Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лавки вуличні
Очікувана вартість
1 162 193,00 UAH
UA-2022-08-18-010286-a 4ebbcf43ac4447a08f737585be59c40e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 29 серпня 2022 12:40
Очікувана вартість: 1 162 193,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 810,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
1. Лавка вулична Trend Decor LP057 Д 550 , В 44, Г 54
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки
6 штуки
2. Лавки накладні на гранітну основу 1820х 540х440мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки
1 штуки
3. Пуф накладний на гранітну основу 900х540х440мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки
6 штуки
4. Пуф вуличний 550х540х440 мм. (на основі паркової лавки trend decor LP057)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки
5 штуки
5. Крісло вуличне 550х 540х780мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки
10 штуки
6. Лавка вулична trend decor тетрамино 001, 1960х850х600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки
29 штуки
7. Лавка паркова trend decor lp054
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки
3 штуки
8. Лавка паркова trend decor lp053
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець має право здійснювати попередню оплату за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % вартості Договору на строк не більше 2 місяців. Попередня оплата здійснюється за рішенням Покупця протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Постачальника. У разі здійснення Покупцем такої попередньої оплати, Постачальник зобов’язаний до спливу 2-х місячного терміну з дня отримання попередньої оплати передати Покупцю товар та надати видаткову накладну. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Покупець здійснює оплату за переданий товар (або його окрему партію) шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної. Покупець не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про матеріал
Дата подання: 23 серпня 2022 13:00
Дата відповіді: 23 серпня 2022 13:48
доброго дня, в додатку 2 вашої тендерної документації в якості матеріалу для виготовлення лавок вказано дерево, а саме модрина. Чи дозволяє Замовник заміну модрини на інше дерево хвойних порід?
Відповідь: Доброго дня! Заміна матеріалу не дозволяється.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 987 500,00
UAH з ПДВ
914 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"" 1 031 232,00
UAH з ПДВ
914 990,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА"ВЕСЕЛКА" 1 152 995,00
UAH з ПДВ
914 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Божовський Л.М. 1 162 193,00
UAH з ПДВ
948 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2022 23:00
Електронний підпис
26 серпня 2022 22:44
Гарантійний лист.pdf.p7s
26 серпня 2022 22:44
Документи ФО-П-2.pdf.p7s
26 серпня 2022 22:44
Захист довкілля.pdf.p7s
26 серпня 2022 22:44
8786d51d-dd69-4900-9439-d3713dd1caf4.pdf.p7s
26 серпня 2022 22:44
Форма 1 - Пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

26 серпня 2022 18:03
Електронний підпис
26 серпня 2022 18:02
згода на обробку даних.pdf
26 серпня 2022 18:02
цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2022 18:02
цінова пропозиція.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
гарантійний лист.pdf
26 серпня 2022 18:02
виписка2021.pdf
26 серпня 2022 18:02
витяг завірений.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
iso 9001 укр.pdf
26 серпня 2022 18:02
Опис (2).pdf
26 серпня 2022 18:02
проект договору.pdf
26 серпня 2022 18:02
Опис (2).pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
гарантійний лист.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
лист право підпису.pdf
26 серпня 2022 18:02
лист право підпису.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
лист виробник.pdf
26 серпня 2022 18:02
статут (3).pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
витяг завірений.pdf
26 серпня 2022 18:02
виписка2021.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
наказ завірений.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
наказ завірений.pdf
26 серпня 2022 18:02
лист виробник.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
лист.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
статут (3).pdf
26 серпня 2022 18:02
лист.pdf
26 серпня 2022 18:02
проект договору.pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
додаток 2_compressed (1).pdf
26 серпня 2022 18:02
додаток 2_compressed (1).pdf.p7s
26 серпня 2022 18:02
iso 9001 укр.pdf.p7s

Публічні документи

26 серпня 2022 16:46
Електронний підпис
26 серпня 2022 16:43
777 006.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 010.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 019.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 018.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 009.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 002.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 012.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 010.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 014.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 012.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 016.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 005.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 005.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 001.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 011.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 017.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 007.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 008.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 004.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 015.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 008.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 003.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 009.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 011.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 004.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 007.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 006.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 003.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 002.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 013.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 001.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 013.jpg
26 серпня 2022 16:43
777 020.jpg

Публічні документи

26 серпня 2022 20:30
Електронний підпис
26 серпня 2022 20:29
Гарантійний лист.pdf
26 серпня 2022 20:29
Договір проект.pdf
26 серпня 2022 20:29
Лист згода.pdf
26 серпня 2022 20:29
Паспорт.pdf
26 серпня 2022 20:29
Форма1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК""

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА"ВЕСЕЛКА"

ФОП Божовський Л.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3386306118
Переможець 914 800,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2022 16:05

Документи

05 вересня 2022 16:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2022 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3386306118
914 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2022 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 11:02
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 17:10
ДД 3 - лавки.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 17:08
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2022 10:34
ДД 2 - лавки.pdf зміни до договору
07 жовтня 2022 10:33
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2022 14:10
ДД 1 - лавки вуличні.pdf зміни до договору
14 вересня 2022 14:07
Електронний підпис укладений
14 вересня 2022 14:02
Лавки вуличні.pdf укладений
14 вересня 2022 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікацію викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки товару продовжено до 28.10.2022
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки продовжено до 20.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 914 800,00
UAH