Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання цифрового радіозв’язку (Ретранслятор цифровий стаціонарний, цифрова стаціонарна радіостанція, цифрова автомобільна радіостанція, цифрова портативна радіостанція) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм.
Digital radio equipment (digital stationary repeater, digital stationary radiostation, digital vehicle radiostation, digital portable radiostation) according to the code of the national classifier of Ukraine SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»: 32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus
Digital radio equipment (digital stationary repeater, digital stationary radiostation, digital vehicle radiostation, digital portable radiostation) according to the code of the national classifier of Ukraine SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»: 32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus
Очікувана вартість
15 349 517,10 UAH
UA-2022-08-22-005826-a ● 7de23babd396442da0fbec8c1145c3ee
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38629032 |
Вебсайт: | http://zk.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 88006, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Болгарська, 2 |
Контактна особа: |
Іван Рошко +0312669701 popovich@zk.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GOLOVNE UPRAVLINNYa DERZhAVNOYi SLUZhBY UKRAYiNY Z NADZVYChAYNYKh SYTUATsIY U ZAKARPATSKIY OBLASTI |
National ID: | 38629032 |
Contact point: |
Ivan Roshko +0312669701 popovich@zk.dsns.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2022 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2022 14:16 |
Очікувана вартість: | 15 349 517,10 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 495,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним пунктом 2 Розділу ІІІ Тендерної документації. Securing the tender offer is provided by the Bidder in the form of a Guarantee (in electronic form), namely: - bank guarantee. Securing the tender offer must respond the conditions specified in the 2nd paragraph of the III Section of tender documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 230242.76 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору: 1,5 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору повинно відповідати умовам, зазначеним пунктом 7.1. Розділу ІV тендерної документації. The amount of security for the performance of the contract: 1,5 % from the cost of the contract. Securing the performance of the contract must respond the conditions specified in the 7.1 paragraph of the IV Section of tender documentation. |
Publication date: | 22 серпня 2022 13:52 |
Enquiries until: | 12 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 вересня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 15 349 517 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 153 495 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Scope of the procurement
Джерело фінансування - кошти Європейського Союзу і співфінансування за рахунок коштів державного бюджету України. Закупівля здійснюється для реалізації проекту: «Синхронізація управління протидії надзвичайним ситуаціям у прикордонному регіоні (СOMAND)» (HUSKROUA/1901/8.1/0059), в рамках Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020.
Розгорнути
Згорнути
Source of funding - funds of the European Union and co-financing from the state budget of Ukraine Procurement is carried out for the project: "Synchronization of operational emergency situations in border region (СOMAND)» (HUSKROUA/1901/8.1/0059), within the framework of the Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine Cross-Border Cooperation Program 2014-2020
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Ретранслятор цифровий стаціонарний (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32233000-5 Ретрансляційні радіостанції).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Болгарська, 2
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Digital stationary repeater (code SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary», which are the best fits to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 32233000-5 Radio-frequency booster stations).
CPV: 32230000-4
Період постачання:
з 22 серпня 2022 по 30 травня 2023
19 комплект
Цифрова стаціонарна радіостанція (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Болгарська, 2
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Digital stationary radiostation (code SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary», which are the best fits to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus).
CPV: 32230000-4
Період постачання:
з 22 серпня 2022 по 30 травня 2023
255 комплект
Цифрова портативна радіостанція (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32237000-3 Портативні радіостанції).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Болгарська, 2
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Digital portable radiostation (code SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary», which are the best fits to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 32237000-3 Walkie-talkies (portable radiostations).
CPV: 32230000-4
Період постачання:
з 22 серпня 2022 по 30 травня 2023
176 комплект
Цифрова автомобільна радіостанція (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Болгарська, 2
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Digital vehicle radiostation (code SC 021:2015 «Common Procurement Vocabulary», which are the best fits to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 32230000-4 Radio transmission apparatus with reception apparatus).
CPV: 32230000-4
Період постачання:
з 22 серпня 2022 по 30 травня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 7-ти (семи) банківських днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленої Продукції. The Customer shall pay to the Supplier within 7 (seven) banking days after delivery of the Goods, in payments in the amount of the actually delivered Products. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2022 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2022 13:50 |
Оголошенння in English.docx | |
22 серпня 2022 13:50 |
Оголошенння.docx | |
22 серпня 2022 13:50 |
Тендерна документація.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-22-005826-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД", Код ЄДРПОУ:01043342
Дата подання: 07 жовтня 2022 16:55
Дата подання: 07 жовтня 2022 16:55
оскарження рішення Замовника в закупівлі UA-2022-08-22-005826-a
На веб – порталі Уповноваженого органу в сфері публічних закупівель Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області (надалі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення закупівлі з очікуваною вартістю 15 349 517,10 грн., номер у Prozorro UA-2022-08-22-005826-a.
Умови проведення публічних закупівель визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон № 922-VIII) та тендерною документацією від 22.08.2022 (надалі – Документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЛЯ І КО.ЛТД» (надалі – ТОВ «ДОЛЯ І КО.ЛТД» або Скаржник) прийняло рішення прийняти участь в закупівлі та направило свою тендерну пропозицію.
