Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34592931 |
Вебсайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Дарія Гетман +380542700065 czofond@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер |
Код ЄДРПОУ: | 05480996 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2022 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2022 13:46 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2022 20:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2022 20:26 |
Т.Д. Лікарські засоби (онко).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-19-000029 ● 238799b2ccba460ca51c5fc7896ee820
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 №54-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.12.2022 №54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-08-18-010784-a 18.08.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-21 09:45:58
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Лікарські засоби для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-18-010784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-26 17:02:13
Відповідь на звернення Держаудитслужби України
Пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник-ініціатор Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер проаналізувавши зауваження, щодо внесення в пункт 7.3 розділу 7 проекту договору посилання на не діючий Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11 жовтня 2019 р. № 2072 повідомляємо. В даному Договорі від 21.09.2022 № 202 помилково було зазначено посилання на наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11 жовтня 2019 р. № 2072. Але при підписанні Сторонами Договору було враховано норми Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 24 лютого 2020 р. № 508 «Про затвердження Реєстру граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти, станом на 03 лютого 2020 року» В подальшому при підготовці договорів буде враховано та вказано посилання на діючий наказ Міністерства охорони здоров'я України від 24 лютого 2020 р. № 508 «Про затвердження Реєстру граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти, станом на 03 лютого 2020 року».
2023-01-09 16:29:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2022 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" |
1 449 871,52
UAH з ПДВ
|
1 435 370,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
1 447 948,22
UAH з ПДВ
|
1 447 948,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" #43891001 |
Переможець |
1 435 370,52
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2022 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 10:22
|
Звіт про закриття договору № 202 ТОВ АВЕНТУСФАРМ.pdf | укладений |
25 квітня 2023 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2023 09:23
|
ДУ № 3 до Договору 202.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2023 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 10:14
|
ДУ № 2 до Договору № 202.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 09:45
|
ДУ № 1 до Договору № 202 ТОВ Авентусфарм.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 12:52
|
договір 202.pdf | укладений |
21 вересня 2022 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |