Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2022-08-22-005944-a ● c76259e0a7734ee2b3254098f1bb024d
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
22 серпня 2022
Інформація про замовників
Найменування: | Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 41316723 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Костянтин Белінський +380682040416 jurist.km@fssu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Розрахунки здійснюються Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, після отримання Товару протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів.
Покупець не несе відповідальності за несвоєчасно проведені розрахунки в разі відсутності своєчасного фінансування на вказані цілі або з інших причин, що сталися не з вини Покупця. Датою оплати (датою виконання Покупцем зобов’язань) є дата зарахування грошей на рахунок Постачальника.
Постачальник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі страхування, доставка та інше.
Поставка Товару Покупцю здійснюється однією партією, відповідно до замовлення Покупця до 30.09.2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Розрахунки здійснюються Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, після отримання Товару протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів.
Покупець не несе відповідальності за несвоєчасно проведені розрахунки в разі відсутності своєчасного фінансування на вказані цілі або з інших причин, що сталися не з вини Покупця. Датою оплати (датою виконання Покупцем зобов’язань) є дата зарахування грошей на рахунок Постачальника.
Постачальник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі страхування, доставка та інше.
Поставка Товару Покупцю здійснюється однією партією, відповідно до замовлення Покупця до 30.09.2022 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30400, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Островського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Щільність аркуша | 80 | грам на квадратний метр |
Товщина аркуша | від 103 | мікрометр |
Непрозорість паперу | від 91 | відсоток |
Кількість аркушів в пачці | 500 | штуки |
Білизна аркуша | від 150 | відсоток |
Формат паперу | А4 (210х297 мм) | |
Колір паперу | білий |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
788,00
UAH з ПДВ
|
788,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
796,80
UAH з ПДВ
|
796,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
788,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2022 14:17
|
договір на папір.pdf | укладений |
19 вересня 2022 14:15
|