Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобільного транспорту
Очікувана вартість
2 400 205,74 UAH
UA-2022-08-19-006217-a e4f6ffbc5883484eac97334d21be2fbd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлушков Валерій Віталійович

380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИРЕКЦІЯ "АВТОТРАНСПОШТА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 25777646
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 13
Контактна особа: Павлушков Валерій Віталійович
380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2022 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2022 17:00
Початок аукціону: 31 серпня 2022 15:07
Очікувана вартість: 2 400 205,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 001,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 5 цієї документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, 13. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації. Розмір банківської гарантії забезпечення виконання Договору становить 5 % (п’ять відсотків) ціни Договору. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Детальна інформація зазначена в п. 5 розділу V документації спрощеної закупівлі та у проекті договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1474 людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобільного транспорту вантажопідйомністю більш ніж 3,5 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
767 людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобільного транспорту вантажопідйомністю до 3,5 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату протягом 15 робочих днів з дати отримання рахунку на оплату за умови відповідності суми до оплати загальній вартості Послуг, визначеній в оригіналах Нарядів-замовлень/Актів наданих послуг відповідного звітного періода, а також за умови реєстрації Виконавцем до дати оплати належним чином оформлених відповідних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дирекція «Автотранспошта» Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, 13. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25777646. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна (100%). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 5 цієї документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, 13. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації. Розмір банківської гарантії забезпечення виконання Договору становить 5 % (п’ять відсотків) ціни Договору. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Детальна інформація зазначена в п. 5 розділу V документації спрощеної закупівлі та у проекті договору.
19 серпня 2022 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2022 14:24
Проект договору.DOCX.zip
19 серпня 2022 14:24
Вимоги до предмета закупівлі.docx.zip
19 серпня 2022 14:24
Додаток 2.1 до проекту договору.xls.zip
19 серпня 2022 14:24
Додаток 2.3 до проекту договору.docx.zip
19 серпня 2022 14:24
Додаток 2.2 до проекту договору.xlsx.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги що звужують коло учасників
Дата подання: 19 серпня 2022 22:24
Дата відповіді: 20 серпня 2022 13:19
Доброго дня Шановний Замовник. Відповідно до додатку 2 Тендерної документації, п. 4.1. Замовник висуває конкретні вимоги, щодо місцезнаходження СТО, а саме: "Для скорочення експлуатаційних витрат Замовника Станція технічного обслуговування автомобілів (далі - СТО) Учасника повинна бути розміщена на відстані не більш ніж 15 км від місця дислокації транспортних засобів Замовника. Місце дислокації автомобільного транспорту Замовника - 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 13.", далі за текстом є не зрозумілим наявність та вимога пункта 4.3.2 де Замовник пише вимогу, що обслуговування повинно бути не на СТО, а на території Замовника, а саме: : "На території Замовника шляхом формування виїзної бригади у кількості не менш ніж 5 фахівців, в тому числі спеціаліста з ремонту електричної частини автомобіля та спеціаліста з ремонту системи кондиціювання повітря. Виїзна бригада повинна бути забезпечена необхідним інструментом, обладнанням, запасними частинами та витратними матеріалами для діагностування, технічного обслуговування та ремонту автомобільного транспорту Замовника. Надання Послуг на території Замовника здійснюється за заявкою Замовника протягом робочого часу з 8.00 до 17.00 з понеділка по суботу" ... Тобто Вимога Замовника щодо СТО не зрозуміла, якщо Замовник планує обслуговування на власній території, навіщо вимога щодо відстані СТО? а також якщо Замовник піклується про швидкість, то виконання ремонту на території Замоника не є швидшим, оскільки виїдна бригада може бути укомплектована чемоданами з інструментом, але у ході роботи можуть бути несподівані та не прогнозовані речі, та все СТО до Замовника кожної завки возити не доцільне. Якщо в ході роботи потрібен спец інструмент, механіку потрідно їздити за ним, що зовсім не пришвидшить роботу, адже передбачити все заздалегіть не можливо ( говоримо про поточний ремонт, не планове ТО) , тобто вимога Замовника є упередженою та такою що потребує виключення з технічної документації. Щодо планового ТО, також швидше, якщо Виконавець все робить на СТО, а не на території Замовника, оскільки освітлення, функціонування підіймача та облаштованого робочого місця лише пришвидшує роботу та гарантує якість надання послуг. Судячи з аналітики останніх років, вбачається, що дана вимога може бути написана під конкретну группу компаній, що є не змінними учасниками та переможцями без торгів у закупівлях Замовника. З метою розширення кругу учасників та допуску нових компаній, окрім ТОВ "ТД ЗАЗ", ТОВ "АТЦ Лівобережний", ТОВ "ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД", ТОВ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР" що чередуться між собою, наприклад як ТОВ " ТД ЗАЗ" з ТОВ "АТЦ ЛІвобережний", та ТОВ "ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД" та ТОВ "АТЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ" де без торгу виграє ТОВ "ТД ЗАЗ" або ТОВ "ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД" з вартістю майже в бюджет ( приклад останніх закупівель) , наполягаємо на виключені вимоги 4.3.2 Додатку 2 Тендерної документації. Дане дасть змогу Замовнику розширити коло учасників, отримати єкономію завдяки торгу та отримати новий рівень сервісу за рахунок нових постачальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатом розгляду вимоги повідомляємо наступне. Головним завданням Дирекції «Автотранспошта» АТ «Укрпошта» (надалі – Замовник) є забезпечення перевезень поштових відправлень по всій території України наявним автомобільним транспортом з чітким дотриманням графіків поштових перевезень. Для виконання вищезазначеного завдання, а також завдань визначених постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 305 «Про особливості роботи акціонерного товариства «Укрпошта» в умовах воєнного стану», з метою підтримання автомобільного транспорту в працездатному стані Замовник закуповує послуги з його технічного обслуговування і ремонту. Враховуючи обмежену кількість автомобільного транспорту для виконання покладених на Замовника завдань час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту (технологічний простій транспорту) також обмежений. Зазначення в технічній специфікації (Додаток 2 до документації) вимоги до місцезнаходження станції технічного обслуговування автомобілів Учасника в межах 15 км. від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє за часом технологічного простою дотримуватися встановлених графіків поштових перевезень враховуючи умови руху транспорту у м. Києві особливо для великовантажних автомобілів Замовника. Збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює можливе зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції у порівняні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації. Проведеним моніторингом можна зазначити про наявність більш ніж 20 станцій технічного обслуговування автомобілів, що знаходяться в межах 15 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника, які можуть бути потенційними Учасниками закупівлі. В залежності від обсягу та складності робіт з технічного обслуговування та ремонту автомобільного транспорту документацією передбачена вимога надання послуг Учасником (Виконавцем) як на СТО так і на території Замовника шляхом формування виїзної бригади. Враховуючи велику кількість автомобільного транспорту (близько 600 одиниць), що експлуатується Замовником, в тому числі різних марок та моделей, можливість проведення їх технічного обслуговування і ремонту на території Замовника виїзною бригадою Учасника (Виконавця) значно скорочує технологічний простій транспорту. На підставі вищезазначеного вважаємо, що Замовником у документації дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі".
відсутність відповіді на запитання, по суті.
Дата подання: 25 серпня 2022 01:06
Дата відповіді: 25 серпня 2022 09:48
Шановний Замовнику, дуже дякуємо за розгорнуту відповідь, але питання залишись без відповіді. Відповіли за все, крім по суті. Перефразуємо, якщо ми не зрозуміло поставили питання. Ви пишите, що в період военного стану у Вас обмежене використання автомобілів і що всі ті, що експлуатуються , повинні швидко ремонтуватись. Ви пишите, що використовуєте 600 авто, хоча згідно з ТД заявлено лише 182 авто ( легкові та грузові). З відстанню ми зрозуліли, коло 15 км, серед яких більш ніж 20 СТО , серед яких пакети документів та відповідність вимогам є лише у тих, що й завжди, ТОВ " ТД ЗАЗ" з ТОВ "АТЦ ЛІвобережний", та ТОВ "ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД" з ТОВ "АТЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ" де без торгу зновш з великою вирогідністю виграє ТОВ "ТД ЗАЗ" або ТОВ "ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД " але питання не в тому, якщо ви наполягаєте на пришвидшенні ремонту, то треба однозначно виключати вимогу про виїздну бригаду, а саме вимоги 4.3.2 Додатку 2 Тендерної документації, оскільки повноцінний сервіс Замовник може отримати на СТО учасника, а не на території замовника, до 182 різноманітних авто від легкового до грузового. Логічно, що виїдні бригади переміщуються з не великим асортиментом інструменту ( чемодан), або єкстренна тележка, але час на дорогу для автомобіля замовника та автомобіля з бригадою- однаковийй, Замовник лише втречає час, оскільки бригаді треба розкласти інструмент, чогось специфічного може не бути ( не вгадаеш, а все СТО возити за собой-не доцільно та на то треба не зручний величезний фургон, та й не один...) Доцільніше та швидше обслуговувати авто на СТО Замовника. До того ж Замовник повинен забезпечити справний підіймач, а на грузові авто або спеціалізований підіймач, або яму з траверсою, це все повинно мати справний технічний стан та інше. ) виключення пункта про обслуговування авто на території Замовника та виїзд бригади дасть змогу Замовнику розширити коло учасників, отримати єкономію завдяки торгу та отримати новий рівень сервісу за рахунок нових постачальників. Або відхилити нашу вимогу та зновш таки підписати договір серед постійних учасників, які навіть не торгуються, та на 1 гривню ставлять ціну нижче від бюджету. Вимога: наполягаємо на виключені вимоги 4.3.2 Додатку 2 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником не планується внесення змін до документації із зазначених у запитанні підстав. Будь-який учасник, якій здійснює господарську діяльність з технічного обслуговування, ремонту автомобільного транспорту та має необхідну кількість підготовленого персоналу для надання послуг має можливість сформувати виїзну бригаду. Не вважаємо це дискримінаційною вимогою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-19-006217-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 24 серпня 2022 08:02
