Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та поточний ремонт картриджів
Очікувана вартість
1 170,00 UAH
UA-2022-08-22-007091-a 595733a9a8dd4fc797acc3bfd5ed4da5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вачіль

+380956271626 ufer_steprada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ ТА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41852149
Місцезнаходження: 42304, Україна , Сумська обл., Сумський район, селище міського типу Степанівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 5
Контактна особа: Світлана Вачіль
+380956271626
ufer_steprada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42304, Україна, Сумська область, Степанівка, Центральна 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
Поточний ремонт картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42304, Україна, Сумська область, Степанівка, Центральна 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

22 серпня 2022 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГОРОБІЙ ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ
#2234404790
Переможець 1 170,00
UAH
22 серпня 2022 14:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 14:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 170,00
UAH