Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (послуги з прибирання) Код ДК 021:2015-90910000-9
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2022-08-22-006340-a 8cf4b55bc6ec4fbf8d7f5471486a6132
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Стукалова

+380577758116 stukalovaim@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 09351600
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Конституції майдан, 22
Контактна особа: Ірина Стукалова
+380577758116
stukalovaim@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2022 17:00
Початок аукціону: 05 вересня 2022 13:43
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 11.1. Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначених у підпункті 11.3 пункту 11 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції. 11.2. Гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - повне найменування принципала – юридичної особи, для принципала – фізичної особи- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); - код згідно з ЄДРПОУ – для принципала – юридичної особи –резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала – фізичної особи – резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - назву валюти, у якій надається гарантія; - суму гарантії цифрами та словами; - посилання на оголошення, предмет закупівлі; - дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини («документація на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № __»); - найменування бенефіціара – юридичної особи - Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», 61003, місто Харків, Конституції майдан, буд. 22, код ЄДРПОУ 09351600, МФО 351823, номер рахунку (IBAN): UA663518230000000000037392003); - код згідно з ЄДРПОУ – для беніфіціара – юридичної особи (Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» - код ЄДРПОУ 00032129). - найменування банку-гаранта; - дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; - умови, за яких надається право вимагати платіж: «Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення процедури закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: * відкликання пропозиції процедури закупівлі Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними; * у разі не підписання або відмови від підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю на умовах документації процедури закупівлі; * не надання Учасником, що став переможцем торгів, повного пакету документів у паперовому вигляді, що передбачені для надання Замовнику пунктами 13.1.1 – 13.1.10 розділу 13 документації процедури закупівлі; * не надання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір»; - підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів банком-гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Подання електронної банківської гарантії: Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 11.3. Розмір забезпечення пропозиції: 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 11.4. Строк дії забезпечення пропозиції 90 (дев’яносто) календарних днів, включаючи дату проведення аукціону. 11.5. До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). 11.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 11.7. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з прибирання)
Код ДК 021:2015-90910000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61005, Україна, Харківська область, Харків, Конституції майдан, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

11.1. Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначених у підпункті 11.3 пункту 11 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції. 11.2. Гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - повне найменування принципала – юридичної особи, для принципала – фізичної особи- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); - код згідно з ЄДРПОУ – для принципала – юридичної особи –резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала – фізичної особи – резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - назву валюти, у якій надається гарантія; - суму гарантії цифрами та словами; - посилання на оголошення, предмет закупівлі; - дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини («документація на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № __»); - найменування бенефіціара – юридичної особи - Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», 61003, місто Харків, Конституції майдан, буд. 22, код ЄДРПОУ 09351600, МФО 351823, номер рахунку (IBAN): UA663518230000000000037392003); - код згідно з ЄДРПОУ – для беніфіціара – юридичної особи (Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» - код ЄДРПОУ 00032129). - найменування банку-гаранта; - дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; - умови, за яких надається право вимагати платіж: «Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення процедури закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: * відкликання пропозиції процедури закупівлі Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними; * у разі не підписання або відмови від підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю на умовах документації процедури закупівлі; * не надання Учасником, що став переможцем торгів, повного пакету документів у паперовому вигляді, що передбачені для надання Замовнику пунктами 13.1.1 – 13.1.10 розділу 13 документації процедури закупівлі; * не надання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір»; - підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів банком-гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Подання електронної банківської гарантії: Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 11.3. Розмір забезпечення пропозиції: 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 11.4. Строк дії забезпечення пропозиції 90 (дев’яносто) календарних днів, включаючи дату проведення аукціону. 11.5. До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). 11.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 11.7. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.