Дискримінаційні вимоги
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( Для скорочення експлуатаційних витрат Замовника Станція технічного обслуговування автомобілів (далі - СТО) Учасника повинна бути розміщена на відстані не більш ніж 15 км від місця дислокації транспортних засобів Замовника. Місце дислокації автомобільного транспорту Замовника - 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 13) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 15-ти кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 серпня 2022 09:15
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатом розгляду вимоги повідомляємо наступне. Головним завданням Дирекції «Автотранспошта» АТ «Укрпошта» (надалі – Замовник) є забезпечення перевезень поштових відправлень по всій території України наявним автомобільним транспортом з чітким дотриманням графіків поштових перевезень. Для виконання вищезазначеного завдання, а також завдань визначених постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 305 «Про особливості роботи акціонерного товариства «Укрпошта» в умовах воєнного стану», з метою підтримання автомобільного транспорту в працездатному стані Замовник закуповує послуги з його технічного обслуговування і ремонту. Враховуючи обмежену кількість автомобільного транспорту для виконання покладених на Замовника завдань час для проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту зазначеного транспорту (технологічний простій транспорту) також обмежений. Зазначення в технічній специфікації (Додаток 2 до документації) вимоги до місцезнаходження станції технічного обслуговування автомобілів Учасника в межах 15 км. від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника є достатньо необхідною умовою, яка дозволяє за часом технологічного простою дотримуватися встановлених графіків поштових перевезень враховуючи умови руху транспорту у м. Києві особливо для великовантажних автомобілів Замовника. Збільшення відстані до СТО Учасника для надання послуг призведе до збільшення часу технологічного простою транспорту Замовника та додаткових експлуатаційних витрат Замовника, що нівелює можливе зменшення вартості послуги, запропоноване таким Учасником у пропозиції у порівняні з іншими Учасниками закупівлі, що мають СТО в межах відстані, зазначеної у документації. Проведеним моніторингом можна зазначити про наявність більш ніж 20 станцій технічного обслуговування автомобілів, що знаходяться в межах 15 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника, які можуть бути потенційними Учасниками закупівлі. На підставі вищезазначеного вважаємо, що Замовником у документації дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2022 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", 1 981 896,00
UAH з ПДВ
1 549 876,02
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ «ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД» 2 098 400,00
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ 2 222 766,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 вересня 2022 17:43
Електронний підпис
05 вересня 2022 17:40
BG 1781 (1).zip
03 вересня 2022 12:02
Електронний підпис
03 вересня 2022 11:58
29. Проект договору.pdf
03 вересня 2022 11:58
26.3. Витяг з ЄДР від 24.01.2022.pdf
03 вересня 2022 11:58
27.1. Квитанція №2.pdf
03 вересня 2022 11:58
25. Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2022 00:19
Електронний підпис
28 серпня 2022 14:29
14. Довідка.pdf
28 серпня 2022 14:29
2.3. Відгук ДО ДУС.pdf
28 серпня 2022 14:29
12.1. Квитанція №2.pdf
28 серпня 2022 14:29
10. Проект договору.pdf
28 серпня 2022 14:29
24. Лист згода.pdf
28 серпня 2022 14:29
4. Довідка згода з ТС.pdf

Публічні документи

29 серпня 2022 11:54
Електронний підпис
29 серпня 2022 11:39
Охорона навк серед 001.jpg
29 серпня 2022 11:39
Уповноважена особа 001.jpg
29 серпня 2022 11:39
Довідка мат-тех база 001.jpg
29 серпня 2022 11:39
Лист відгук 001.jpg
29 серпня 2022 11:39
9001_ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД_УКР.pdf
29 серпня 2022 11:39
Статут.pdf
29 серпня 2022 11:39
Виписка з ЄДР.pdf
29 серпня 2022 11:39
9001_TRADESERVICE LTD_АНГЛ.pdf
29 серпня 2022 11:39
Паспорт та ІПН.pdf
29 серпня 2022 11:39
Технічна специфікація.pdf
29 серпня 2022 11:39
Довідка субпідряд 001.jpg
29 серпня 2022 11:39
наказ 2 001.jpg
29 серпня 2022 11:39
Фін звітність 2022.pdf
29 серпня 2022 11:39
Відсутність підстав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ «ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД»

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",
#39952932
Переможець 1 549 876,02
UAH з ПДВ
02 вересня 2022 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2022 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",
#39952932
1 549 876,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2023 17:30
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 17:09
Додаток 2.3.pdf укладений
15 вересня 2022 17:09
Додаток 2.2.pdf укладений
15 вересня 2022 17:09
Додаток 2.1.pdf укладений
15 вересня 2022 17:09
ДОГОВІР АВТОСПЕЦСЕРВІС 04-48 від 15.09.22.pdf укладений
15 вересня 2022 17:09
BG 1781.zip укладений
15 вересня 2022 17:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0,02
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)