Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб)
Очікувана вартість
10 200 000,00 UAH
UA-2022-08-19-006161-a 5ada16f202974ca398a3566b8e1204c6
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочан Максим Анатолійович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Сорочан Максим Анатолійович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2022 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 30 серпня 2022 11:53
Очікувана вартість: 10 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Умови застосування: Відповідно до ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та Указу Президента України від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Регламенту Кабінету Міністрів України, Закону України «Про Кабінет Міністрів України», а також керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 комплект
ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2022 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2022 14:21
ОГОЛОШЕННЯ ліжка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання виправити помилки в технічній документації
Дата подання: 22 серпня 2022 14:31
Дата відповіді: 22 серпня 2022 15:50
Шановний Замовнику, вкажіть будь-ласка кількість матрасів яке повино бути у кожному комплекті меблів. Наскільки ми зрозуміли Ваші потреби до закупівлі, то в кожному комплекті меблів, повинно налічуватись 1 двухярусне ліжко та 2 матраси.
Відповідь: Так

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-09-09-000002 • 4cc39b8d30864904b2153c9680ff75c9
Автор звернення: ТОВ "С.С.Скафолдінг"
Дата створення звернення: 2022-09-09 14:35
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі по тексту – «Замовник») було розпочато спрощену процедуру закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-19-006161-a, з предметом: «ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб)» (далі – «Закупівля»). ТОВАРИСТВО С ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «С.С.СКАФОЛДІНГ» (далі – «підприємство» або «ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ») вирішило прийняти участь в Закупівлі та вчасно, до завершення строку подачі тендерних пропозицій, подало свою тендерну пропозицію. За результатами оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ». Проте 05.09.2022 року Замовником, після розгляду тендерної пропозиції ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» за Закупівлею, відповідно до Протокольного рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 05 вересня 2022 року (далі - «Протокольне рішення», додається) було вирішено відхилити пропозицію ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» відповідно до п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), де визначено, що замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає, що Замовник своїм рішенням порушує його права та інтереси як Учасника закупівлі та принципи здійснення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на нижченаведене. 1. Щодо ненадання сторінок паспорту в повному об’ємі. Відповідно до п. 14.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт). Замовник зазначає: «Учасником ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" у складі пропозиції надано копію паспорту директора Ситніка Сергія Володимировича, а саме сторінки 1-7, 10-11, проте відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок, а отже паспорт директора ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" Ситніка С.В. надано не у повному обсязі, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.» ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" не погоджується з тим, що порушив вимоги Оголошення. Вимоги п.14.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі направлені на підтвердження повноважень на представництво інтересів учасника закупівлі. На підтвердження повноважень директора ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» Ситніка С.В. було надано Протокол загальних зборів ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» про призначення директора на посаду № 01/19 від 18.09.2019 р. (додаємо), Протокол загальних зборів ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» про надання повноважень на підписання тендерної документації № 01/20 від 20.01.2020 р., Наказ про призначення директора на посаду № 1-К від 18.09.2019 р. , Статут ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» та сторінки паспорта Ситніка С.В. . Дійсно, ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» було надано не всі сторінки паспорту директора, а лише ті, які є заповненими та містять інформацію, але вимоги про надання всіх сторінок паспорту не було в Оголошенні проведення спрощеної закупівлі та Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено. Відповідно до вищезазначеного, вважаємо, ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» повністю виконав вимогу Замовника відповідно до тендерної документації та наданими документами підтвердив повноваження директора та його особу. 2. Щодо відсутності гіперпосилання на закупівлю в листі-згоді на обробку персональних даних. В абз. 6 п. 14.