Сума забезпечення: 150000 UAH
22 серпня 2022 14:17
Оголошення.pdf
22 серпня 2022 14:17
ДКТ прибирання 2022.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників
Дата подання: 25 серпня 2022 14:42
Дата відповіді: 25 серпня 2022 14:47
Доброго дня, шановний Замовнику! В п.13 пп 13.3. ТД потрібно надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконаних договорів ( в кількості не менше двох) на прибирання приміщень загальною площею не менше 10 000 м2, у період з 2018 по 2021 роки, з терміном надання послуг – не менше 3-х місяців поспіль (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів). Запитання: для підтвердження досвіду виконаних договорів загальна площа на прибирання приміщень не менше 10 000 кв.м. має бути в кожному договорі чи сумарно в двох?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Потрібно надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконаних договорів на прибирання приміщень загальною площею не менше 10 000 м2 в кількості не менше двох виконаних договорів.
КЕП
Дата подання: 25 серпня 2022 18:45
Дата відповіді: 26 серпня 2022 15:23
Ваша закупівля не має кваліфікованого підпису, тобто не є дісною. На підставі яких нормативно-правових актів ви проводите закупівлю на 8 млн без КЕП?
Відповідь: Замовник проводить закупівлю на підставі "Порядку організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ "Ощадбанк"" за спрощеною процедурою, відсутність КЕП Замовника не є підставою для скасування закупівлі або визнання її недійсною на будь-якому етапі і не створює перешкод або обмежень для участі в закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-22-006340-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Сірченко Артур Владиславович", Код ЄДРПОУ:3506111213
Дата подання: 25 серпня 2022 18:47
Вимога щодо скасування закупівлі та приведення її у відповідність до діючого законодавства
В порушення вимог діючого законодаства закупівля не містить КЕП упоноваженої особи, а отже є недійсною. Вимагаємо скасувати закупівлю та провести її згідно з законодавством
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2022 15:23
Замовник проводить закупівлю на підставі "Порядку організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ "Ощадбанк"" за спрощеною процедурою, відсутність КЕП Замовника не є підставою для скасування закупівлі або визнання її недійсною на будь-якому етапі і не створює перешкод або обмежень для участі в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-08-22-006340-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40107637
Дата подання: 23 вересня 2022 14:39
Скарга на рішення Замовника щодо вибору переможця
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА", оскільки тендерна пропозиція Учасника суттєво не відповідає вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2022 11:02
Відповідь на скаргу міститься прикріпленому листі
Номер вимоги: UA-2022-08-22-006340-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КЛІНІНГ СЕРВІС +", Код ЄДРПОУ:43346981
Дата подання: 23 вересня 2022 15:31
Скарга на дії Замовника щодо неправомірного рішення про акцепт пропозиції ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА»
Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про акцепт пропозиції ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА» та вважає, що прийняте
Замовником рішення є необґрунтованим та неправомірним та таким, що порушує права Скаржника, пов’язані з участю в закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2022 10:57
Відповідь на скаргу міститься прикріпленому листі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2022 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА " 4 806 000,10
UAH з ПДВ
4 806 000,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС" 6 399 892,80
UAH з ПДВ
5 549 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЛІНІНГ СЕРВІС +" 6 619 891,05
UAH з ПДВ
5 550 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" 6 839 108,64
UAH з ПДВ
5 690 108,64
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" 6 759 822,24
UAH з ПДВ
6 090 099,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ЄВРОПОБУТСЕРВІС" 6 570 000,00
UAH з ПДВ
6 099 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 вересня 2022 10:26
Електронний підпис
02 вересня 2022 10:25
Електронний підпис
02 вересня 2022 10:24
Виписка нова.pdf
02 вересня 2022 10:24
Протокол НР.7z
02 вересня 2022 10:24
Копія паспорту.pdf
02 вересня 2022 10:24
Лист-пояснення (ФОП).pdf
02 вересня 2022 10:24
Акти договір ХІМРЕСУРС.zip
02 вересня 2022 10:24
Банківська ліцензія.7z
02 вересня 2022 10:24
Лист для клієнтів.7z
02 вересня 2022 10:24
Гарантія 3876-22.7z
02 вересня 2022 10:24
Лист-відгук ХІМРЕСУРС.pdf
02 вересня 2022 10:24
Акти договір ДПС.zip
02 вересня 2022 10:24
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2022 10:24
Довідка ВПО.pdf
02 вересня 2022 10:24
Гарантійний лист (ВС).pdf
02 вересня 2022 10:24
Довідка щодо досвіду.pdf
02 вересня 2022 10:24
Лист здійснення БД.7z
02 вересня 2022 10:24
Аналогічний договір ДПС.pdf
02 вересня 2022 10:24
Довідка щодо МТБ.pdf
02 вересня 2022 10:24
Квитанція №2.PDF
02 вересня 2022 10:24
Лист-відгук ДПС.pdf
02 вересня 2022 10:24
Наказ Фролова Ю.М.7z
02 вересня 2022 10:24
Податкова декларація.PDF
02 вересня 2022 10:24
Витяг із Статуту.7z

Публічні документи

02 вересня 2022 13:10
Електронний підпис
02 вересня 2022 13:08
27 Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2022 13:08
11. Копія Статуту.pdf
02 вересня 2022 13:08
6.1. Копія актів Атрій.pdf
02 вересня 2022 13:08
5.1. Копія договору Атрій.pdf
02 вересня 2022 13:08
7.1. Лист-відгук Атрій.pdf
02 вересня 2022 13:08
6.2. Копія актів Укрдок 17.pdf
02 вересня 2022 13:08
7.2. Відгук Укрдок 17.pdf

