Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Формений одяг (ДК 015:2015: 18110000-3 - Формений одяг)
Очікувана вартість
1 042 800,00 UAH
UA-2022-08-22-001442-a 565f19608fa940fd82b457e128c9d9d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шваб Марина Юріївна

380665233546 gstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Овруцька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04053370
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Тараса Шевченка, 31-А
Контактна особа: Шваб Марина Юріївна
380665233546
gstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2022 15:20
Очікувана вартість: 1 042 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 214,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
316 штуки
Формений одяг (ДК 015:2015: 18110000-3 - Формений одяг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, Т.Шевченка, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2022 12:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 12:27
Протокол№56 зміни до оголошення.docx
22 серпня 2022 12:21
Додаток№1 ТЗ форма Овруч зміна.docx
22 серпня 2022 10:11
Договір Овруч Форма.docx
22 серпня 2022 10:11
Оголошення форма Овруч.docx
22 серпня 2022 12:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 10:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 12:27
Протокол№56 зміни до оголошення.docx
22 серпня 2022 12:21
Додаток№1 ТЗ форма Овруч зміна.docx
22 серпня 2022 10:11
Додаток№1 ТЗ форма Овруч.docx
22 серпня 2022 10:11
Договір Овруч Форма.docx
22 серпня 2022 10:11
Оголошення форма Овруч.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов поставки товару
Дата подання: 22 серпня 2022 12:05
Дата відповіді: 22 серпня 2022 12:31
Відповідно до умов тендерної документації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати "- Лист від виробника щодо гарантії поставки товару до 23.08.2022 року із зазначенням номера закупівлі.". Але подача пропозицій до 31.08.2022, що унеможливлює поставку продукції до 23.08.2022р. Прошу надати роз'яснення щодо реального терміну поставки продукції та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Сталась технічна описка. Внесено відповідні зміни до Оголошення, до даного додатку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2022 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РІНО ТРЕЙД ПЛЮС" 996 980,00
UAH
785 000,00
UAH
Документи
ФОП "Полівода Світлана Миколаївна" 1 011 200,00
UAH
790 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 серпня 2022 15:53
Електронний підпис
26 серпня 2022 15:45
10. Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2022 15:45
17. Лист авторизація.pdf
26 серпня 2022 15:45
20. Проект договору.pdf
26 серпня 2022 15:45
статут.pdf
26 серпня 2022 15:45
виписка.pdf
26 серпня 2022 15:45
Наказ по Різник Д.Є..pdf

Публічні документи

30 серпня 2022 20:57
Електронний підпис
30 серпня 2022 20:55
006.jpg
30 серпня 2022 20:55
002.jpg
30 серпня 2022 20:55
001.jpg
30 серпня 2022 20:55
015.jpg
30 серпня 2022 20:55
010.jpg
30 серпня 2022 20:55
009.jpg
30 серпня 2022 20:55
005.jpg
30 серпня 2022 20:55
003.jpg
30 серпня 2022 20:55
012.jpg
30 серпня 2022 20:55
008.jpg
30 серпня 2022 20:55
004.jpg
30 серпня 2022 20:55
013.jpg
30 серпня 2022 20:55
007.jpg
30 серпня 2022 20:55
011.jpg
30 серпня 2022 20:55
014.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РІНО ТРЕЙД ПЛЮС"

ФОП "Полівода Світлана Миколаївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РІНО ТРЕЙД ПЛЮС"
#41129452
Переможець 785 000,00
UAH
02 вересня 2022 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2022 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РІНО ТРЕЙД ПЛЮС"
#41129452
785 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 11:47
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 11:41
Додаткова угода№4.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2022 08:56
Додаткова угода№3 до договору№97.pdf зміни до договору
25 жовтня 2022 08:52
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2022 11:24
Додаткова угода№2 до Договору №97 Формений одяг.pdf зміни до договору
28 вересня 2022 11:22
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 14:57
додаткова угода 1 до договору№97.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 11:54
Договір№97 від12092022.pdf укладений
12 вересня 2022 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" п.5 ч.5 ст.41 та 11.1 Договору , Постачальник та Замовник дійшли згоди зменшити суму Договору на 2,28 грн та викласти в новій редакції пункт 3.2 Договору: "Загальна ціна Договору визначається відповідно до Специфікації Договору та становить 784 997,72 грн.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару по Договору №97 та викласти в новій редакції: "Строк (термін) поставки Товару: 15.10.2022р. У зв'язку із зміною банківських реквізитів Постачальника внести зміни в Договір про закупівлю №97 в частині реквізитів Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару до Договору №97 від 12 вересня 2022р. шляхом внесення змін до пункту 5.3 Договору та викласти його в новій редакції: "Строк (термін) поставки Товару: 25.10.2022 р."
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару до Договору №97 від 12 вересня 2022р. шляхом внесення змін до пункту 5.3 Договору та викласти його в новій редакції: "Строк (термін) поставки Товару: 20.11.2022 р."
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 785 000,00
UAH