Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Реконструкція відведення дощових вод дренажного лотка у каналізаційний колектор на вул. Академіка А. Сахарова”. Коригування
Очікувана вартість
1 058 574,00 UAH
UA-2022-08-22-005693-a 3793b3a940db4e4cb0457345d87724f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковдриш Л.В.

380322377779 tenderlet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Ковдриш Л.В.
380322377779
tenderlet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2022 16:00
Початок аукціону: 05 вересня 2022 13:27
Очікувана вартість: 1 058 574,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 292,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


повторно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Реконструкція відведення дощових вод дренажного лотка у каналізаційний колектор на вул. Академіка А. Сахарова”. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, Академіка Сахарова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт за фактично виконані роботи, на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2022 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 808 221,19
UAH з ПДВ
779 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" 850 608,50
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2022 12:05
Електронний підпис
02 вересня 2022 12:04
Гарантійний лист якості.pdf
02 вересня 2022 12:04
Погодження Додатку №1.pdf
02 вересня 2022 12:04
Декларація БСМ.pdf
02 вересня 2022 12:04
Ліцензія.PDF
02 вересня 2022 12:04
Відомість про учасника.pdf
02 вересня 2022 12:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2022 13:28
Електронний підпис
02 вересня 2022 13:27
цінова пропозиція.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
проект договору.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
02 вересня 2022 13:27
гарантійні листи.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
субпідрядник.pdf
02 вересня 2022 13:27
свідоцтво пдв.pdf
02 вересня 2022 13:27
проект договору.pdf
02 вересня 2022 13:27
субпідрядник.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
право підпису.pdf
02 вересня 2022 13:27
гарантійні листи.pdf
02 вересня 2022 13:27
НАКАЗ_на Свізінського.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
свідоцтво пдв.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
Статут_.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
НАКАЗ_на Свізінського.pdf
02 вересня 2022 13:27
Статут.pdf
02 вересня 2022 13:27
право підпису.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
технічка1.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
матеріально-техн база.pdf
02 вересня 2022 13:27
захист довкілля.pdf
02 вересня 2022 13:27
працівники.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
матеріально-техн база.pdf.p7s
02 вересня 2022 13:27
працівники.pdf
02 вересня 2022 13:27
технічка1.pdf
02 вересня 2022 13:27
цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2022 13:27
ліцензія. декларація н.pdf
02 вересня 2022 13:27
захист довкілля.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Переможець 779 950,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2022 11:58

Документи

08 вересня 2022 11:57
Електронний підпис
08 вересня 2022 11:57
Протокол № 54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2022 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
779 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2022 11:57
Електронний підпис
08 вересня 2022 11:57
Протокол № 54.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 16:18
Дод. угода до договору 00663.pdf укладений
05 квітня 2023 16:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 15:21
Додаткова угода №1 до Договору 00663.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 15:21
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 12:29
Договір № 00663 від 26.09.22 р..pdf укладений
27 вересня 2022 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.6.6. Договору та п. 4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ від 25.12.2015 року, у зв’язку із затримкою фінансування Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1.1. Викласти пункт 15.1. викласти у новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками і діє по 31.03.2023 р. або до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань до повного їх виконання, згідно з умовами цього Договору.». 1. Внести зміни у Додаток №1 до Договору та викласти його у новій редакції. 2. Інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 3. Ця Угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 4. Невід’ємною частиною цієї Угоди є Додаток №1 (Календарний план).
Номер договору про закупівлю: 00663
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 0,04
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Керуючись п. 13.10. Договору, у зв'язку відсутністю коштів для фінансування закупівлі, припинення відповідних бюджетних асигнувань дійшли згоди розірвати договір за згодою сторін. 2. З моменту набрання чинності цією Угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь - якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. 3. Ця Угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.