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять гіперпосилання на дану закупівлю. Замовник зазначає: «У складі документів пропозиції ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" надано листи-згоди на обробку персональних даних від директора Ситніка С.В., проте такий лист всупереч вимогам Оголошення не адресований Замовнику даної прощеної закупівлі та не містить гіперпосилання на дану закупівлю.» ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» не вважає таке порушення підставою для відхилення тендерної пропозиції. ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» було надано Лист-згоду на обробку персональних даних та Лист-згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», в яких Ситнік С.В. надає відповідну згоду. Оскільки форма листа/довідки про надання такої згоди не затверджена ні Оголошенням про спрощену закупівлю, ні законодавством, то вона складалася ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» в довільному порядку. Оскільки була завантажена на майданчик за ідентифікатором закупівлі UA-2022-08-19-006161-a, разом з іншими документами, які мають гіперпосилання на дану закупівлю, вважаємо, що має бути зрозумілим всім, що згода на обробку персональних даних стосується даної закупівлі та майданчика загалом, оскільки персональні дані після завершення аукціону та розкриття тендерних пропозицій стають доступними для перегляду всім. 3. Щодо ненадання згоди на обробку персональних даних Саіда Таніоса. Замовник зазначає: «у складі пропозиції учасника наданий Протокол №01/19 від 18.09.2019 року, в якому містяться персональні дані Шуфані Саіда Таніоса, проте згоди на обробку персональних даних від такої особи не надано, що не відповідає умовам Оголошення.» ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» не погоджується з даним зауваженням Замовника. Шуфані Саід Таніос не є уповноваженою особою на здійснення представництва інтересів учасників, він є засновником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ», в даній процедурі закупівлі не є підписантом чи представником. Згідно з п.14.4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «…для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів… Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі пропозиції…» Окрім цього, деякі дані Шуфані Саіда Таніоса, які зазначені ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» у складі тендерної пропозиції, є загальнодоступною та публічною, оскільки зазначається в Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та надається відповідно до абз.1 ч.2 ст. 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»: «Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.». Відсутність такої згоди не є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ». 4. Щодо відсутності інформації про ставку оподаткування. Відповідно до п. 16 Оголошення про проведення спрощеної процедури, учасник подає як частину своєї пропозиції довідку в довільній формі з відомостями про учасника, яка, в тому числі, містить інформацію про ставку оподаткування учасника. Замовник зазначає в протокольному рішенні, що Учасником ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" у складі пропозиції надано довідку з вих. №182 від 29.08.2022 року «Відомості про учасника» , яка не містить інформацію про ставку оподаткування такого учасника, що не відповідає умовам оголошення. ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" не погоджується з тим, що інформація про ставку оподаткування відсутня, оскільки у своїй довідці з вих. №182 від 29.08.2022 року «Відомості про учасника» ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" вказано, що підприємство перебуває на загальній системі оподаткування, а це означає відповідно до ст. 136, 167 Податкового кодексу України, що ставка податку становить – 18%. Впевнені, відсутність уточнення про ставку оподаткування не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ». 5. Щодо незаповненого проекту договору. Учасникам необхідно було надати заповнений зі сторони учасника проект договору у складі документів пропозиції, дата, місце укладення та цінові показники не заповнюються. Відповідно до п. 13.4 Додатку 2, вказано, що «Учасник є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику)». Замовник вказує, що учасником ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" у складі пропозиції надано проект договору , який не повністю заповнений зі сторони такого учасника, а саме: не заповнено преамбулу договору та у п. 13.4. не підкреслено категорію такого учасника, що не відповідає умовам оголошення. Не вважаємо, що незаповнені такі дані є підставою для відхилення пропозиції ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ", оскільки даний документ є лише Проектом Договору, і, в першу чергу надається, Замовником для ознайомлення. Обов’язок підписати договір виникає в Переможця та заповнюється обома Сторонами. Крім того, Замовником зазначено в Оголошенні про спрощену закупівлю: «проект договору та додатки до нього не є остаточними та можуть змінюватись до підписання договору сторонами». Преамбули не було в проекті Договору, заповняти не було чого. Крім цього, для заповнення преамбули також потрібні дані Замовника, яких не було надано в складі Оголошення про спрощену закупівлю. Про те, що ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» є суб’єктом малого підприємництва вказуємо у довідці з вих. №182 від 29.08.2022 року «Відомості про учасника». ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" було надано всі необхідні дані про підприємство та директора, уповноваженого на підписання всіх необхідних документів та договору. Також повідомляємо, що ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ» у складі тендерної пропозиції було надано Лист-згоду з проектом договору . На підставі вищевказаного, вважаємо, що наявні порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі, а саме: Замовник вчинив неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" на підставах, не передбачених Законом або не відповідно до вимог Закону (безпідставне відхилення). Хочемо зазначити, що визначивши переможцем ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ», вдалося б зекономити 3 879 000,00 грн. Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «С.С.СКАФОЛДІНГ», Замовник допустив порушення основного принципу здійснення публічних закупівель, визначеного ст. 5 Закону, а саме – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Також хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до Протокольного рішення було відхилено 3 найбільш економічно вигідних пропозицій і переможцем обрано ТОВ "ІРІДАН", тендерна пропозиція якого, на нашу думку, має порушення та потребує додаткового аналізу з вашого боку. Не хотілось би висувати такі підозри, але, на нашу думку, результати даної спрощеної закупівлі мають ознаки змови між Замовником та обраним ним переможцем. Просимо дослідити виконання принципу здійснення публічних закупівель щодо запобігання корупційним діям і зловживанням. Також даною статтею Закону визначено, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2022-09-06-000005 • 59925c60c9f14e6bb869d17a49a96fb4
Автор звернення: ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»
Дата створення звернення: 2022-09-06 16:37
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
СКАРГА на порушення Закону України «Про публічні закупівлі», допущені замовником при проведенні закупівлі UA-2022-08-19-006161-a ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (далі - ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН») є учасником закупівлі ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-19-006161-a), очікувана вартість закупівлі 10 200 000, 00 грн. За результатами прийнятих уповноваженою особою Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Сорочан М.А. рішень по даній закупівлі ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» вбачає численні порушення вимог законодавства з питань здійснення закупівель у період воєнного часу, зокрема, не ефективне витрачання бюджетних коштів та збитки для бюджету щонайменше у розмірі 3 830 000, 00 грн. Так, за результатами проведеного аукціону по закупівлі ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб), учасниками було надано такі цінові пропозиції: 1. ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" – 6 321 000,00 грн. 2. ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" - 6 370 000,00 грн. 3. ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" - 9 450 000,00 грн. 4. ТОВ "ІРІДАН" - 10 195 000,00 грн. Уповноваженою особою Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Сорочан М.А. 05.09.2022р. розглянуто пропозиції учасників закупівлі, відхилено пропозиції перших трьох учасників та визначено переможцем закупівлі ТОВ "ІРІДАН". ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» вважає дане рішення замовника незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного. Так, в протоколі уповноваженої особи від 05.09.2022 року вказано: «За результатами розгляду пропозиції учасника - ТОВ "ІРІДАН" встановлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі пропозиції учасника, умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі». Разом із тим, пропозиція ТОВ "ІРІДАН" не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: - учасником ТОВ "ІРІДАН" не підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 1 до оголошення. Так, учасником надано Інформацію про характеристики предмету закупівлі (файл «18. інформація про технічні якісні.pdf»), яка не містить конкретного опису технічних та якісних характеристик запропонованого ТОВ "ІРІДАН" товару, натомість учасник вказує щодо багатьох параметрів товару «не більше», «не менше», «або еквівалент» тощо (зокрема, щодо ваги ліжка, висоти виробу, діаметру труби, з якої виготовлено стійки, щільності тканини матрацу та наматрацника; також учасником не визначено, з якої саме тканини виготовлено матрац та наматрацник – фібра або еквівалент, не визначено її щільність, наповнювач матрацу). Отже, замовником не надано інформацію про технічні та якісні характеристики запропонованого ним товару та не підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Замовника до предмету закупівлі. - в порушенням вимог пункту 16 Оголошення учасником ТОВ "ІРІДАН" не надано у складі пропозиції документальне підтвердження наявності власних або залучених транспортних засобів для забезпечення здійснення постачання товару/договір із перевізником про надання послуг перевезення. Так, учасник надав у складі пропозиції Заяву про приєднання до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень із ТОВ «НОВА ПОШТА» від 17.09.2021р. Проте, самого Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень у складі пропозиції ТОВ "ІРІДАН" не надано. Окремо зауважимо, шо при ознайомленні із умовами публічного договору про надання послуг з організації перевезення відправлень на сайті ТОВ «НОВА ПОШТА» (https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/contract_provision_of_services.pdf), встановлено, що сторони такого договору керуються Умовами надання послуг - документом, який встановлює порядок та умови користування послугами, що надаються експедитором. Умови надання послуг розміщені на офіційному сайти експедитора novaposhta.ua. Відповідно до пункту 6.2. Умов надання послуг ТОВ «НОВА ПОШТА» (https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf) встановлено обмеження щодо оголошеної вартості відправлення вагою понад 100 кг – до 1 000 000 (одного мільйона) гривень. При цьому, учасник ТОВ "ІРІДАН" має поставити Замовнику товар, у разі укладення договору, на загальну суму 10 195 000, 00 грн. Також, згідно пункту 13.6. Умов надання послуг ТОВ «НОВА ПОШТА», якщо замовлено додаткову послугу «Підйом на поверх», то доставка відправлення здійснюється лише до дверей Одержувача (квартири, офісу, складу). Переміщення відправлення по приміщенню Одержувача представник ТОВ «НОВА ПОШТА» не виконує. При цьому, умовами оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасник має забезпечити розвантаження, збірку та розстановку ліжок в приміщеннях закладу Замовника. - пунктом 14.7. оголошення про проведення закупівлі визначено: «Якщо оголошенням вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачено, що така інформація має бути достовірною. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) в іншому випадку пропозиція учасника може бути відхилена. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, використання підроблених документів, печаток, штампів Учасники торгів несуть кримінальну відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України». У складі пропозиції учасником ТОВ "ІРІДАН" надано документи щодо якості товару – скановані копії сертифікатів відповідності (файл «Документи_якості_на_ліжка_ІСО.pdf»), які містять накладені зображення відбитку печатки ТОВ "ІРІДАН" та підпису директора, а такод штампу «копія вірна» (при перегляді даного файлу а допомогою програмного засобу AdobeReader накладені зображення відбитка печатки та підпису виділяються як окремі вставлені елементи, можуть бути скопійовні та вставлені до іншого файлу). Таким чином, пропозиція ТОВ "ІРІДАН" не відповідає умовам оголошення про закупівлю та вимогам до предмета закупівлі та учасник ТОВ "ІРІДАН" не може бути визначений переможцем закупівлі. Також, Замовником допущено порушення при розгляді пропозиції ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» та безпідставно відхилено пропозицію ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН». Замовником у протоколі від 05.09.2022 р. вказано: «Учасником ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" у складі пропозиції лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю буде укладено в період дії карантинних обмежень та запровадженого воєнного стану не надано, що не відповідає умовам оголошення. … Учасником ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" у складі пропозиції надано проект договору, який не повністю заповнений зі сторони такого учасника, а саме: у п. 13.4. не підкреслено категорію такого учасника, що не відповідає умовам оголошення.» Саме за наведених підстав Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" відповідно до п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Разом із тим, частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, яку інформацію має містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. При цьому, пропозиція ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" відхилена через не надання довідки та інформації, які вимагались саме у проєкті договору. Зауважимо, що Закон України «Про публічні закупівлі» розмежовує поняття «оголошення про проведення спрощеної закупівлі» та «проект договору про закупівлю» (див. пункт 2 ч. 1 ст. 10 Закону). Таким чином, Замовник не має права встановлювати вимоги до учасників та інші умови закупівлі в проекті договору, всі умови закупівлі мають бути визначені саме в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. ЗАУВАЖИМО, що вимога про надання листа-згоди з обставиною, що договір про закупівлю буде укладено в період дії карантинних обмежень та запровадженого воєнного стану, розміщена Замовником у пункті 8.1. Розділу 8 «Обставини непереборної сили» проєкту договору, а також пункт 13.4. Розділу 13 «Інші умови» проєкту договору передбачає: «Учасник є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику)». Вважаємо, що Замовником навмисно включено