Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до вантажних вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Очікувана вартість
154 187 636,40 UAH
UA-2022-08-19-007380-a ● 34d6479a851342cd94a37089ddc8c7d3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2022 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 154 187 636,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 770 938,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
741 штуки
Балка надресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1383 штуки
Рама бокова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2022 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2022 17:33 |
Додаток 4. Істотні умови договору_144_СП_нова редакція від 06.09.2022.docx | |
06 вересня 2022 17:33 |
Додаток 3. Цінова пропозиція_144_СП_нова редакція від 06.09.2022.docx | |
06 вересня 2022 17:33 |
Додаток 2. Вимоги до учасника_144_СП_нова редакція від 06.09.2022.docx | |
06 вересня 2022 17:33 |
Додаток 1. Вимоги до предмету закупівлі_144_СП_нова редакція від 06.09.2022.docx | |
19 серпня 2022 15:19 |
Додаток 5. Вимоги до банківської гарантії_144_СП.docx | |
19 серпня 2022 15:19 |
Документація спрощеної закупівлі_144_СП.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-19-007380-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 серпня 2022 19:43
proposal on realistic terms
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure:
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Розгорнути
Згорнути
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2022 10:00
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2022-08-19-007380-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика", Код ЄДРПОУ:44345376
Дата подання: 23 серпня 2022 18:51
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 серпня 2022 16:51
Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін до істотних умов договору та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель».
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін в частині кваліфікаційних вимог до учасника.
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін в частині кваліфікаційних вимог до учасника.
Номер вимоги: UA-2022-08-19-007380-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 24 серпня 2022 13:52
Щодо внесення змін до тендерної документації
Щодо внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 серпня 2022 16:52
Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін до істотних умов договору та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2022-08-19-007380-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика", Код ЄДРПОУ:44345376
Дата подання: 30 серпня 2022 20:07
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2022 16:21
Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2022 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика" |
154 187 636,40
UAH з ПДВ
|
154 187 636,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Українська Спеціалізована Логістика" #44345376 |
Переможець |
154 187 636,40
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2022 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 15:27
|
ЦЗВ-03-02622-01.pdf | укладений |
14 березня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:30
|
Ц3B-03-02622-01.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 11:06
|
ЦЗВ-03-02622-01.pdf | укладений |
30 вересня 2022 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-02622-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |