Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Очікувана вартість
906 000,00 UAH
UA-2022-08-19-000346-a ● 42344e41ba974aa6911a11b0a46dc18b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 03357562 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. КОШОВОГО, 41 А |
Контактна особа: |
Володимир Урсулян +380680672044 mkpshep2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2022 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2022 08:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 906 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
проводиться відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 28.02.2022р. №169 (із змінами та доповненнями), з урахуванням Указу Президента України від 24.02.2022р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України 24.02.2022р. № 2102-IX
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Світлофор Т1.3 (з табло зворотного відліку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
2 штуки
Світлофор Т2.3 (з табло зворотного відліку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
4 штуки
Світлофор Т2.6 (з табло зворотного відліку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
4 штуки
Світлофор Т2.9 (з табло зворотного відліку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
8 штуки
Світлофор П1.1. (з табло зворотного відліку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
8 штуки
Табло відліку часу до пішохідних світлофорів П1.1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
16 штуки
Табло відліку часу до транспортних світлофорів Т1.3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
5 штуки
Світлофорний модуль червоний до транспортних світлофорів Т1.1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
5 штуки
Світлофорний модуль зелений до транспортних світлофорів Т1.1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
5 штуки
Світлофорний модуль червоний до транспортних світлофорів Т1.3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
5 штуки
Світлофорний модуль зелений до транспортних світлофорів Т1.3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кошового, 41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2022
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2022 08:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2022 08:54 |
Договір.docx | |
19 серпня 2022 08:54 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-19-000346-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 22 серпня 2022 12:56
Вимога щодо усунення порушень умов тендеру.
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Багатопрофільне підприємство «АТІЛОС», маємо намір взяти участь у тендері UA-2022-08-19-000346-a, однак ознайомившись з ТД, виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються в формат PDF данні з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно форми встановленої в додатку 2).
Додатком №2 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, яким повністю відповідає лише один виробник ТОВ «СЕА Електронікс Україна».
ТОВ «АТІЛОС» не може підтвердити відповідність п.21 – п.25 технічної специфікації, адже у наявній редакції даних характеристик відповідає продукція лише одного виробника ТОВ «СЕА Електронікс Україна».
ТОВ «АТІЛОС» може поставити світлофори та модулі, що є предметом закупівлі власного виробництва, але у нас відсутня можливість взяти участь у закупівлі, адже вказаним замовником технічним характеристикам відповідає продукція виключно одного виробника ТОВ «СЕА Електронікс Україна» .
Як наслідок, надати повний еквівалент вказанім світлофорами неможливо, оскільки відсутня продукція іншого виробника, технічні характеристики якого би відповідали усім в сукупності технічним характеристикам, що передбачені у Додатку 3 до тендерної документації.
Окремо варто зазначити, що вимога у п.21 додатку 3 до тендерної документації не регламентується жодним стандартом, які містять вимоги щодо предмету закупівлі – світлофорів, а саме: два національні стандарти - ДСТУ 4092:2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки» (надалі - ДСТУ 4092) та ДСТУ EN 12368:2017 «Устаткування для регулювання дорожнього руху. Світлофори (EN 12368:2015, IDT)» (надалі - ДСТУ EN 12368).
А вимоги пунктів 22-25 звужують рамки учасників закупівлі до одного виробника.
Замовник ставить у вимогах до світлофорних модулів та ТВЧ конкретні геометричні розміри, посилаючись на те, що саме такі вже встановлені у Замовника. Якщо це так, тоді дані модулі мають бути винесені окремим тендером або лотом, не створюючи дискримінаційних умов закупівлі та не порушуючи законодавство у сфері Публічних закупівель.
Зазначені вимоги є дискримінаційними та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і ТОВ «АТІЛОС». Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «АТІЛОС» бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Ми не можемо прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Повний текст вимоги знаходиться у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються в формат PDF данні з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно форми встановленої в додатку 2).
Додатком №2 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету закупівлі, яким повністю відповідає лише один виробник ТОВ «СЕА Електронікс Україна».
ТОВ «АТІЛОС» не може підтвердити відповідність п.21 – п.25 технічної специфікації, адже у наявній редакції даних характеристик відповідає продукція лише одного виробника ТОВ «СЕА Електронікс Україна».
ТОВ «АТІЛОС» може поставити світлофори та модулі, що є предметом закупівлі власного виробництва, але у нас відсутня можливість взяти участь у закупівлі, адже вказаним замовником технічним характеристикам відповідає продукція виключно одного виробника ТОВ «СЕА Електронікс Україна» .
Як наслідок, надати повний еквівалент вказанім світлофорами неможливо, оскільки відсутня продукція іншого виробника, технічні характеристики якого би відповідали усім в сукупності технічним характеристикам, що передбачені у Додатку 3 до тендерної документації.
