Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції повітряної лінії 0,4кВ від ТП-146 Л1-Гордієнко, Л3-Піонерська, Л4-Сосновська в Черкаській обл., Черкаського р-ну, м. Сміла.
Очікувана вартість
224 000,00 UAH
UA-2022-08-22-006847-a cec37129812a4bf38145bc708169f294
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Богдан Іванович

380930841525 b.hordiienko@obl.ck.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Контактна особа: Гордієнко Богдан Іванович
380930841525
b.hordiienko@obl.ck.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 224 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 344,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» (із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за № 275/35897.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1120 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додаток 3 до документації. Завдання, визначені у оголошенні та додатках.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції повітряної лінії 0,4кВ від ТП-146 Л1-Гордієнко, Л3-Піонерська, Л4-Сосновська в Черкаській обл., Черкаського р-ну, м. Сміла.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів в розмірі 100 % на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Акту прийому-передачі проектно-кошторисної документації, протягом 10 днів після фактичної передачі замовнику проектно-кошторисної документації відповідно до умов договору. Місцезнаходження замовника - 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285. Категорії замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. З урахуванням «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись разом з файлом «p7s» (із накладанням електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за № 275/35897.

Сума забезпечення: 1120 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 14 Закону.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.
22 серпня 2022 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 14:39
Додатки до завдання на проектування.rar
22 серпня 2022 14:39
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ» 223 492,80
UAH з ПДВ
223 492,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 серпня 2022 16:31
Електронний підпис
30 серпня 2022 15:48
28.01.2021 витяг ЕЛМ.pdf
30 серпня 2022 15:48
Виписка ЕЛМ.pdf
30 серпня 2022 15:48
Витяг 30.08.2022.pdf
30 серпня 2022 15:48
Диплом Зінченко.pdf
30 серпня 2022 15:48
Диплом Творогов.pdf
30 серпня 2022 15:48
Диплом Фоменко.pdf
30 серпня 2022 15:48
Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2022 15:48
Довідка досвід.pdf
30 серпня 2022 15:48
Довідка працівники-3.pdf
30 серпня 2022 15:48
Ліцензія на програму.pdf
30 серпня 2022 15:48
Ліцензія та дозволи.pdf
30 серпня 2022 15:48
Статут 2013 із змінами.pdf
30 серпня 2022 15:48
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2022 15:48
кошторис.zip
30 серпня 2022 15:48
про опис до Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ»

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ»
#36785343
Переможець 223 492,80
UAH з ПДВ
07 вересня 2022 09:09

Документи

07 вересня 2022 09:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2022 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ»
#36785343
223 492,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2022 09:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 09:37
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2023 10:36
781-03_18-22 ДУ№6.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 10:36
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2023 09:18
781-03_18-22від19.09.22.PDF зміни до договору
04 вересня 2023 09:17
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2023 15:34
781-03-18-22_19.09.2022_ТОВ ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ_виготовлення ПКД_ДУ 4.pdf зміни до договору
03 серпня 2023 15:34
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2023 12:06
781-03_18-22від19.09.22 ДУ 3.PDF зміни до договору
05 липня 2023 12:05
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2023 08:37
781-03_18-22 ДУ2.pdf зміни до договору
03 квітня 2023 08:37
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:47
781-03_18-22 ДУ 1 від 29.12.2022.PDF зміни до договору
04 січня 2023 15:47
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 14:53
781-03_18-22 від 19.09.22.PDF укладений
20 вересня 2022 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із виникненням об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, Сторони домовились продовжити строк виконання робіт за Договором та строк дії Договору, без збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 781-03/18-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із виникненням об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, Сторони домовились продовжити строк виконання робіт за Договором та строк дії Договору, без збільшення суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 781-03/18-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 30.06.2023 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк дії договору та термін виконання робіт продовжено до 31.07.2023.
Номер договору про закупівлю: 781-03/18-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 781-03/18-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №5 від 31.08.2023 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк виконання робіт– до 30.09.2023 року. Строк дії договору - до 30.09.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 781-03/18-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №6 від 29.09.2023 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк виконання робіт– до 31.12.2023 року. Строк дії договору - до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 781-03/18-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 223 492,80
UAH (в тому числі ПДВ 37 248,80 UAH)