до тексту проєкту договору приховані вимоги щодо надання листа-згоди/підкреслення інформації з метою відхилення пропозицій учасників, які заздалегідь не ознайомлені про таке трактування вимог проєкту договору Замовником (договір заповнюється та підписується переможцем закупівлі, а тому учасники обґрунтовано можуть вважати, що вимоги про надання листа-згоди згідно пункту 8.1. проєкту договору, а також підкреслення інформації у п. 13.4 проєкту договору є вимогами саме до переможця при оформленні договору за результатами закупівлі). Отже, учасником ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" дотримано всі умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому Замовником протиправно відхилено пропозицію ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН". Більше того, не надання довідки/інформації, яка вимагається саме проектом договору, а не оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника із посиланням на п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі). Таким чином, Замовник допустив порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді пропозиції ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" та прийняв неправомірне рішення про відхилення пропозиції ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН". Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 р. № 169, статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники при проведенні закупівель мають дотримуватись таких принципів, як максимальна економія, ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому, при оголошеній Замовником очікуваній вартості 10 200 000, 00 грн., учасником ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" подано цінову пропозицію – 6 370 000, 00 грн. Через абсолютно формальну та несуттєву підставу, яка не впливає на зміст пропозиції, Замовник відхилив пропозицію ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" та визначив переможцем ТОВ "ІРІДАН" із ціною пропозиції 10 195 000, 00 грн. Вказані протиправні дії Замовника призводять до можливих збитків бюджету у розмірі 3 830 000, 00 грн., що в свою чергу є неефективним використанням бюджетних коштів. Відповідно до статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна. Згідно пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональним територіальними органами, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 631, перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності, зокрема, такої підстави, як виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. З урахуванням викладеного вище, з метою недопущення безпідставного та неефективного витрачання бюджетних коштів, усунення допущених порушень законодавства з питань публічних закупівель, просимо провести перевірку закупівлі Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за кодом ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-19-006161-a.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2022-09-06-000004 • 5c32d1a136284a3491b1210c94e065a2
Автор звернення: ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН»
Дата створення звернення: 2022-09-06 16:33
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
СКАРГА на порушення Закону України «Про публічні закупівлі», допущені замовником при проведенні закупівлі UA-2022-08-19-006161-a ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» (далі - ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН») є учасником закупівлі ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-19-006161-a), очікувана вартість закупівлі 10 200 000, 00 грн. За результатами прийнятих уповноваженою особою Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Сорочан М.А. рішень по даній закупівлі ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» вбачає численні порушення вимог законодавства з питань здійснення закупівель у період воєнного часу, зокрема, не ефективне витрачання бюджетних коштів та збитки для бюджету щонайменше у розмірі 3 830 000, 00 грн. Так, за результатами проведеного аукціону по закупівлі ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб), учасниками було надано такі цінові пропозиції: 1. ТОВ "С.С.СКАФОЛДІНГ" – 6 321 000,00 грн. 2. ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" - 6 370 000,00 грн. 3. ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" - 9 450 000,00 грн. 4. ТОВ "ІРІДАН" - 10 195 000,00 грн. Уповноваженою особою Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Сорочан М.А. 05.09.2022р. розглянуто пропозиції учасників закупівлі, відхилено пропозиції перших трьох учасників та визначено переможцем закупівлі ТОВ "ІРІДАН". ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» вважає дане рішення замовника незаконним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного. Так, в протоколі уповноваженої особи від 05.09.2022 року вказано: «За результатами розгляду пропозиції учасника - ТОВ "ІРІДАН" встановлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі пропозиції учасника, умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі». Разом із тим, пропозиція ТОВ "ІРІДАН" не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: - учасником ТОВ "ІРІДАН" не підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 1 до оголошення. Так, учасником надано Інформацію про характеристики предмету закупівлі (файл «18. інформація про технічні якісні.pdf»), яка не містить конкретного опису технічних та якісних характеристик запропонованого ТОВ "ІРІДАН" товару, натомість учасник вказує щодо багатьох параметрів товару «не більше», «не менше», «або еквівалент» тощо (зокрема, щодо ваги ліжка, висоти виробу, діаметру труби, з якої виготовлено стійки, щільності тканини матрацу та наматрацника; також учасником не визначено, з якої саме тканини виготовлено матрац та наматрацник – фібра або еквівалент, не визначено її щільність, наповнювач матрацу). Отже, замовником не надано інформацію про технічні та якісні характеристики запропонованого ним товару та не підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Замовника до предмету закупівлі. - в порушенням вимог пункту 16 Оголошення учасником ТОВ "ІРІДАН" не надано у складі пропозиції документальне підтвердження наявності власних або залучених транспортних засобів для забезпечення здійснення постачання товару/договір із перевізником про надання послуг перевезення. Так, учасник надав у складі пропозиції Заяву про приєднання до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень із ТОВ «НОВА ПОШТА» від 17.09.2021р. Проте, самого Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень у складі пропозиції ТОВ "ІРІДАН" не надано. Окремо зауважимо, шо при ознайомленні із умовами публічного договору про надання послуг з організації перевезення відправлень на сайті ТОВ «НОВА ПОШТА» (https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/contract_provision_of_services.pdf), встановлено, що сторони такого договору керуються Умовами надання послуг - документом, який встановлює порядок та умови користування послугами, що надаються експедитором. Умови надання послуг розміщені на офіційному сайти експедитора novaposhta.ua. Відповідно до пункту 6.2. Умов надання послуг ТОВ «НОВА ПОШТА» (https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf) встановлено обмеження щодо оголошеної вартості відправлення вагою понад 100 кг – до 1 000 000 (одного мільйона) гривень. При цьому, учасник ТОВ "ІРІДАН" має поставити Замовнику товар, у разі укладення договору, на загальну суму 10 195 000, 00 грн. Також, згідно пункту 13.6. Умов надання послуг ТОВ «НОВА ПОШТА», якщо замовлено додаткову послугу «Підйом на поверх», то доставка відправлення здійснюється лише до дверей Одержувача (квартири, офісу, складу). Переміщення відправлення по приміщенню Одержувача представник ТОВ «НОВА ПОШТА» не виконує. При цьому, умовами оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасник має забезпечити розвантаження, збірку та розстановку ліжок в приміщеннях закладу Замовника. - пунктом 14.7. оголошення про проведення закупівлі визначено: «Якщо оголошенням вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачено, що така інформація має бути достовірною. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) в іншому випадку пропозиція учасника може бути відхилена. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, використання підроблених документів, печаток, штампів Учасники торгів несуть кримінальну відповідальність згідно ст. 358 Кримінального кодексу України». У складі пропозиції учасником ТОВ "ІРІДАН" надано документи щодо якості товару – скановані копії сертифікатів відповідності (файл «Документи_якості_на_ліжка_ІСО.pdf»), які містять накладені зображення відбитку печатки ТОВ "ІРІДАН" та підпису директора, а такод штампу «копія вірна» (при перегляді даного файлу а допомогою програмного засобу AdobeReader накладені зображення відбитка печатки та підпису виділяються як окремі вставлені елементи, можуть бути скопійовні та вставлені до іншого файлу). Таким чином, пропозиція ТОВ "ІРІДАН" не відповідає умовам оголошення про закупівлю та вимогам до предмета закупівлі та учасник ТОВ "ІРІДАН" не може бути визначений переможцем закупівлі. Також, Замовником допущено порушення при розгляді пропозиції ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН» та безпідставно відхилено пропозицію ПГОІ «ЕЛКОН-ДІЗАЙН». Замовником у протоколі від 05.09.2022 р. вказано: «Учасником ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" у складі пропозиції лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю буде укладено в період дії карантинних обмежень та запровадженого воєнного стану не надано, що не відповідає умовам оголошення. … Учасником ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" у складі пропозиції надано проект договору, який не повністю заповнений зі сторони такого учасника, а саме: у п. 13.4. не підкреслено категорію такого учасника, що не відповідає умовам оголошення.» Саме за наведених підстав Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" відповідно до п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Разом із тим, частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, яку інформацію має містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. При цьому, пропозиція ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" відхилена через не надання довідки та інформації, які вимагались саме у проєкті договору. Зауважимо, що Закон України «Про публічні закупівлі» розмежовує поняття «оголошення про проведення спрощеної закупівлі» та «проект договору про закупівлю» (див. пункт 2 ч. 1 ст. 10 Закону). Таким чином, Замовник не має права встановлювати вимоги до учасників та інші умови закупівлі в проекті договору, всі умови закупівлі мають бути визначені саме в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. ЗАУВАЖИМО, що вимога про надання листа-згоди з обставиною, що договір про закупівлю буде укладено в період дії карантинних обмежень та запровадженого воєнного стану, розміщена Замовником у пункті 8.1. Розділу 8 «Обставини непереборної сили» проєкту договору, а також пункт 13.4. Розділу 13 «Інші умови» проєкту договору передбачає: «Учасник є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику)». Вважаємо, що Замовником навмисно включено до тексту проєкту договору приховані вимоги щодо надання листа-згоди/підкреслення інформації з метою відхилення пропозицій учасників, які заздалегідь не ознайомлені про таке трактування вимог проєкту договору Замовником (договір заповнюється та підписується переможцем закупівлі, а тому учасники обґрунтовано можуть вважати, що вимоги про надання листа-згоди згідно пункту 8.1. проєкту договору, а також підкреслення інформації у п. 13.4 проєкту договору є вимогами саме до переможця при оформленні договору за результатами закупівлі). Отже, учасником ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" дотримано всі умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому Замовником протиправно відхилено пропозицію ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН". Більше того, не надання довідки/інформації, яка вимагається саме проектом договору, а не оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника із посиланням на п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі). Таким чином, Замовник допустив порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді пропозиції ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" та прийняв неправомірне рішення про відхилення пропозиції ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН". Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 р. № 169, статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники при проведенні закупівель мають дотримуватись таких принципів, як максимальна економія, ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому, при оголошеній Замовником очікуваній вартості 10 200 000, 00 грн., учасником ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" подано цінову пропозицію – 6 370 000, 00 грн. Через абсолютно формальну та несуттєву підставу, яка не впливає на зміст пропозиції, Замовник відхилив пропозицію ПГОІ "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" та визначив переможцем ТОВ "ІРІДАН" із ціною пропозиції 10 195 000, 00 грн. Вказані протиправні дії Замовника призводять до можливих збитків бюджету у розмірі 3 830 000, 00 грн., що в свою чергу є неефективним використанням бюджетних коштів. Відповідно до статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна. Згідно пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональним територіальними органами, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 631, перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності, зокрема, такої підстави, як виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. З урахуванням викладеного вище, з метою недопущення безпідставного та неефективного витрачання бюджетних коштів, усунення допущених порушень законодавства з питань публічних закупівель, просимо провести перевірку закупівлі Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за кодом ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-19-006161-a.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2022 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ" 6 372 000,00
UAH з ПДВ
6 321 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 6 897 000,00
UAH з ПДВ
6 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 9 450 000,00
UAH з ПДВ
9 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІРІДАН" 10 195 000,00
UAH з ПДВ
10 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2022 17:17
Електронний підпис
29 серпня 2022 15:58
Електронний підпис
29 серпня 2022 15:58
8.1.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
29 серпня 2022 14:40
Електронний підпис
29 серпня 2022 14:39
25.1.Опис.PDF
29 серпня 2022 14:39
6.ст.17.pdf
29 серпня 2022 14:39
9.ISO 14001.PDF
29 серпня 2022 14:39
26.ПДВ копія.PDF
29 серпня 2022 14:39
18.Висновок СЕС матраци.pdf
29 серпня 2022 14:39
10.ISO 9001.PDF
29 серпня 2022 14:39
17.Паспорт директора.pdf
29 серпня 2022 14:39
13.СЕС.pdf
29 серпня 2022 14:39
11.ISO 28000.pdf
29 серпня 2022 14:39
22.Виписка з ЄДР.PDF
29 серпня 2022 14:39
21.Протокол.PDF
29 серпня 2022 14:39
3.1.Договір перевезення.PDF
29 серпня 2022 14:39
27.авторизаційний лист.pdf
29 серпня 2022 14:39
1.3Паспорт ліжка.pdf
29 серпня 2022 14:39
1.4.Захист довкілля.pdf
29 серпня 2022 14:39
28.Декларація матрац.pdf