Окремо варто зазначити, що вимога у п.21 додатку 3 до тендерної документації не регламентується жодним стандартом, які містять вимоги щодо предмету закупівлі – світлофорів, а саме: два національні стандарти - ДСТУ 4092:2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки» (надалі - ДСТУ 4092) та ДСТУ EN 12368:2017 «Устаткування для регулювання дорожнього руху. Світлофори (EN 12368:2015, IDT)» (надалі - ДСТУ EN 12368).
А вимоги пунктів 22-25 звужують рамки учасників закупівлі до одного виробника.
Замовник ставить у вимогах до світлофорних модулів та ТВЧ конкретні геометричні розміри, посилаючись на те, що саме такі вже встановлені у Замовника. Якщо це так, тоді дані модулі мають бути винесені окремим тендером або лотом, не створюючи дискримінаційних умов закупівлі та не порушуючи законодавство у сфері Публічних закупівель.
Зазначені вимоги є дискримінаційними та обмежують суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і ТОВ «АТІЛОС». Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «АТІЛОС» бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Ми не можемо прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Повний текст вимоги знаходиться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2022 11:24
Відповідь на вимогу у процедурі закупівлі UA-2022-08-19-000346-a
Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
В тендерній документації по закупівлі UA-2022-08-19-000346-a, предметом закупівлі є світлофори дорожні. Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації відсутнє посилання на конкретного виробника (постачальника) світлофорів дорожніх. Технічні характеристики предмету закупівлі обрано такі, які в подальшому при встановленні світлофорів дорожніх чи їх конструкцій мали можливість функціонувати із загальною системою світлофорів у місті Чернівцях. Конкретні геометричні розміри товару відповідно до пп. 22-25 обґрунтовуються потребою заміни модулів, які відпрацювали граничний ресурс, у транспортних та пішохідних світлофорах, які вже встановлені у Замовника. Твердження, що дані технічні вимоги є лише у конкретного продавця (постачальника) спростовуються тим, що викладені вимоги Замовника по геометричних розмірах є наявні в інших постачальників, до прикладу, світлофорні модулі та ТВЧ Asya Trafic, Сварко-Україна, та інших суб`єктів господарювання в галузі дорожнього обладнання та устаткування.
Жодних дискримінаційних вимог не має, прийняти участь у закупівлі може будь - який учасник, який відповідає критеріям передбаченим у тендерній документації та має можливість надати товар замовнику за технічними вимогами.
Також потрібно зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не обов’язок. У даній спрощеній процедурі закупівлі поділ товарів на лоти не є доцільним, тому що весь товар відноситься до однієї номенклатурної позиції за ДК 021:2015.
Підсумовуючи, вимоги, викладені у додатку 2 до оголошення про спрощену закупівлю не є дискримінаційними, отже підстав для задоволення Вашої вимоги нема.
Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
В тендерній документації по закупівлі UA-2022-08-19-000346-a, предметом закупівлі є світлофори дорожні. Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації відсутнє посилання на конкретного виробника (постачальника) світлофорів дорожніх. Технічні характеристики предмету закупівлі обрано такі, які в подальшому при встановленні світлофорів дорожніх чи їх конструкцій мали можливість функціонувати із загальною системою світлофорів у місті Чернівцях. Конкретні геометричні розміри товару відповідно до пп. 22-25 обґрунтовуються потребою заміни модулів, які відпрацювали граничний ресурс, у транспортних та пішохідних світлофорах, які вже встановлені у Замовника. Твердження, що дані технічні вимоги є лише у конкретного продавця (постачальника) спростовуються тим, що викладені вимоги Замовника по геометричних розмірах є наявні в інших постачальників, до прикладу, світлофорні модулі та ТВЧ Asya Trafic, Сварко-Україна, та інших суб`єктів господарювання в галузі дорожнього обладнання та устаткування.
Жодних дискримінаційних вимог не має, прийняти участь у закупівлі може будь - який учасник, який відповідає критеріям передбаченим у тендерній документації та має можливість надати товар замовнику за технічними вимогами.
Також потрібно зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не обов’язок. У даній спрощеній процедурі закупівлі поділ товарів на лоти не є доцільним, тому що весь товар відноситься до однієї номенклатурної позиції за ДК 021:2015.
Підсумовуючи, вимоги, викладені у додатку 2 до оголошення про спрощену закупівлю не є дискримінаційними, отже підстав для задоволення Вашої вимоги нема.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" #38013262 |
Переможець |
904 881,60
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2022 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2022 08:33
|
договір 259-22.pdf | укладений |
09 вересня 2022 08:32
|