Публічні документи

02 вересня 2022 16:04
Електронний підпис
02 вересня 2022 15:59
Лист відгук.pdf
02 вересня 2022 15:59
10_копія Статут.pdf
02 вересня 2022 15:59
Опис.pdf
02 вересня 2022 15:59
Копія актів прибирання.pdf
02 вересня 2022 15:59
Рішення засновника.pdf
02 вересня 2022 15:59
7_Фінансова звітність 2021.PDF
02 вересня 2022 15:59
Договір гарантії кл.pdf
02 вересня 2022 15:59
25_Гарантійни лист ТЗ.pdf
02 вересня 2022 15:59
17_довідка ст17.pdf
02 вересня 2022 15:59
Наказ Директора 12.11.19.pdf
02 вересня 2022 15:59
Рішення внесення змін.pdf
02 вересня 2022 15:59
Копія договору.pdf
02 вересня 2022 15:59
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2022 13:59
Електронний підпис
02 вересня 2022 13:55
26. Гарантія.zip
02 вересня 2022 13:55
24. Статут.pdf

Публічні документи

02 вересня 2022 15:43
Електронний підпис
02 вересня 2022 15:42
10.8. Акти ОЦЗ 8.pdf
02 вересня 2022 15:42
9. ДУ 1,2,3,4.pdf
02 вересня 2022 15:42
10. відгук.jpg
02 вересня 2022 15:42
8. договір Нафтогаз.PDF.p7s
02 вересня 2022 15:42
10.5. Акти ОЦЗ 5.pdf
02 вересня 2022 15:42
11. Договір ОЦЗ.pdf.p7s
02 вересня 2022 15:42
10.1. Акти ОЦЗ 1.pdf
02 вересня 2022 15:42
18.персональні дані.pdf
02 вересня 2022 15:42
11.1. відгук Оцз.pdf
02 вересня 2022 15:42
15. довідка МТБ.pdf.p7s
02 вересня 2022 15:42
11. Договір ОЦЗ.pdf
02 вересня 2022 15:42
9. ДУ 1,2,3,4.pdf.p7s
02 вересня 2022 15:42
10. відгук.jpg.p7s
02 вересня 2022 15:42
10.7. Акти ОЦЗ 7.pdf
02 вересня 2022 15:42
11.1. відгук Оцз.pdf.p7s
02 вересня 2022 15:42
18.персональні дані.pdf.p7s
02 вересня 2022 15:42
13. Звітність 2021.zip.pdf.p7s
02 вересня 2022 15:42
14. Форма пропозиції.pdf
02 вересня 2022 15:42
10.3. Акти ОЦЗ 3.pdf
02 вересня 2022 15:42
10.10 Акти ОЦЗ 10.PDF
02 вересня 2022 15:42
10.4. Акти ОЦЗ 4.pdf
02 вересня 2022 15:42
15. довідка МТБ.pdf
02 вересня 2022 15:42
4. довкілля зобов'язання.pdf
02 вересня 2022 15:42
13. Звітність 2021.zip.pdf
02 вересня 2022 15:42
10.6. Акти ОЦЗ 6.pdf
02 вересня 2022 15:42
8. договір Нафтогаз.PDF
02 вересня 2022 15:42
6. стаття 17 узагальнена.pdf
02 вересня 2022 15:42
14. Форма пропозиції.pdf.p7s
02 вересня 2022 15:42
10.9 Акти ОЦЗ 9.PDF
02 вересня 2022 15:42
10.2. Акти ОЦЗ 2.pdf

Публічні документи

02 вересня 2022 14:30
Електронний підпис
02 вересня 2022 14:26
8 Договір 1717_1.PDF
02 вересня 2022 14:26
10 Лист-відгук 1717_1.pdf
02 вересня 2022 14:26
14 Довідка ст.17 ч.1 п.6.PDF
02 вересня 2022 14:26
13 Статут.pdf
02 вересня 2022 14:26
27 Тендерна пропозиція.PDF
02 вересня 2022 14:26
6 Акти до договору 145_2021.pdf
02 вересня 2022 14:26
28 Довідка довкілля.PDF
02 вересня 2022 14:26
29 Повноваження.pdf
02 вересня 2022 14:26
16 Довідка банкрутство.PDF
02 вересня 2022 14:26
11 Фін.звітність за 2021р..PDF
02 вересня 2022 14:26
30 Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 вересня 2022 14:26
9 Акти до договору1717_1.pdf
02 вересня 2022 14:26
5 Договір 145_2021.PDF
02 вересня 2022 14:26
2 Довідка обладнання.PDF
02 вересня 2022 14:26
1 Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "КЛІНІНГ СЕРВІС +"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПП "ЄВРОПОБУТСЕРВІС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
#3162109260
Переможець 4 806 000,10
UAH з ПДВ
22 вересня 2022 16:05

Документи

22 вересня 2022 16:04
Акцепт ФОП Мамець К.М..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2022 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
#3162109260
4 806 000,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2022 16:04
Акцепт ФОП Мамець К.М..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 2022 Мамець скан.docx укладений
21 жовтня 2022 09:26