Публічні документи

29 серпня 2022 19:49
Електронний підпис
29 серпня 2022 19:41
19. Сертифікат ISO 9001.pdf
29 серпня 2022 19:41
34. ПДВ_Пільга 2022р..pdf
29 серпня 2022 19:41
30. Лист товар новий.pdf
29 серпня 2022 19:41
12. Лист щодо санкц.pdf
29 серпня 2022 19:41
20. Сертифікат ISO 14001.pdf
29 серпня 2022 19:41
33. Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2022 19:41
21.1. Сертифікат ISO 45001.pdf
29 серпня 2022 19:41
35. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 серпня 2022 19:41
13. Довідка по ст. 17.pdf
29 серпня 2022 19:41
21. Сертифікат ISO 28000.pdf
29 серпня 2022 19:41
31. Лист щодо ДСТУ.pdf
29 серпня 2022 19:41
11. Лист-розяснення.pdf

Публічні документи

29 серпня 2022 22:28
Електронний підпис
29 серпня 2022 22:27
Електронний підпис
29 серпня 2022 22:24
5.3.2 Лист-відгук ВНМУ.pdf
29 серпня 2022 22:24
9 Статут. Опис.pdf
29 серпня 2022 22:24
13. Довідка субпідр, фоп.pdf
29 серпня 2022 22:24
5.3.1. Накладні Пирогова.pdf
29 серпня 2022 22:24
9.1. Код доступу.pdf
29 серпня 2022 22:24
17. Ліцензія дозвіл.pdf
29 серпня 2022 22:24
12 Витяг з ЄДРПОУ 15122021.pdf
29 серпня 2022 22:24
15. Довідки.pdf
29 серпня 2022 22:24
8. Право підпису.pdf

Публічні документи

29 серпня 2022 15:54
Електронний підпис
29 серпня 2022 15:53
Паспорт Верьовкін В О.pdf
29 серпня 2022 15:53
Рішення.pdf
29 серпня 2022 15:53
8. довідка довкілля.pdf
29 серпня 2022 15:53
14. проект договору.pdf
29 серпня 2022 15:53
ІСО.pdf
29 серпня 2022 15:53
авторизаційний лист.pdf
29 серпня 2022 15:53
6. інформація по ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ "ІРІДАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"
#43238020
Відхилено 6 321 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2022 15:33
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Відхилено 6 370 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2022 15:35
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Відхилено 9 450 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2022 15:36
ТОВ "ІРІДАН"
#43907241
Переможець 10 195 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2022 15:37

Документи

05 вересня 2022 15:33
Електронний підпис
05 вересня 2022 15:31
Протокольне рішення

Документи

05 вересня 2022 15:35
Електронний підпис
05 вересня 2022 15:34
Протокольне рішення

Документи

05 вересня 2022 15:36
Електронний підпис
05 вересня 2022 15:35
Протокольне рішення

Документи

05 вересня 2022 15:37
Електронний підпис
05 вересня 2022 15:37
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2022 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІРІДАН"
#43907241
10 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2022 15:37
Електронний підпис
05 вересня 2022 15:37
Протокольне рішення

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 вересня 2022 17:24
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Керуючись п. 1 ч.17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити спрощену закупівлю «ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (Придбання ліжок двоярусних без огороди в комплекті з матрацами для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб)» в зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів з технічними характеристиками, вказаними у оголошенні.
Документи:
20 вересня 2022 17:25
Електронний підпис
20 вересня 2022 17:25
Протокольне рішення