-VIII керівництвом відділу проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та вирішено направити на курси підвищення кваліфікації з питань проведення публічних закупівель.
2022-11-16 16:03:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розвірвання договору від 23.09.2022 №162 (додаткова угода від 21.11.2022 №1)
2022-11-24 12:00:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2022 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІВАНИНА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " |
731 500,00
UAH з ПДВ
|
731 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бігар Олександр Михайлович |
734 825,00
UAH з ПДВ
|
734 825,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНИНА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ " #2743921757 |
Переможець |
731 500,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2022 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 14:39
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
22 листопада 2022 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 11:56
|
Договір.pdf | укладений |
23 вересня 2022 11:54
|