Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26120629 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
Контактна особа: |
Ольга Шостакевич +380978007306 sklanov1985@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2022 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2022 15:52 |
Очікувана вартість: | 1 430 216,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 302,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги проводяться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів з можливістю відстрочки платежу до 10 календарних днів після підписання Замовником актів приймання-передачі робіт (послуг) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2022 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2022 11:08 |
Тендерна документація нова редакція .docx | |
29 серпня 2022 11:08 |
перелік змін до тендерної документації.docx | |
22 серпня 2022 15:19 |
Обгрунтування.pdf | |
22 серпня 2022 15:19 |
проект договору.docx |
29 серпня 2022 11:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2022 11:08 |
Тендерна документація нова редакція .docx
|
|||
29 серпня 2022 11:08 |
перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
22 серпня 2022 15:19 |
Обгрунтування.pdf
|
|||
22 серпня 2022 15:19 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-15-000013 ● 5067c0d22add4a20be58cc22449733de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.12.2022 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 14.12.2022 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-08-22-007841-a від 22.08.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-16 09:42:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулиці Огієнка (аварійно-відновлювальні роботи) в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-22-007841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 12:56:07
Відповідь на запит
Поточний ремонт вулиці Огієнка (аварійно-відновлювальні роботи) в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (за номером ID: UA-2022-08-22-007841-a)
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області інформуємо наступне:
1. Розмір бюджетного призначення передбачений рішеннями Володимирської міської ради від 23.02.2022 №13/19 та від 30.09.2022 №17/10 «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2021 року № 12/16 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2022 рік»» та паспортом бюджетної програми.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Поточний ремонт вулиці Огієнка (аварійно-відновлювальні роботи) в місті Володимир Волинської області» розробленої ФОП Гедз А.М.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
4. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Володимирської міської ради. При переході за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/, з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, підпорядкованих комунальних підприємств, установ, закладів», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Плани закупівлі управління інфраструктури», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі (ввести індикатор плану закупівлі UA-P-2022-08-22-002322-b) та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене під інформацією «Документи замовника».
Додатково обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене окремим файлом на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-22-007841-a разом із тендерною документацією.
Скановані копії акту дефектів, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, локального кошторису на будівельні роботи та обґрунтування щодо проведення процедури відкритих торгів додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі від 23.12.2022 року (UA-M-2022-12-15-000013 ● 5067c0d22add4a20be58cc22449733de), управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради повідомляє таке. Замовником враховані зауваження органу фінансового контролю, викладені у висновку та здійсненюються заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень, зокрема проведено роз’яснювальну роботу. Крім того, повідомляємо, що у зв’язку з відсутністю в управління інфраструктури власного веб-сайту з технічних причин, інформація щодо публічних закупівель управління інфраструктури як виконавчого органу Володимирської міської ради (органу місцевого самоврядування), на даний час розміщується на офіційному сайті Володимирської міської ради (веб-сайт: https://volodymyrrada.gov.ua). Враховуючи зазначене, з метою виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 №710 та зобов’язань щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно вищевказаного висновку, Замовником оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2022-08-22-007841-a шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ (закладка «Бізнес», в розділі «Публічні закупівлі», під заголовком «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі» 2022 рік). В подальшому Замовником забезпечуватиметься оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ у строки, передбачені чинним законодавством.
2022-12-27 08:13:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2022 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК |
1 367 026,49
UAH з ПДВ
|
1 274 815,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
1 404 486,00
UAH з ПДВ
|
1 274 815,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Переможець |
1 274 815,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2022 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 10:49
|
договір № 82.pdf | укладений |
30 вересня 2022 10:41
|