Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт туалетів, внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення в гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю, розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Доценка, 29. Коригування»
Очікувана вартість
1 340 347,20 UAH
UA-2022-08-18-010786-a efc526620be0452fbdb9d254013c645b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердечнюк Оксана Миколаївна

380462774840 ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Контактна особа: Сердечнюк Оксана Миколаївна
380462774840
ukb@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 20:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 340 347,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік*. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення, такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник:
1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729;
1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт туалетів, внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення в гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю, розташованого за адресою: м. Чернігів, вул. Доценка, 29. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом відповідного календарного року, але не пізніше 15 грудня 2022 року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування – кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік*. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу необхідно вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___ (без ПДВ)”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. * У разі наявності на зазначеному рахунку Замовника забезпечення виконання умов договору, що перераховано учасником-переможцем за попередньо укладеними договорами та не повернуто учаснику-переможцю за наявності підстав для його повернення, такий учасник-переможець має право надати лист із проханням змінити призначення попереднього платежу для зарахування його у якості забезпечення виконання умов договору, що буде укладений за результатом цієї закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 1 302 453,00
UAH з ПДВ
1 302 453,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 серпня 2022 15:53
Електронний підпис
25 серпня 2022 15:50
1 щодо права підпису.rar
25 серпня 2022 15:50
10 тд 31 школа.imd
25 серпня 2022 15:50
2.1 про особисті дані.pdf
25 серпня 2022 15:50
2.1 про працівників.pdf
25 серпня 2022 15:50
2.1 тк наказ.rar
25 серпня 2022 15:50
2.2 досвід.rar
25 серпня 2022 15:50
5.2 Сертифікат ISO 9001.PDF
25 серпня 2022 15:50
6 дод 2.pdf
25 серпня 2022 15:50
6.1 проект договору.pdf
25 серпня 2022 15:50
6.2 ДЦ.pdf
25 серпня 2022 15:50
6.2 про ризики.pdf
25 серпня 2022 15:50
6.2 про інфляцію.pdf
25 серпня 2022 15:50
6.3 графік.pdf
25 серпня 2022 15:50
6.4 ЛК.pdf
25 серпня 2022 15:50
6.5 ПВР.pdf
25 серпня 2022 15:50
6.6 Прокет ВР 31.pdf
25 серпня 2022 15:50
7.4 про субпідрядника.pdf
25 серпня 2022 15:50
8 Статут 2020.rar
25 серпня 2022 15:50
8 витяг 2_.pdf
25 серпня 2022 15:50
про достовірність.pdf
25 серпня 2022 15:50
про об єднання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 1 302 453,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 16:16

Документи

26 серпня 2022 16:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
1 302 453,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2022 16:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 14:12
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 12:35
Додаткова угода № 2 до договору № 69-2022-С вс.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2022 13:18
Додаткова угода № 1 до договору № 69-2022-Свс.pdf зміни до договору
05 вересня 2022 13:12
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 13:08
Договір № 69-2022-с вс.pdf укладений
05 вересня 2022 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення назви предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 69- 2022-с/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 69- 2022-с/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 104 705,00
UAH