05.10.2022 Замовник опублікував протокол розгляду тендерних пропозицій, яким пропозиція Скаржника відхилена через невідповідність умовам Документації. В якості підстави для відхилення Замовник зазначив, що ТОВ «ДОЛЯ І КО.ЛТД» не дотримано вимоги інструкції з підготовки тендерних пропозицій Розділу ІІІ, пункту 1.1.1 – а саме: не надано заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною в Додатку 1 до Документації.
Скаржник категорично не погоджується з підставою відхилення тендерної пропозиції, вважає, що виконав умови Документації та Закону № 922-VIII належним чином. Рішення Замовника є безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
Відповідно до пункту 1.1.1. Розділу ІІІ Документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 1.
Частиною третьою статті 10 Закону № 922-VIII визначено, що до процедур закупівлі товарів вартість яких перевищує 133 тисячі євро застосовується спеціальний порядок оприлюднення інформації та їх проведення.
Відповідно до частини 12 статті 29 Закону № 922-VIII якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій.
Абзацом 3 частини першої статті 28 Закону № 922-VIII встановлено, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну / приведену ціну тендерної пропозиції.
Для участі в процедурах закупівлі Скаржник користується послугами веб – проталу https://smarttender.biz/. В системі електронних закупівель, підчас формування та подання тендерної пропозиції, реалізовано функціонал для розмежовування документів в залежності від їх суті (технічні, кваліфікаційні, фінансові документи). Такий розподіл здійснено для належної роботи алгоритмів електронної системи закупівель.
Подаючи тендерну пропозицію учасник визначає до яких категорій належать ті чи інші документи. Оскільки тендерна пропозиція складена відповідно до Додатку № 1 повинна містити інформацію про ціну то, Скаржник з урахуванням положень ст.ст. 28, 29 Закону № 922-VIII відніс pdf - документ «тендерна пропозиція» до категорії «Фінансових документів до процедури», що забезпечує схоронність інформації до проведення аукціону в закупівлі.
Для підтвердження наявності відповідного документу в складі тендерної пропозиції Скаржника, останній звернувся до ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» з листом від 05.10.2022 № 2227/01.
Листом від 06.10.2022 № 841 ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» надав перелік документів, що були завантажені ТОВ «ДОЛЯ І КО.ЛТД» в складі тендерної пропозиції та до яких категорій дані документи віднесені.
З листа вбачається, що до «Фінансових документів до процедури» віднесено pdf - файл «Тендерна пропозиція», що підтверджує позицію Скаржника та свідчить про належне виконання умов Документації та ст.ст. 28, 29 Закону № 922-VIII.
Звертаємо увагу, що питання застосування ст.ст. 10, 28, 29 Закону № 922-VIII в частині віднесення цінової\тендерної пропозиції до «фінансових документів до процедури» вже було предметом розгляду. Так постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель були ухвалені рішення від 28.05.2020 № 105810-р/пк-пз, від 28.12.2020 № 23965-р/пк-пз, від 09.07.2021 № 15604-р/пк-пз та від 09.07.2021 № 15605-р/пк-пз. Зазначеними рішеннями замовників зобов’язано скасувати неправомірні рішення щодо відхилення тендерних пропозицій скаржників.
У відповідності до вище викладеного, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовник порушив положення статті 31 Закону № 922-VIII
Відповідно до частити 18 статті 18 Закону № 922-VIII за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення факту порушення процедури закупівлі; про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Таким чином права та законні інтереси ТОВ «ДОЛЯ І КО.ЛТД» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Враховуючи вище викладене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Закарпатській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЛЯ І КО.ЛТД» за процедурою закупівлі – ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб – проталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-22-005826-a.
Додатки:
1. Копія листа від 05.10.2022 № 2227/01;
2. Копія листа від 06.10.2022 № 841;
3. Копія рішення від 28.05.2020 № 105810-р/пк-пз;
4. Копія рішення від 28.12.2020 № 23965-р/пк-пз;
5. Копія рішення від 09.07.2021 № 15604-р/пк-пз;
6. Копія рішення від 09.07.2021 № 15605-р/пк-пз.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 жовтня 2022 15:37
Рішення від 12.10.2022 № 6212.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2022 15:37
інформація про перенесення розгляду скарги від 18.10.2022 № 1461.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2022 15:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.10.2022 № 6426.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2022 13:56
Рішеня від 25.10.2022 № 6426.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2022 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДОЛЯ І КО. ЛТД" за процедурою закупівлі - "Обладнання цифрового радіозв’язку (Ретранслятор цифровий стаціонарний, цифрова стаціонарна радіостанція, цифрова автомобільна радіостанція, цифрова портативна радіостанція) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-22-005826-a., оформлене протоколом №16-2022 від 05.10.2022 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та виконав рішення Колегії № 6426-р/пк-пз від 25.10.2022.
