Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Structures and their parts (code 44210000-5 according to DK 021: 2015) (Metal structures of pressure selection units)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Олексій Ярославович Гладкий +380442015713 o.hladkyi@ukrtransnafta.com |
Додаткові контактні особи: |
Симець Роман Григорович +380442015743 r.symets@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Join Stock Company "Ukrtransnafta" |
National ID: | 31570412 |
Contact point: |
Oleksiy YAroslavovich Gladkiy +380442015713 o.hladkyi@ukrtransnafta.com |
Additional contacts: |
Симець Роман Григорович +380442015743 r.symets@ukrtransnafta.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2022 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2022 15:37 |
Очікувана вартість: | 51 454 581,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 514 545,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 257272.9 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог п.6.6 Розділу 6 тендерної документації у розмірі 0,5 % (піввідсотка ) від суми договору. |
Publication date: | 19 серпня 2022 12:31 |
Enquiries until: | 17 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 вересня 2022 11:00 |
Information
Estimated total value: | 51 454 582 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 514 546 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за Товар здійснюється : - у разі укладення договору з резидентом - протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної) (детальні умови оплати вказані в Додатку 3.1 до тендерної документації (Проект договору про закупівлю для резидентів). - у разі укладення договору з нерезидентом - протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их). (детальні умови оплати вказані у Додатку 3.2 до тендерної документації (Проект договору про закупівлю для нерезидентів). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для підтвердження інформації щодо залучення працівників учасник закупівлі повинен, зокрема, надати скан-копії:
- трудових книжок (з інформацією про останнє місце роботи);
- наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, що будуть задіяні учасником під час надання послуг.
Виконання обов'язків покладається на час відсутності основного працівника за посадою (відрядження, відпустка, хвороба, тощо).
Тобто, учасник має підтвердити наявність працівника за посадою головний інженер та надати наказ (або інший підтверджуючий правовідносини документ) про призначення такого працівника на посаду.
Якщо на час тимчасової відсутності працівника (відрядження або відпустка або хвороба, тощо) за посадою головний інженер його обов'язки виконує інший працівник, надання скан-копії наказу про в.о. не є обов'язковим, якщо на посаді головний інженер на разі працівник фактично відсутній, а на підприємстві є тільки в.о. головного інженера, тоді надання скан-копії наказу про в.о. головного інженера є обов'язковим.
Вимоги про усунення порушення
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Наразі модель розрахунків, яка викладена в тендерній документації, затверджена НАК «Нафтогаз України» (далі – Компанія), як єдиного акціонера Замовника. Зміни до тендерної документації в частині моделі розрахунків вносяться/затверджуються тільки загальним рішенням керівництва Компанії. Зокрема, з правилами розрахунків можна ознайомитись на офіційному сайті НАК «Нафтогаз України» за посиланням: https://www.naftogaz.com/bank-garantee .
Зважаючи на вищевикладене, підстав для перегляду умов закупівлі щодо моделі розрахунків та внесення відповідних змін до тендерної документації не вбачається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000001 ● 293a3d0f920e4d3fa911619d85fe707f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-08-19-003462-a 19.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 12:42:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару конструкції та їх частини (код 44210000-5 за ДК 021:2015) (металеві конструкції вузлів відбору тиску) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-19-003462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.6 Розділу 6 тендерної документації у розмірі 0,5 % (піввідсотка ) від суми договору.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо укладання договору з переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Вал» закупівлі понад 20 робочих днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-22 09:59:43
ВІдповідь на запит від 19.12.2022
На ваш запит від 19.12.2022 повідомляємо наступне.
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами (а) здійснено обґрунтування розміру витрат, (б) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та (в) визначено його очікувану вартість.
(а) Для забезпечення надійного та безаварійного транспортування нафти шляхом моніторингу та контролю за станом трубопроводів; виконання вимог законодавчих та нормативних актів для забезпечення зобов'язань Товариства щодо охорони навколишнього природного середовища впроваджується система виявлення витоків МН "Мозир-Броди", МН "Броди-Держкордон".
Впровадження металевих конструкцій для вузлів відборів тиску покращить точність вимірювання тиску нафти у нафтопроводі шляхом зменшення запарафінення відборів, зниження частоти промивання імпульсної лінії та забезпечить охорону комплекту обладнання вимірювання тиску під час його використання.
Існуючі відбори тиску побудовані на базі довгої імпульсної лінії та розділючої посудини. Мають недоліки: часте запарафінення відборів потребує частого промивання імпульсної лінії (особливо після проходження очисних пристроїв) що впливає на точність виміру. Задовга лінія відбору поглинає невеликі коливання тиску та піддається впливу навколишнього середовища (зима/літо).
Впровадження сучасних металевих відборів тиску повинно покращити точність вимірювання тиску нафти у нафтопроводі, що є важливо для роботи системи виявлення витоків нафти.
(б) Усі вузли відбору тиску повинні бути виготовлені відповідно креслень та технічних вимог, зазначених у типових рішеннях по влаштуванню вузлів відбору тиску ТП 21.04.004.10/02 – додаються.
(в) Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 3.2. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 29.08.2022 №422, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.). Регламент взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг (далі – Регламент) розроблено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз, затвердженого наказом Товариства від 06.04.2020 № 134, Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК «Нафтогаз України», дочірніх підприємств (компаній) та господарських товариств, акціонером (засновником, учасником) яких вона є, під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого рішенням правління Компанії від 27.02.2020, протокол № 81 зі змінами, інших чинних нормативно-правових актів України.
Розрахунок очікуваної вартості (РОВ) – додається
Комерційні пропозиції до розрахунку очікуваної вартості - додаються.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.6 Розділу 6 тендерної документації у розмірі 0,5 % (піввідсотка ) від суми договору.
Відповідно до п. 6.6.2. Розділу 6 тендерної документації Банківська гарантія повинна бути надана замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Договір наразі не укладено – очікується рішення загальних зборів акціонерів Товариства щодо вчинення правочину – укладення договору з переможцем торгів ТОВ "Вал" , забезпечення договору очікується від ТОВ "Вал" до укладення договору відповідно до чинного законодавства.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо укладання договору з переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Вал» закупівлі понад 20 робочих днів.
Оскільки на даний час проект договору знаходиться на стадії узгодження та очікується рішення загальних зборів акціонерів Товариства щодо укладання даного правочину відповідно до вимог статуту Товариства, згідно зі службовою запискою Відділу закупівлі матеріально-технічних ресурсів від 15.11.2022 вих. №23-03/15-22 (додається) строк укладання договору на закупівлю конструкцій та їх частин (код 44210000-5 за ДК 021:2015) (металеві конструкції вузлів відбору тиску) продовжено до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: договір має бути укладений до 27.12.2022р. включно (рішення Уповноваженої особи від 16.11.2022 № 91УО/5 додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2022 14:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ ІННОВЕЙШН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2022 14:39
|
АТ "ЗАВОД "ТЕМП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛ" |
50 990 000,00
UAH з ПДВ
|
48 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "ЗАВОД "ТЕМП" |
49 500 000,00
UAH з ПДВ
|
48 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛ" #13471238 |
Переможець |
48 950 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2022 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 14:49
|
1_230623_23_06_2023.zip | укладений |
26 червня 2023 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 17:47
|
СЗ від 15.11.22 № 23-03_15-22 (ТОВ ВАЛ - Металеві конструкції вузлів...).PDF | укладений |
27 грудня 2022 17:28
|
23-02_74-22_221227_27_12_2022.zip | укладений |
27 грудня 2022 17:28
|