Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2022-08-22-005547-a 8d5b8c33003345468b10d8d90ad7df24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гур'єва Юлія Емілівна

+380432611704 mdlvmvin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька міська державна лікарня ветеринарної медицини
Код ЄДРПОУ: 00691955
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19
Контактна особа: Гур'єва Юлія Емілівна
+380432611704
mdlvmvin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ціна за одиницю: 150UAH без ПДВ
заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Максимовича,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 штуки
Ціна за одиницю: 350UAH без ПДВ
відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Максимовича,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця коштів упродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 серпня 2022 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Драч Тарас Сергійович
#3561106912
Переможець 1 500,00
UAH
22 серпня 2022 13:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 32 укладений
22 серпня 2022 13:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
заправка картриджів 3 штуки 150,00
UAH
відновлення картриджів 3 штуки 350,00
UAH