Дата виконання рішення замовником: 28 жовтня 2022 09:03
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 жовтня 2022
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38629032 |
Місцезнаходження: | 88006, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Болгарська, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Представництво "СІА "Белам-Рига" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АЛЬФАТЕЛЕКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2022 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
15 247 482,00
UAH
|
12 596 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД" |
13 199 326,94
UAH
|
12 727 482,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФАТЕЛЕКОМ" |
15 339 864,00
UAH
|
15 339 864,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
12 596 500,00
UAH
|
07 листопада 2022 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:31
|
Додаткова угода №4 від 05.12.2023.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 12:37
|
Додаткова угода №3 від 14.07.2023.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 12:30
|
Додаткова угода №3 від 14.07.2023.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 11:33
|
Протокол тимчасової комісії від 07.07.2023.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2023 09:06
|
Додаткова угода №2 від 26.04.2023.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 08:56
|
Протокол про укладання додаткової угоди від 26.04.2023р.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 14:40
|
Додаткова угода №1 від 30.11.2022 (вірна копія).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 14:33
|
Протокол №22 від 08.12.2022.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 10:21
|
Додаткова угода №1 від 30.11.2022..pdf | зміни до договору |
01 грудня 2022 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 13:46
|
Договір 164.0059.pdf | укладений |
23 листопада 2022 13:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1. Розділу ІІ викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 12 596 500,00 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот гривень, нуль копійок), а саме на: 2022 рік передбачено можливість проведення оплати 1399992,78 грн. (один мільйон триста дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дві гривень, 78 копійок), 2023 рік решта оплати ціни договору в сумі 11 196 507,20 грн. (одинадцять мільйонів сто дев'яносто шість тисяч п'ятсот сім гривень, 20 копійок). *без ПДВ (на підставі ст. 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Реєстраційна картка проекту № 4875).» 2. Абзац 8 розділу XІІ Договору доповнити Додатком 3 «Календарний план проплат» |
Номер договору про закупівлю: | 164/"0059" |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1. Розділу ІІ викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 12 596 500,00 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот гривень, нуль копійок), а саме на: 2022 рік передбачено можливість проведення оплати 1399992,78 грн. (один мільйон триста дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дві гривень, 78 копійок), 2023 рік решта оплати ціни договору в сумі 11 196 507,22 грн. (одинадцять мільйонів сто дев'яносто шість тисяч п'ятсот сім гривень, 22 копійки). *без ПДВ (на підставі ст. 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Реєстраційна картка проекту № 4875).» 2. Абзац 8 розділу XІІ Договору доповнити Додатком 3 «Календарний план проплат» та викласти в наступній редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 164/"0059" |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ викласти у наступній редакції: «Продукція має бути поставлена Замовнику у повному обсязі до 31 грудня 2023 року. Строк поставки: в 7-ми денний термін з моменту одержання заявки від Замовника. Заявки замовника будуть надходити в залежності від наявності коштів у замовника до закінчення строку дії договору.». 2. Пункт 11.1. Розділу XІ викласти у наступній редакції: «Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати — до повного його виконання.». 3. Додаток 3 «Календарний план проплат» викласти в наступній редакції, що додається. 4. Сторони домовились решту положень Договору залишити без змін. 5. Ця додаткова угода укладена в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін, набирають чинності з дня їх підписання повноваженими представниками Сторін та діють протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 164/"0059" |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1. Розділу ІІ викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 12 596 500,00 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот гривень, нуль копійок), а саме на: 2022 рік передбачено можливість проведення оплати 0,00 грн. (нуль грн., 00 копійок), 2023 рік передбачено можливість проведення оплати 6 903 331,52 грн. (шість мільйонів дев'ятсот три тисячі триста тридцять одна гривня, 52 копійки), 2024 рік решта оплати ціни договору в сумі 5 693 168,48 грн. (п'ять мільйонів шістсот дев'яносто три тисячі сто шістдесят вісім гривень, 48 копійок). *без ПДВ (на підставі ст. 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Реєстраційна картка проекту № 4875-01).» 2. Додаток 2 «Реєстраційна картка проекту (програми)» викласти в наступній редакції, що додається, додаток 1 до додаткової угоди. 3. Додаток 3 «Календарний план проплат» викласти в наступній редакції, що додається, додаток 2 до додаткової угоди. 4. Сторони домовились решту положень Договору залишити без змін. 5. Ця додаткова угода укладена в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін, набирають чинності з дня їх підписання повноваженими представниками Сторін та діють протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 164/"0059" |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1. Розділу ІІ викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 12 596 500,00 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот гривень, нуль копійок), а саме на: 2022 рік передбачено можливість проведення оплати 0,00 грн. (нуль грн., 00 копійок), 2023 рік передбачено можливість проведення оплати 12 596 500,00 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот гривень, нуль копійок). *без ПДВ (на підставі ст. 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Реєстраційна картка проекту № 4875-01»). 2. Додаток 3 «Календарний план проплат» викласти в наступній редакції, що додається, додаток 1 до додаткової угоди. 3. Сторони домовились решту положень Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода укладена в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін, набирають чинності з дня їх підписання повноваженими представниками Сторін та діють протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 164/"0059" |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |