Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
214 425,76 UAH
UA-2022-08-18-010602-a 8a7fa31b394c4e07ad70d8fd9285d16e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир ОДОЧУК

+380976823098 tender.lyceum4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ №4 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21431170
Вебсайт: http://www.lyceum4.cv.ua
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 18 А
Контактна особа: Володимир ОДОЧУК
+380976823098
tender.lyceum4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Станом на 16.08.2022 р. Замовником було двічі проведено закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» за процедурою відкритих торгів та відповідно було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі».
За результатами проведення процедури закупівлі (відкритих торгів) UA-2022-06-29-003559-a (дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі - 29 червня 2022 16:08) та UA-2022-07-15-006685-a (дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі - 15 липня 2022 16:57) було двічі відмінено вищезазначені процедури відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі».
Підстави застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»,
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-06-29-003559-a),
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-07-15-006685-a),
- Протокол переговорів з учасником від 18.08.2022 р.
Враховуючи вищесказане, існування потреби у закупівлі послуг з організації шкільного харчування для забезпечення учнів закладу освіти гарячим харчуванням та у зв’язку з наявністю законодавчих підстав, є необхідність провести закупівлю «Послуги з організації шкільного харчування» за переговорною процедурою.
Зважаючи на те, що ФОП Якімова Любов Іванівна (2511106881) була єдиним учасником в оголошених закупівлях UA-2022-06-29-003559-a та UA-2022-07-15-006685-a, між ЧЕРНІВЕЦЬКИМ БАГАТОПРОФІЛЬНИМ ЛІЦЕЄМ №4 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 21431170) та ФОП Якімова Любов Іванівна (2511106881) проведено переговори щодо погодження ціни та основних умов договору та підписано протокол переговорів від 18.08.2022 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 18:48
Оскарження наміру укласти договір: 29 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5246 штуки
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, буд. 18 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 серпня 2022 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 18:35
UA-2022-06-29-003559-a-report.pdf
18 серпня 2022 18:35
Запрошення учаснику.pdf
18 серпня 2022 18:35
UA-2022-07-15-006685-a-report.pdf
18 серпня 2022 18:35
Протокол переговорів з ФОП Якімова Л.І.pdf
18 серпня 2022 18:35
Документи Учасника ФОП Якімова Л.І.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЯКІМОВА ЛЮБОВ ІВАНІВНА
#2511106881
Переможець 214 158,52
UAH
18 серпня 2022 18:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 18:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЯКІМОВА ЛЮБОВ ІВАНІВНА
#2511106881
214 158,52
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2023 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 23:16
ДУ 2 до д оговору 26.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 23:12
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 18:13
ДУ .pdf зміни до договору
30 листопада 2022 18:11
Електронний підпис укладений
05 вересня 2022 18:07
Договір № 26 від 05.09.2022 року (ФОП Якімова - ПЗОШХ).pdf укладений
05 вересня 2022 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума Договору складає 174158,52 грн (сто сімдесят чотири тисячі сто п’ятдесят вісім гривень, 52 коп) без ПДВ.» Сума Договору зменшено на 40000,00 грн (сорок тисяч гривень).
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 66 014,36
UAH