Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Очікувана вартість
154 187 636,40 UAH
UA-2022-08-19-007380-a 34d6479a851342cd94a37089ddc8c7d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2022 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2022 10:00
Очікувана вартість: 154 187 636,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 770 938,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
741 штуки
Балка надресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1383 штуки
Рама бокова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Критерії оцінки: ціна - 100% Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія
06 вересня 2022 17:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2022 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 серпня 2022 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2022 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2022 17:33
Додаток 4. Істотні умови договору_144_СП_нова редакція від 06.09.2022.docx
19 серпня 2022 15:19
Додаток 4. Істотні умови договору_144_СП.docx
06 вересня 2022 17:33
Додаток 3. Цінова пропозиція_144_СП_нова редакція від 06.09.2022.docx
19 серпня 2022 15:19
Додаток 3. Цінова пропозиція_144_СП.docx
06 вересня 2022 17:33
Додаток 2. Вимоги до учасника_144_СП_нова редакція від 06.09.2022.docx
19 серпня 2022 15:19
Додаток 2. Вимоги до учасника_144_СП.docx
06 вересня 2022 17:33
Додаток 1. Вимоги до предмету закупівлі_144_СП_нова редакція від 06.09.2022.docx
19 серпня 2022 15:19
Додаток 1. Вимоги до предмету закупівлі_144_СП.docx
19 серпня 2022 15:19
Додаток 5. Вимоги до банківської гарантії_144_СП.docx
19 серпня 2022 15:19
Документація спрощеної закупівлі_144_СП.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-19-007380-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 серпня 2022 19:43
proposal on realistic terms
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.

Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.

Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2022 10:00
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2022-08-19-007380-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика", Код ЄДРПОУ:44345376
Дата подання: 23 серпня 2022 18:51
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 серпня 2022 16:51
Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін до істотних умов договору та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель».
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін в частині кваліфікаційних вимог до учасника.
Номер вимоги: UA-2022-08-19-007380-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 24 серпня 2022 13:52
Щодо внесення змін до тендерної документації
Щодо внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 серпня 2022 16:52
Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін до істотних умов договору та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель.

Номер вимоги: UA-2022-08-19-007380-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика", Код ЄДРПОУ:44345376
Дата подання: 30 серпня 2022 20:07
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2022 16:21
Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

23 серпня 2022 18:51
Вимога ЦЗВ.pdf

Документи подані скаржником

24 серпня 2022 13:52
Вимога

Документи подані скаржником

30 серпня 2022 20:07
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика" 154 187 636,40
UAH з ПДВ
154 187 636,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 вересня 2022 16:34
Електронний підпис
12 вересня 2022 16:33
Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 вересня 2022 16:33
Цінова пропозиція.pdf
12 вересня 2022 16:33
Довідка.pdf
12 вересня 2022 16:33
ДСТУ ГОСТ 32400.pdf
12 вересня 2022 16:33
Порівняльна таблиця.pdf
12 вересня 2022 16:33
Довідка.pdf.p7s
12 вересня 2022 16:33
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
12 вересня 2022 16:33
Дані на товар.pdf.p7s
12 вересня 2022 16:33
Дані на товар.pdf
12 вересня 2022 16:33
ДСТУ ГОСТ 32400.pdf.p7s
12 вересня 2022 16:33
Довідка про довкілля.pdf
12 вересня 2022 16:33
Сертифікат на СМЯ АТ КСЗ.PDF
12 вересня 2022 16:33
Сертифікат дилера.pdf
12 вересня 2022 16:33
Довідка про довкілля.pdf.p7s
12 вересня 2022 16:33
Сертифікат дилера.pdf.p7s
12 вересня 2022 16:33
Дилерська угода.pdf
12 вересня 2022 16:33
Дилерська угода.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика"
#44345376
Переможець 154 187 636,40
UAH з ПДВ
15 вересня 2022 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2022 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика"
#44345376
154 187 636,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2023 15:27
ЦЗВ-03-02622-01.pdf укладений
14 березня 2023 15:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:30
Ц3B-03-02622-01.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 10:30
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 11:06
ЦЗВ-03-02622-01.pdf укладений
30 вересня 2022 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-02622-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 154 187 636,40
UAH (в тому числі ПДВ 25 697 939,40 UAH)