Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова рафінована (15421000-5 - Рафіновані олії))
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2022-08-22-005562-a ● af884d683a7b41679f5093a2d5cd2d92
Запит (ціни) пропозицій
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
22 серпня 2022
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44206927 |
Місцезнаходження: | 38762, Україна , Полтавська обл., с. Терешки, вул. Шевченка, 1-а |
Контактна особа: |
Віра Ковальова +380996241112 veraleks_kov@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири
Олія соняшникова пресова рафінована дезодорована виморожена або рафінована дезодорована невиморожена марки Д, фасована у пластикові пляшки об’ємом 1 л - 5 л. Повинна бути очищена від механічних домішок, яка пройшла нейтралізацію, тобто лужну обробку, прозора без осаду. Запах та смак (дезодорованої): без запаху, смак знеособленої олії або з приємними слабо специфічними відтінками смаку та запаху для олії, без присмаку та гіркоти. Олія не повинна містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервантів, ГМО. Строк придатності олії на день поставки повинен становити не менше 80 % від загального строку придатності. Товар повинен вироблятись у відповідності з вимогами ДСТУ 4492:2017, з виконанням санітарних правил, затверджених в установленому порядку, вітчизняного виробника.
Об'єкти постачання - заклади освіти Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області.
Назви об'єктів та адреси постачання:
1. Терешківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Барвінок” - вул. Шевченка, 7-А, с. Терешки, Полтавський р-н., Полтавська обл.
2. Копилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Ялинка” - вул. Горького, 70-Я, с. Копили, Полтавський р-н., Полтавська обл.
3. Головачанський комунальний заклад загальної середньої освіти - вул. Кобзаря, 58, с. Головач, Полтавський р-н., Полтавська обл.
4. Заворсклянський заклад дошкільної освіти „Волошка” - вул. Соборна, 7-А, с. Заворскло, Полтавський р-н., Полтавська обл.
Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Замовником у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (рахунку на оплату та видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні поставки.
У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 (пʼяти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
У разі підписання Договору, Постачальник підтверджує, що з Замовником досягнуто істотної умови Договору в частині проведення розрахунків в порядку казначейського обслуговування Замовника, як особливою умовою господарювання (порядок використання коштів Замовником, як розпорядника бюджетних коштів).
Постачальник погоджується що за Договором не має права застосовувати штрафні санкції до Замовника за несвоєчасне проведення розрахунків, якщо Замовником фінансові зобов’язання в органах казначейства були зареєстровані своєчасно, але органом казначейства такі зобов’язання не були виконані (тобто кошти з казначейського рахунку Замовника своєчасно не надійшли на розрахунковий рахунок Постачальника, що є не виною Замовника, в тому числі і на момент пред’явлення претензії та виключають можливість застосування штрафних санкцій Постачальником).
Розгорнути
Згорнути
Об'єкти постачання - заклади освіти Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області.
Назви об'єктів та адреси постачання:
1. Терешківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Барвінок” - вул. Шевченка, 7-А, с. Терешки, Полтавський р-н., Полтавська обл.
2. Копилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Ялинка” - вул. Горького, 70-Я, с. Копили, Полтавський р-н., Полтавська обл.
3. Головачанський комунальний заклад загальної середньої освіти - вул. Кобзаря, 58, с. Головач, Полтавський р-н., Полтавська обл.
4. Заворсклянський заклад дошкільної освіти „Волошка” - вул. Соборна, 7-А, с. Заворскло, Полтавський р-н., Полтавська обл.
Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Замовником у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (рахунку на оплату та видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні поставки.
У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 (пʼяти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
У разі підписання Договору, Постачальник підтверджує, що з Замовником досягнуто істотної умови Договору в частині проведення розрахунків в порядку казначейського обслуговування Замовника, як особливою умовою господарювання (порядок використання коштів Замовником, як розпорядника бюджетних коштів).
Постачальник погоджується що за Договором не має права застосовувати штрафні санкції до Замовника за несвоєчасне проведення розрахунків, якщо Замовником фінансові зобов’язання в органах казначейства були зареєстровані своєчасно, але органом казначейства такі зобов’язання не були виконані (тобто кошти з казначейського рахунку Замовника своєчасно не надійшли на розрахунковий рахунок Постачальника, що є не виною Замовника, в тому числі і на момент пред’явлення претензії та виключають можливість застосування штрафних санкцій Постачальником).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127 штуки
Олії соняшникові рафіновані, від 0,85л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38762, Україна, Полтавська область, с. Терешки; с. Копили; с. Заворскло; с. Головач, вул. Шевченка, 7-А; вул. Горького, 70-Я; вул. Соборна, 7 а; вул. Кобзаря, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Об'єм | від 0.85 | літр |
Маса нетто | від 780 | грам |
Походження | соняшникова | |
Тип | рафінована | |
Дезодорована | так | |
Виморожена | так | |
Марка | П | |
Відповідність ДСТУ 4492 | так | |
Упаковка | пляшка пластикова |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЛЕРО-СЕРВІС" |
8 509,00
UAH з ПДВ
|
8 509,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЛІМІТ" |
8 900,16
UAH з ПДВ
|
8 900,16
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кубліцька Світлана Іванівна |
9 185,91
UAH з ПДВ
|
9 185,91
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЛЕРО-СЕРВІС" #31073655 |
Переможець |
8 509,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2022 10:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 вересня 2022 10:07 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару |
Документи:
05 вересня 2022 10:07
|
Електронний підпис |
05 вересня 2022 10:06
|
ПРОТОКОЛ № 101.pdf |