Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорії)
Очікувана вартість
198 360,00 UAH
UA-2022-08-22-007924-a 8b0dc1b4a40e4768bd13c0a24a90e111
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соколович

+380380324571 school7-str@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТРИЙСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №7 СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22414848
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, ВУЛИЦЯ КОЛЕССИ, будинок 12
Контактна особа: Ірина Соколович
+380380324571
school7-str@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6612 штуки
за кодом ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вулиця КОЛЕССИ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

22 серпня 2022 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЗЕРИН КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
#2394712281
Переможець 198 360,00
UAH
22 серпня 2022 15:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 13:26
Дод.угода харч..pdf зміни до договору
22 грудня 2022 13:20
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 16:41
ДУ Харч 2.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 15:22
Додаткова угода 31.08.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 15:20
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2022 22:15
Протокол 7 школа.pdf зміни до договору
23 серпня 2022 22:08
Дог. харчування 7 школа.pdf укладений
22 серпня 2022 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що закупівля за предметом код ДК 021:2015 – 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) (ID: UA-2022-08-02-001676- та ID: UA-2022-08-10-000775-a ) двічі автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п. 2 ч.18 ст. 14 Закону (відсутності пропозицій учасників для участі в ній.) обгрунтовано підстави для укладення договору без застосування електронної системи закупівель, а саме: договір без застосування електронної системи закупівель за кодом ДК 021:2015 55510000-8 послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) на суму 198 360,00 грн.укладено з підстав, визначених в п.1 ч.7 ст. 3 Закону: "якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників, у тому числі частково (за лотом). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено назву замовника, узв'язку з реєстрацією Статуту у новій редакції. Повна назва: Стрийський ліцей № 7 Стрийської міської ради Львівської області. Скорочена назва: Стрийський ліцей № 7
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Суму договору зменшено на 60,00 грн. і вона становить 198 300,00 грн. (сто дев'яносто вісім тисяч триста грн., 00 коп.) Без ПДВ. 2.Кількість зменшено на 2 гарячих сніданки і вона складає 6610 шт.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору зменшено на 59880 грн. (п'ятдесят дев'ять тисяч вісімсот вісімдесят грн., 00 коп.) без ПДВ. Кількість зменшено на 1996 обідів для пільгових категорій дітей.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML